Naiset välittää vain koirista ei miehistä
Sitten valitetaan kun miehet sotii ja tekee rikoksia kun naiset ei huolehdi meistä.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua lapsia koska ovat niin aivopestyjä miesvihaan.
Ja se miesviha oli mikä? Se, ettei alistuta enää kotiorjiksi?
Ei naiset mitään kotiorjia ole olleet pitkään aikaan.
Ainakin joku mies sellaista tahtoo, kun luettelee kotitöitä naisen tehtäväksi.
Lapsista ja koirista kuuluu huolehtia, eivät pärjää yksinään, parisuhteet on vastavuoroisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisia miehiä pitäisi hoivata? Lapset ja lemmikit ymmärtää, heillä ei ole täyttä ymmärrystä asioista ja he ovat haavoittuvia. Tai ehkä olisi hyvä, jos naiset "hoivaisi" niitä aikuisia miehiä tarkoittaen, että miehellä on about samat oikeudet kuin 3-vuotiaalla tai koiralla.
Tämä on hyvä pointti. Koirat eivät ole itsenäisiä vaan nainen on heille se auktoriteetti. Tähänkö asemaan miehet haluaisivat? Nainen määrää kaikesta viime kädessä.
Jo on yhdentekevää jankkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee alas nuolia kun ei ole kehumassa koiria ja naisia koko ajan. Miksi naisten kanssa pitää aina olla samaa mieltä tai alkavat haukkumaan eri nimillä?
Ap
Ei tarvitse kehua sen kummemmin koiria kuin naisiakaan. Jätät vaan molemmat rauhaan. Näin kaikki ovat tyytyväisiä.
Miksi koirat saa purra ihmisiä mutta naiset silti rakastaa niitä? Sitten kun minä en tee mitään muuta kun olen hyvä ihminen niin naiset vihaa.
Ap
Ei kaikki koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on provo, mutta mä hoidan työkseni narsisteja (niitäkin) ja aika usein he puhuvat tästä dilemmasta, jos ovat miehiä. Koirat nähdään aidosti uhkana itselle.
Eipä mulla muuta.
Onhan se naurettavaa että joku räksyttäjä ottaa minun paikan. Ei oikeastaan kiinnosta elelle tässä maailmassa mutta ei siitä sen enempää.
Ei ole olemassa mitään "sinun paikkaa". Sinulle ei ole koskaan luvattu "paikkaa" yhdenkään naisen elämässä.
Olisit yhtä uskollinen ja välittävä kuin koira niin nainen välittäisi sinustakin.
Koirathan on kivoja. Lähtevät aina innolla lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua lapsia koska ovat niin aivopestyjä miesvihaan.
Tähän päätelmään tulemiseen riittää ihan kun katsoo miten suuri osa miehiä käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on vauvan huono korvike. Naiset haluavat hoivata mutta feminatsit ovat onnistuneet aivopesemään naiset vihaamaan miehiä. Eikä lapsia enää synny.
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.
Naiset eivät pysty puolustamaan
Täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä aloitus kumpuaa? Iskikö mustasukkaisuus, kun naiset puolustavat koirapuistoa? Kyllä ne naiset puolustavat myös lasten leikkipuistoja. Lapsista reilu puolet on poikia.
Pitääkö aikuisia miehiä hyysätä?
Tää on kyllä outo koiraviha-aloitus...
Ei ole mitään vihaa. Miksi naisille kaikki on vihaa?
Ap
Mitäs muuta tuo sinun aloitus on. Ja kun itse kertoo, että aikuisia miehiä ei tarvitse hoivata, saa vain nimittelyä.
Koira elää vaan hetken. Mies on naisten ilona jopa 100 vuotta. Miksi ette hoivaa meitä?
Jos on jotain vammoja niin hieroo. Tekee ruokaa, siivoaa, pesee pyykit, käy kaupassa. Kertoo minulle kuinka hyvä tyyppi olen.
Ap
Eli haluat koiran aseman? Jopa kuulla miten hyvä poika sä olet :D
Vierailija kirjoitti:
Koirat nylkyttävät luupalkalla ja niillä on pidempi kielikin.
Kertoo ihan tarpeeksi sinusta itsestäsi että edes pohdit tälläisiä asioita, saati kirjoitat niistä julkisesti. Terve ihminen ei sekaannu eläimiin, eikä edes vitsillä sellaisia kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain suden sukulaista vain hoivataan. Uskomatonta minkälaisessa pellemaailmassa me elämme.
Ap
Niin. Mutta koira on uskollinen, ja hoivaa takaisin. Siinä jo kaksi ylivertaista syytä.
Säälittää ne ihmiset joiden paras ystävä on koira.
Äitiäs säälitti, kun sinua teki🤭
Pitäiskö kaikille miehille asettaa edunvalvojat, kun eivät näemmä kykene itsestään huolehtimaan?
Ei naiset mitään kotiorjia ole olleet pitkään aikaan.