Naiset välittää vain koirista ei miehistä
Sitten valitetaan kun miehet sotii ja tekee rikoksia kun naiset ei huolehdi meistä.
Kommentit (124)
Miksi aikuisia miehiä pitäisi hoivata? Lapset ja lemmikit ymmärtää, heillä ei ole täyttä ymmärrystä asioista ja he ovat haavoittuvia. Tai ehkä olisi hyvä, jos naiset "hoivaisi" niitä aikuisia miehiä tarkoittaen, että miehellä on about samat oikeudet kuin 3-vuotiaalla tai koiralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä esimerkki siitä, että kaikki poikasikiöt pitäisi abortoida
No siihen loppuu sitten tämä maailmakin. Miehet ylläpitää kaikkea mitä täällä on.
Ap
Sinä et ainakaan ylläpidä yhtään mitään. Siksihän täälläkin parut, kun ei naiset huolehdi susta jne.
Minä olen yksi suomen parhaista miehistä. Lopeta tuo asioiden keksiminen millä ei ole mitään totuuspohjaa.
Ap
Ehkä omissa suuruusharhoissasi, muttet missään muualla. Se on nähtävissä ja pitkälle kauas.
<
Sinä ap se täällä syyllistät ja syytät uhriutuen naisia, ei kukaan muu eikä todistettavasti näytä olevan sinulla muuta sisältöä elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole ymmärtäneet, että naisia jurppii miesten kaikenlainen ylivoima. Siksi naiset ovat ryhtyneet sotaan miehiä vastaan. Miehet ei tätä ole tajunneet.
Tämä selittää miksi naiset haluavat maat täyteen ulkomaalaisia, vaikka uudet vaihtoehdot on huonompia heille.
Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä ja miehekästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta.
Naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman naisiin nähden ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Naiset eivät kunnioita miehiä, koska he yrittävät kilpailla miesten kanssa. Se on turhaa, koska miesten Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden.
Mihin se vaikuttaa? Ei mihinkään. Olet vaan vähän tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset keksivät täällä minulle erilaisia haukkumanimiä vaikka eivät edes tunne minua.
Ap
Ei varsinaisesti sinua auta se, että kuvailet itseäsi "Jumalan lahjaksi naisille".
Kyllä tulee alas nuolia kun ei ole kehumassa koiria ja naisia koko ajan. Miksi naisten kanssa pitää aina olla samaa mieltä tai alkavat haukkumaan eri nimillä?
Ap
Inhoan ja pelkään koiria enkä voisi edes seurustella miehen kanssa jolla on koira.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset keksivät täällä minulle erilaisia haukkumanimiä vaikka eivät edes tunne minua.
Ap
Ei varsinaisesti sinua auta se, että kuvailet itseäsi "Jumalan lahjaksi naisille".
Minun pitäisi siis suomalaiseen tapaan haukkua itseäni? Että voi voi kun olen niin paska ja huono kaikessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee alas nuolia kun ei ole kehumassa koiria ja naisia koko ajan. Miksi naisten kanssa pitää aina olla samaa mieltä tai alkavat haukkumaan eri nimillä?
Ap
Ei tarvitse kehua sen kummemmin koiria kuin naisiakaan. Jätät vaan molemmat rauhaan. Näin kaikki ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tarvitse kehua sen kummemmin koiria kuin naisiakaan. Jätät vaan molemmat rauhaan. Näin kaikki ovat tyytyväisiä.
Miksi koirat saa purra ihmisiä mutta naiset silti rakastaa niitä? Sitten kun minä en tee mitään muuta kun olen hyvä ihminen niin naiset vihaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siihen loppuu sitten tämä maailmakin. Miehet ylläpitää kaikkea mitä täällä on.
Ap
Miehet eivät ylläpidä mitään hyvää. Miehet vain murhaavat, kiduttavat, tappavat, tuhoavat ja raiskaavat.
Naisia on pitänyt suojella muilta miehiltä, mutta nyt sekin on väärin. Naiset saavat syyttää itseään kun halveksivat miesten suojaa ja harrastavat miesvihaa.
Tämä aloitus on provo, mutta mä hoidan työkseni narsisteja (niitäkin) ja aika usein he puhuvat tästä dilemmasta, jos ovat miehiä. Koirat nähdään aidosti uhkana itselle.
Eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on vauvan huono korvike. Naiset haluavat hoivata mutta feminatsit ovat onnistuneet aivopesemään naiset vihaamaan miehiä. Eikä lapsia enää synny.
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvin
Feminismi on tasa-arvoa ja naisten aseman kohentamista. Ei länsimaiset naiset ole liittoutuneet miehiä vastaan vaan kyseenalaistavat tasa-arvon puuttumista monissa asioissa.
Naiset eivät halua lapsia koska ovat niin aivopestyjä miesvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on provo, mutta mä hoidan työkseni narsisteja (niitäkin) ja aika usein he puhuvat tästä dilemmasta, jos ovat miehiä. Koirat nähdään aidosti uhkana itselle.
Eipä mulla muuta.
Onhan se naurettavaa että joku räksyttäjä ottaa minun paikan. Ei oikeastaan kiinnosta elelle tässä maailmassa mutta ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minun pitäisi siis suomalaiseen tapaan haukkua itseäni? Että voi voi kun olen niin paska ja huono kaikessa.
Ap
Ei, vaan pysyä realiteeteissa. Onko sen ymmärtäminen noin helvetin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on vauvan huono korvike. Naiset haluavat hoivata mutta feminatsit ovat onnistuneet aivopesemään naiset vihaamaan miehiä. Eikä lapsia enää synny.
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vasta
Mitään epätasa-arvoa ei ole. Se on laissa kielletty.
Feminismi sisältää paljon muutakin ja siihen liittyy feminatsismi, esim. miesvihaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Ja se miesviha oli mikä? Se, ettei alistuta enää kotiorjiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vasta
Ok. Korvaa kirjoituksessa sana feminismi sanalla feminatsismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se miesviha oli mikä? Se, ettei alistuta enää kotiorjiksi?
Kyllä se näkyy tässä ketjussakin.