Siis ai että tuo Christina Aguilera on edelleen todella kaunis
Kommentit (32)
Sama juttu kuin Britney Spearsilla. En tykännyt yhtään 20 vuotta sitten, nyt molemmat on todella seksikkäitä. Alle 40-vuotiaat on vielä keskenkasvuisia kakaroita.
M52
Mulla on Christinasta teille Adelen kuuntelijoille kolme asiaa: Hurt - Beautiful - You Lost Me.
-winner-
Näyttää vähän joltain keijukaiselta. Ilmeisesti pieni nainen myös eikä kovin pitkä.
Kaikki tekoälyä ja filttereitä. Sinulle menee läpi mikä vaan ilmeisesti. Herää.
Vielä muutama vuosi sitten sanoi ettei seuraa syömisiään. On kyllä mennyt ääripäästä toiseen.
Painaako irtoripset niin paljon, ettei saa pidettyään silmiä auki?
Samaan aikaan suomalaiset naiset:
Vierailija kirjoitti:
'En ole ikinä erityisemmin syttynyt, mutta ihan hyvältähän se näyttää. Mielestäni Scarlett Johansson on myös hyvä esimerkki siitä miten nainen vain kaunistuu.'
'Scarlettjohanssonmainen.'
Tämän vertauksen
minä olen kuullut
mieheltä ja heteronaiselta,
vaaleassa pehkossa ja
pehmeässä
meikissä (ei irtoripsiä).
Aguileran tukan sävy ihan liian
peroksidinkeltainen makuuni.
Myös meikki kovin vahva.
Ei näköjään jaksa edes tanssia enää, sohvalla vaan huojahtelee. Aika mummomaista settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella laiha!
Ozempic.
Höpönlöpön. Ollut nuorenakin erittäin hoikka. Luonnollisimmillaan tämän kokoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella laiha!
Ozempic.
Höpönlöpön. Ollut nuorenakin erittäin hoikka. Luonnollisimmillaan tämän kokoisena.
Eikä sitten siksi juuri ole välillä lihonut, että yritti nuorena väkisin olla liian pitkään liian matalassa painossa? Naisen keho tarvitsee rasvaa hormonitoimintaa varten, ja valitettavan usein kostautuu myöhemmin jos aivan liikaa laihduttaa. Jotkut on hoikkia ja hyvinvoivia niin, mutta Christina näyttää omiin silmiini enemmänkin luonnostaan kurvikkaalta.
Isn't it Obvious? Ei enää Lady Marmaladea tai Candy Mania. Painolle sanoi: You Lost Me.
-winner-