Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääkö kukaan paljonko imetys kuluttaa kaloreita?

Vierailija
19.04.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä paino nouse, jos ei nyt sitten laskekaan...ehkä voisin olla joka toinen päivä syömättä makeaa?

:o) mutta ihanasti lapsi ainakin kasvaa, kun taitaa olla aika rasvaista tuo maito..

Vierailija
2/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti syö tuota määrää päivässä, ja täysimetän, mutta silti paino on jämähtänyt +15kg lukemiin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nyt normaalipainoinen, aiemmin tosi hoikka.

en tiedä haluanko edes laihtua tästä...

voihan olla että painosi alkaisi tippua jos söisit tosi paljon kasvispainotteisesti ja noudattaisit lautasmallia sekä luopuisit kaikesta vaaleasta leivästä ja pullasta?

Vierailija
4/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain paino lähtee putoamaan vasta imetyksen loputtua. Toisilla ei silloinkaan, kuten minulla... :( Mutta joka tapauksessa imetysaikana tärkeintä ei ole painon putoaminen, vaan se että vauva saa ruokaa, eikös niin?

Vierailija
5/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En varmasti syö tuota määrää päivässä, ja täysimetän, mutta silti paino on jämähtänyt +15kg lukemiin. :(

Vierailija
6/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laihtuminen on tosin alkanut aina vasta puolen vuoden täysimetyksen jälkeen ja laihtuminen on ollut pahinta vähän ennen kuin vauvat ovat täyttäneet vuoden. Vuoden imetyksen jälkeen painon putoaminen on sitten loppunut vaikka imetys on jatkunut.

Vierailija
7/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna ruokavalioon ennen raskautta.

Eli siis jos olet ennen raskautta syönyt noin 2000 kcal päivässä saat imetyksen aikana syödä noin 2500 kcal ja et liho...mutta et kai sitten laihdukaan? Kommentteja?

Vierailija
8/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maitoa riittää, vauva kasvaa erittäin hyvin. Olisi vaan kannustavaa, jos paino tippuisi edes hitaasti kohti tavallisia lukemia; nyt ollaan samoissa lukemissa kun viikko synnytyksen jälkeen. (vauva 3,5kk)

4

Vierailija
9/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä silloin myös joka päivä n. 1 h vaunulenkillä.

-7-

Vierailija
10/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaa mitä kuluttaa, mutta mulla on niin järjettömät mielihalut kaikkiin herkkuihin että jos antaisin periksi paino nousisi. Nyt olen tyytyväinen kun pysyy edes samassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi