Belgiassa kansa meni kolmen päivän yleislakkoon äärioikeiston leikkauspolitiikkaa vastaan
Kansa nousi Belgiassa kapinaan äärioikeiston hallituksen leikkauksia vastaan. Miksi ei meillä?
Kommentit (58)
Siis miksi pitäisi lakkoilla? Sen takia, että joku tukielätti ei saa asua enää ylikalliisti? Vai miksi? En minä koe, että elämäni on kurjistunut yhtään mitenkään. Pikemminkin palkka on noussut tosi kivasti ja sen Ukrainan sodan aiheuttaman inflaation jäljet alkaa olla korjattu ostovoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelarottien itku piristää aina päivää.
Taitaa peukku sinua herkistää, vai oletko näitä sienien syöjiä. Yhteiskunnan rasite olet.
Sinähän se tukien varassa elät.
Täällä porukka on täysiä persulampaita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äärioikeistolainen ja mielestäni EU:n ja vihervassun oikea paikka on joku leiri.
Ei mulla muuta.
Me tiedetään jo sun jutut. Olet palstan tunnetuin öyhö.
Kun tätäkin keskustelua seuraa, en ihmettele Suomen tuhoutumista. Ei mitään järkeä koko ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tätäkin keskustelua seuraa, en ihmettele Suomen tuhoutumista. Ei mitään järkeä koko ketjussa.
Äärioikeisto tuuppaa ketjun täyteen törkyä, jotta se poistettaisiin. Äärioikeiston vastustamisesta ei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgian kannattaisi potkia maasta ulos sinne tunkeutuneet apinat. Mutikset ovat valtava ongelma Belgiassa.
Belgiassa se on jo myöhäistä.
Belgiakin tarvitsisi sisällissotaa.
Euroopassa monen maan ainoa vaihtoehto.
Valitettavasti.
Englanti, Irlanti ja Ranska ajautuvat sisällissotaan ennen kuin Belgia.
Kuinkas Suomi?
Suomi on viimeinen maa heräämään yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeisto tuuppaa ketjun täyteen törkyä, jotta se poistettaisiin. Äärioikeiston vastustamisesta ei saa puhua.
Sinulla varmaan tulee persuja ovenraosta ja äärioikeitolaisia ilmanvaihtokanavia pitkin.
Jenkeissä on tällä hetkellä menossa jonkunlainen yleislakko, Big Beautiful Boycott. Ne ketkä pystyy olemaan poissa töistä tekee niin, vältetään kaikkea kuluttamista ja jos on pakko jotain ostaa, niin joltain pienyrittäjältä eikä jättiketjulta.
Itsekin olen henkilökohtaisessa (osto)lakossa, osin periaatteesta ja osin rahan puutteen vuoksi. On vapauttavaa kun ei tarvitse ollenkaan miettiä joululahjoja, kortteja, lahjapapereita, mitään.
Belgiassa ei ole äärioikeistoa, ei tosin Suomessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla varmaan tulee persuja ovenraosta ja äärioikeitolaisia ilmanvaihtokanavia pitkin.
"Minä olen äärioikeistolainen ja mielestäni EU:n ja vihervassun oikea paikka on joku leiri.
Ei mulla muuta."
Meinaat siis, että tuokaan viesti ei ollut äärioikeistolainen? Mitään nähtävää ei ole, kansa hajaantukoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgian kannattaisi potkia maasta ulos sinne tunkeutuneet apinat. Mutikset ovat valtava ongelma Belgiassa.
Jos hollanninkieliset flaamit ja ranskankieliset vallonit ryhtyvät tappelemaan, flaamit voittavat. Ainakin toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL
Vierailija kirjoitti:
Oliko Belgiassa yleislakkoja pedofiiliskandaalien aikana? Pedofiileistaanhan Belgia on maailmalla parhaiten tunnettu (Tintin ja suklaan ohella).
Toki myös terroristilähiöistään, Molenbeekistä ja Schaerbeekistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hollanninkieliset flaamit ja ranskankieliset vallonit ryhtyvät tappelemaan, flaamit voittavat. Ainakin toivottavasti.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ovat älykkäämpiä. Vallonien esi-isät karkotettiin aikoinaan Ranskasta.
Sinisilmäisyys ja nyökyttely kaikelle.
Nyt olisi hyvä pistää yleislakolla loppu nykyiselle valtiovallalle. Uudet vaalit ja kokoomus sekä persut poljetaan suolle.
Hah hah belgian hallituksessa on myös vihreät
Ai niinkuin sellainen Putinin propagandaleiri, joilla persut tykkää käydä?