Joulukuusen hinta jopa 50 euroa.
Taidan varastaa metsästä, ei minulla ole varaa ostaa. Olen hakenut metsästä monta joulukuusta joten haen tänäkin vuonna.
Kommentit (28)
Niin kun ei sitä ikinä tammikuussa tajua alkaa säästää siihen kuuseen rahaa. Oi voi.
Tokmannin tekokuusi maksoi 50€ ja toiminut jo kuusi vuotta näyttäen erittäin paljon oikealta kuuselta, tiputtaa vielä aitoja muovineulasia maahan.
Jo pelkästään kaikki ötökät mitä luonnosta haetusta jäisestä kuusesta leviävät asuntoon on ehdoton syy unohtaa oikeiden kuusien kampeaminen sisälle.
Mitä iloa jostain joulukuusesta voi saada? Täysi turhake.
Mulla on tekokuusi ollu sama jo kohta 20 vuotta. Pari vuotta sitten ostin noin metrin korkean kuusen ulos tokkalta alle 5e. Siihenkin laitan valot.
Marraskuussako joulukuusia mietitään?
Mulla 25ha metsäpalsta, mutta en ole koskaan omasta metsästäni kuusta hakenut. Tornator on aina "lahjoittanut". Mutta joskus oli minun metsästä varastettu kuusi.
Mullakin tekokuusi ollut 10 vuotta. Maksoi silloin 50e.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussako joulukuusia mietitään?
Mieluummin varastettava ennen lumen tuloa.
Entä jos joulukuusen tilalle asentaa pienen väliaikaisen kalkkuna-aitauksen?,🐥🥰🐤
Muutin vanhempieni luota pois 20 vuotta sitten. Yhtään joulukoristetta, jouluvaloa tai joulukuusta ei ole ikinä ollut. Eikä tule ikinä olemaan, vaikka ilmaiseksi saisi. Ihan typerää massakäyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et minun metsästä hae.
Ei sulla kelapummi mitään metsää ole.
Minulla on ollut sama kuusi nurkassa koristeineen ja sähkökynttilöineen joulusta 2005. Ei ole vihertänyt moneen jouluun, mutta hyvin kelpaa edelleen. Turha uutta kuusta on joka jouluksi hommata.
Olisit säästänyt euron joka viikko vuoden ajan, niin nyt olisi joulukuusirahat säästössä!
Turhaa paskkaaa. Muutaman päivän takia kauhea hössötys.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa paskkaaa. Muutaman päivän takia kauhea hössötys.
Päivän? Kun joulukuusen on hommannut, niin kyllä se saa pääsiäiseen asti olla!
Minä kyllä käyn varastamassa lähimetsästä pienen kuusen.
Kannattaa hakea metsästä niin tekee moni muukin :)