Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa itsekkään miehen parisuhteessa?

Vierailija
27.11.2025 |

Miten hän toimii eri tilanteissa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa, mitä kaikkea toinen tekee yhteisen arjen ja suhteen eteen, vaan pitää kaikkea itsestään selvyytenä. Kaupassa käydessään tuo vain, mitä itse tarvitsee, eikä mielessä käy muut perheenjäsenet. Sopii menoja kysymättä toiselta. Käyttää kaikki rahat itseensä. 

Vierailija
22/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa miten toimii itseään heikompien kanssa. Eläinten, lasten, apua tarvitsevan vanhuksen kanssa... 

Mun itsekäs mies oli jonkinlainen naisvihaaja. Eläimet ja lapset saivat kyllä superihanaa kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi huomata, kuten aloitus todeistaa.

Tottakai voi. Miehen tunnistaa siitä, että hänellä on HETUn viimeinen numero pariton. Ja itsekkään miehen tunnistaa itsekkäästä käytöksestä.

Vierailija
24/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et luonnostaan tunnista, niin ei ole itsekäs.

Vierailija
25/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kuka tahansa itsekäs ihminen, ajattelee aina vain itseään ja pakottaa muitakin siihen. On sokea muiden tunteille ja lähtee pois helposti jos huomaa että joku tuntee epätoivottuja tunteita, syyllistää niistä muita.

Eksäni oli tällainen. Päätti kaiken oman edun mukaisesti ja pakotti muut samaan.  Kontrolloi syyllistämällä, jos joku ei halunnut samaa kuin hän.

Mutta kyllä hän kauppakassit kantoi, eikä kävellyt edellä, hoiti lapsia ja eli perhe-elämää.

Vierailija
26/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen äijä mainostaa porvarillisia arvoja.

Vierailija
27/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkipäivässä pienistä jutuista. Tuo edellä käveleminen on hyvä esimerkki,  tosin mun exä oli sitä mieltä että minun traumoista johtui siitäkin huomauttaminen. Joopa.  Ei huomaa esim tarjota toiselle,  jos itse ottaa jotakin.  Ei tule edes mieleen kysyä omien menojen sopivuudesta , usein ei muista edes kertoa niistä. Muiden elämän on sopeuduttava hänen tekemisiinsä. Pitää normaalin huomaavaisen käytöksen edellyttämistä vaatimisena. Uh, ei enää ikinä.

Sama, juomat käy tilaamassa ravintolassa vain itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi