Naiset välittää vain koirista ei miehistä
Sitten valitetaan kun miehet sotii ja tekee rikoksia kun naiset ei huolehdi meistä.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, taidat olla katkera incel.
Ap on katkera incel, mt-ongelmainen, syrjäytynyt, työtävieroksuva elämäntapakallu, jolle nainen vain käyttöhyödyke, äidin korvike, ilmainen piika ja seksilelu. Ihan ymmärrettävää, että nainen valitsee mielummin koiran, kuin hänet ja sekös sitten harmittaa.
60% maailman kaikista miehistä ikinä on siis inceleitä? Koska vain 40% on päässyt lisääntymään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä esimerkki siitä, että kaikki poikasikiöt pitäisi abortoida
No siihen loppuu sitten tämä maailmakin. Miehet ylläpitää kaikkea mitä täällä on.
Ap
Miehet eivät ylläpidä mitään hyvää. Miehet vain murhaavat, kiduttavat, tappavat, tuhoavat ja raiskaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä aloitus kumpuaa? Iskikö mustasukkaisuus, kun naiset puolustavat koirapuistoa? Kyllä ne naiset puolustavat myös lasten leikkipuistoja. Lapsista reilu puolet on poikia.
Pitääkö aikuisia miehiä hyysätä?
Naisten kuuluu huolehtia miehistään ei koirista. Tämän nyt sanoo järkikin.
Aikuisia ihmisiä ei ruveta hyysäämään. Sen sanoo järkikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siihen loppuu sitten tämä maailmakin. Miehet ylläpitää kaikkea mitä täällä on.
Ap
Sinä et ainakaan ylläpidä yhtään mitään. Siksihän täälläkin parut, kun ei naiset huolehdi susta jne.
Minä olen yksi suomen parhaista miehistä. Lopeta tuo asioiden keksiminen millä ei ole mitään totuuspohjaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, taidat olla katkera incel.
Ap on katkera incel, mt-ongelmainen, syrjäytynyt, työtävieroksuva elämäntapakallu, jolle nainen vain käyttöhyödyke, äidin korvike, ilmainen piika ja seksilelu. Ihan ymmärrettävää, että nainen valitsee mielummin koiran, kuin hänet ja sekös sitten harmittaa.
60% maailman kaikista miehistä ikinä on siis inceleitä? Koska vain 40% on päässyt lisääntymään.
AP
Lisääntymättömyys ei ole sama asia kuin incel. Lisääntymättömillä miehilläkin on parisuhteita, jos ovat täysijärkisiä ja kaukana kaltaisistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet eivät ylläpidä mitään hyvää. Miehet vain murhaavat, kiduttavat, tappavat, tuhoavat ja raiskaavat.
Miten olen sitten elossa jos miehet vaan murhaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on vauvan huono korvike. Naiset haluavat hoivata mutta feminatsit ovat onnistuneet aivopesemään naiset vihaamaan miehiä. Eikä lapsia enää synny.
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.
Naiset eivät pysty puolustamaan
1. Ota ensin selvää mitä feminismi tarkoittaa 2. Länsimainen mies on laiska ja omahyväinen riistäjä, ja se jos mikä, ärsyttää naisia. Kun länsimainen nainen viihtyy paremmin sinkkuna niin ottaahan se selvästi länsimaisen miehen egon päälle, kuten sinun tekstistäsikin on luettavissa. Nykynaiset ovat paljon muutakin kuin aikuisten miesten hoivaajia ja sinua ärsyttää se, että joudut itse opettelemaan pyykinpesua, siivoamista ja ruoanlaittoa kun ilmaista "monitoimikonetta" ei enää niin helposti saakaan piiaksi 3. Unohda miesten armeija ja maanpuolustus tässä yhteydessä. Sotia ei olisi, jos miehiäkään ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä et ainakaan ylläpidä yhtään mitään. Siksihän täälläkin parut, kun ei naiset huolehdi susta jne.
Minä olen yksi suomen parhaista miehistä. Lopeta tuo asioiden keksiminen millä ei ole mitään totuuspohjaa.
Ap
Ehkä omissa suuruusharhoissasi, muttet missään muualla. Se on nähtävissä ja pitkälle kauas.
Kertoo enemmän miehistä kuin naisista.
Naiset keksivät täällä minulle erilaisia haukkumanimiä vaikka eivät edes tunne minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ehkä omissa suuruusharhoissasi, muttet missään muualla. Se on nähtävissä ja pitkälle kauas.
Minun pitäisi siis täällä haukkua itseäni että sinä tunnet olosi paremmaksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole ymmärtäneet, että naisia jurppii miesten kaikenlainen ylivoima. Siksi naiset ovat ryhtyneet sotaan miehiä vastaan. Miehet ei tätä ole tajunneet.
Tämä selittää miksi naiset haluavat maat täyteen ulkomaalaisia, vaikka uudet vaihtoehdot on huonompia heille.
Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä ja miehekästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta.
Naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman naisiin nähden ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Naiset eivät kunnioita miehiä, koska he yrittävät kilpailla miesten kanssa. Se on turhaa, koska miesten Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden.
Miehet on isoja vahvoja loogisi
Kai tiesit, että Y-kromosomi hiljalleen rapistuu koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on parempaa seuraa kuin miehet. Sori vaan.
Ei ole. Media on vaan kertonut sinulle näin ja sinähän uskot.
Minä en naisena tarvitse mediaa kertomaan sitä, mikä minulle on elämässä parasta. Ja kyllä, erosin ja hankin tilalle koiran - paras päätös vuosiin. Eikä yllättänyt yhtään, että ex oli se, joka pariutui heti uuden kanssa kun ei osaa mitään kotitöitä itse (eikä viitsii opetella, koska naisten hommia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on vauvan huono korvike. Naiset haluavat hoivata mutta feminatsit ovat onnistuneet aivopesemään naiset vihaamaan miehiä. Eikä lapsia enää synny.
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.
<
Kerro sä mitä feminismi tarkoittaa ja missä tulkitsen sitä väärin.
Olisikin noin. Keneenkään naiseen ei voi tutustua kun kohta tulee. "Kulta, muru, hyvää yötä muru"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että löytyy noin epäsosiaalisia naisia jotka eivät kaipaa vertaistensa kanssa kommunikaatiota.
Ongelma on siinä, ettet sinä ole vertainen vaan kaukana siitä. Ei sulla ole mulle mitään annettavaa.
Ei koirahulluus sukupuolta katso, meillä mies on koiraan täysin hurahtanut. Suojelee enemmän kuin lapsiaan aikoinaan eikä kukaan kelpaa hoitajaksi, minuakin aina varoittelee vaaroista, kun liikun koiran kanssa. Siitä, kun liikun yksin, ei ole koskaan ollut huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Minun pitäisi siis täällä haukkua itseäni että sinä tunnet olosi paremmaksi?
Minun puolestani voit vaikka kiskoa itsesi narunjatkeeksi tukevan männyn oksaan. En jää itkemään, kuten ei kukaan muukaan. Sinä itse olet ainoa, joka täällä sättii ja syyllistää naisia, itsekeksimin perustein, koska narsismisi suuruusharhoineen niin sinun pääsi sisällä kertoo syypääksi siihen, ettet saa naista ilmaiseksi kotipiiaksesi etkä seksileluksesi. Olet tyypillinen huonolla itsetunnolla varustettu mitätön surkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että löytyy noin epäsosiaalisia naisia jotka eivät kaipaa vertaistensa kanssa kommunikaatiota.
Kyseessä olevan "vertaisen" kommunikaatio: kjeh räh, prööt, kebuu, kaljaa, röyh, pilluu, pensan hinta.
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, vihreä liike, woke ja maaha nmuutto kaikkinensa ovat naisten tyhmyydestä kumpuavia ilmiöitä, joita miesten pitää kuunnella suhteessa.
No eikö sitten ole parempi molempien elää sinkkuna? Mikä ongelma tässä nyt sitten on?
Miehet eivät ole ymmärtäneet, että naisia jurppii miesten kaikenlainen ylivoima. Siksi naiset ovat ryhtyneet sotaan miehiä vastaan. Miehet ei tätä ole tajunneet.
Tämä selittää miksi naiset haluavat maat täyteen ulkomaalaisia, vaikka uudet vaihtoehdot on huonompia heille.
Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä ja miehekästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta.
Naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman naisiin nähden ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Naiset eivät kunnioita miehiä, koska he yrittävät kilpailla miesten kanssa. Se on turhaa, koska miesten Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden.
Miehet on isoja vahvoja loogisia älykkäitä kekseliäitä ja eteenpäin pyrkiviä johtajia.