Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt kuntosalilla JOS

Vierailija
26.11.2025 |

Et kuitenkaan jaksa panostaa siihen? 

Kysyn siksi etten vaan ymmärrä. Samat naamat vuodesta toiseen ja mitään ei tapahdu.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä ihan vakavissaan. Jos ihminen raahautuu salille ja kuluttaa siellä aikaansa. Eikö olisi viisasta treenata niin että saisi siitä hyötyä?

Ai isoja lihaksia vai? Hyi. Liikkuminen on aina hyödyllistä.

Vierailija
42/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä ihan vakavissaan. Jos ihminen raahautuu salille ja kuluttaa siellä aikaansa. Eikö olisi viisasta treenata niin että saisi siitä hyötyä?

Mistä sinä sen tiedät, etteivät he ole saaneet siitä hyötyä?

Tuloksista. Ulkonäöstä jne. 

Minä käyn salilla siksi että selkäni tulee kipeäksi, jos en käy. Saan siis kevyestä treenistä haluamasi hyödyn. Muita tuloksia en tarvitse kuin kivuttoman vartalon.

N38

Hmm. Miksi et treenaa sitä korsettia siihen kuntoon että se kestää? Itsehän aloitin salin juuri saman asian takia. Eipä ole selkä ollut kipeä

Kyllä se on kuule ihan kunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollolloo. Olen käynyt salilla säännöllisesti 20 vuotta, varmaan siis jo silloin kun sinä taputtelit kakkaa päiväkodin verhoihin. Tänä aikana keho on ehtinyt nähdä kaikki mahdolliset olomuodot, on oltu tikissä, on oltu raskaana, on saavutettu ruuhkavuodet ja keski-ikä ja ne +10 kiloa jne. Ikinä en ole ajatellut, että liikkumisen idea oisi *näyttää* joltain, varsinkaan jonkun nolife salirotan silmissä. Liikun pysyäkseni terveenä ja voidakseni hyvin, että imehän kuule tavaraa. 

Jos sä olet 20v aikana tehnyt edes jotain oikein. Sun voimatasot on todella hyvällä mallilla. Montako leukaa jaksat vetää?

Vierailija
44/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tapahtua? Ei esim mun sarjapainojen nousu näy kuin sarjapainojen nousuna. 

No ne sarjapainot pitäisi jossain vaiheessa vuosien jälkeen olla melkoisen kovat. Onko sulla?

Miten niin pitäisi? Mikään ei ole niin säälittävää kuin jäykkä, epämuodostunut salikaappi.

Vierailija
45/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan ulkosalilla. Minulle riittää nämä voimat. Riittää, kun menee 3x12 leukaa ja 3x18 bulgaarikyykkyä kehonpainolla. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Treenaan ylläpidon vuoksi ja koska nautin treenistä. m49

Vierailija
46/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, etteivät he ole saaneet siitä hyötyä?

Tuloksista. Ulkonäöstä jne. 

Minä käyn salilla siksi että selkäni tulee kipeäksi, jos en käy. Saan siis kevyestä treenistä haluamasi hyödyn. Muita tuloksia en tarvitse kuin kivuttoman vartalon.

N38

Hmm. Miksi et treenaa sitä korsettia siihen kuntoon että se kestää? Itsehän aloitin salin juuri saman asian takia. Eipä ole selkä ollut kipeä

<

No eihän se ole jos se kipeytyy ilman salia.

Vierailija
47/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
48/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai isoja lihaksia vai? Hyi. Liikkuminen on aina hyödyllistä.

Kuntosali on siinä mielessä hauska harrastus että sitä voidaan mitata määreillä

Kehitys on aina hyvä. Toki kaikki liikuntakin on hyvästä. Mutta monella salilla kävijälle se hyöty on ihan minimaalinen.

Vierailija
49/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt salilla 26 vuotta. En näytä kilpabodarilta, eikä se ole tarkoituskaan. Tarkoitus on vaan että on joku harrastus, eikä tule koko päivää maattua kotona, ja että fyysinen kuntokin pysyy jotenkin yllä.

26 v? Maattua kotona?

Vierailija
50/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä siellä pitäisi tapahtua että tulos kelpaa sinulle

Ollee sellainen kiva asia, jota puuhailee ja nauttii elämästä?

Miksi ei kuitenkin ihan pikkasen kiristä ruuvia ja saa vielä ne hyödyt?

Hyödyt?

Lihasmassan lisäystä, parempaa ryhtiä, paremman rasvanpolton. Vanhuuden varalle sali on ihan ykkönen

Minkä ikäinen olet? 20?

Vierailija
51/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tapahtua? Ei esim mun sarjapainojen nousu näy kuin sarjapainojen nousuna. 

No ne sarjapainot pitäisi jossain vaiheessa vuosien jälkeen olla melkoisen kovat. Onko sulla?

Miten niin pitäisi? Mikään ei ole niin säälittävää kuin jäykkä, epämuodostunut salikaappi.

Voima ei tarvitse lihasmassaa.  Jos sä käyt salilla ja teet progressiivisesti nousevaa treeniä sun sarjapainot kasvaa.

Vierailija
52/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku ja sauna.

Vierailija
53/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan ulkosalilla. Minulle riittää nämä voimat. Riittää, kun menee 3x12 leukaa ja 3x18 bulgaarikyykkyä kehonpainolla. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Treenaan ylläpidon vuoksi ja koska nautin treenistä. m49

Noni tässä on esim jo tulokset missä voi heittää vapaalle ja ylläpitää.

Vierailija
54/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä siellä pitäisi tapahtua että tulos kelpaa sinulle

Ollee sellainen kiva asia, jota puuhailee ja nauttii elämästä?

Miksi ei kuitenkin ihan pikkasen kiristä ruuvia ja saa vielä ne hyödyt?

Hyödyt?

Lihasmassan lisäystä, parempaa ryhtiä, paremman rasvanpolton. Vanhuuden varalle sali on ihan ykkönen

Minkä ikäinen olet? 20?

45

Vierailija
55/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kuka mitäkin hyötyy? Pullistuma jätti voimat toiselta puolelta 40% huonommaksi ja niitä kuntoututan. Kehitystä tapahtuu hiljakseen

Vierailija
56/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kuka mitäkin hyötyy? Pullistuma jätti voimat toiselta puolelta 40% huonommaksi ja niitä kuntoututan. Kehitystä tapahtuu hiljakseen

Tottakai on myös näitä. Mutta suurin osa ei ole mitään kuntoutujia

Vierailija
57/57 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun tarkoitus ei ole provosoida ketään. Vaan saada edes joku miettimään jos se oma salilla käynti on jäänyt siihen ettei mitään tapahdu. Niin voisiko ruuvia kiristää. Tai tehdä jotain eri tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme