Sinkkuvinkkejä! Missä kohdata miehiä vklppuna?
Joku muu idea kuin baari? Tinder on kokeiltu ja ongelma että tykkäyksiä oli +10 000 ja aivan liian aikaavievää päästä selville onko kukaan aito. Mieluiten siis irl-tapoja. Auttakaa, pitkä aika sinkkuudesta.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Naisille riittää, kun käytännössä vain kysyy ketä tahansa vastaantulevaa miestä, ja 9/10 suostuu.
70% miehistä on parisuhteissa. En oikein usko että 9/10 suostuu.
Itse lähden lenkille ja ulkosalille. Sinne naisseura voisi olla mukavaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille:
Jättäkää meidät rauhaan. Kuinka vaikeaa teidän on tajuta, että me ei haluta teidän ahdistelua? Asiallisesti saa lähestyä Tinderissä. Jos pystytte siihen edes.
#naisvihanäkyväksi
Tuskin on sellaista paikkaa jossa olisi pelkästään sinkkumiehiä pilvin pimein mistä voisit vaan valita. Sinkuilla oli ainakin ennen jotain järjestettyjä tapahtumia, mutta nekin oli kyllä baareissa. Kyselet vaikka harrastuksissa miehiä treffeille tai missä vaan näet miehiä, se on samanlaista hakuammuntaa kuin Tinderissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisille riittää, kun käytännössä vain kysyy ketä tahansa vastaantulevaa miestä, ja 9/10 suostuu.
"Suostutko kanssani avioliittoon, joka solmitaan Turun Tuomiokirkossa, ja suostutko kasvattamaan lapsistamme kunnon kansalaisia, vaihtamaan vaippoja ja maksamaan sellotunteja, ja suostuuko maksamaan puolet omakotitalon asuntolainasta?"
Tule mun luo niin pannaan asia kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70% miehistä on parisuhteissa. En oikein usko että 9/10 suostuu.
33% miehistä on suhteissa.
Ota ensin kotona pikku kännit ja mee sitten pahimpaan ja pask...paan räkälään minkä ikinä löydät. Siellä hämärässä lemussa ne kiskoo keskikaljaa ja valittaa kaikesta...
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassa
jotain rajaa. ei kukaan halua harhaista ihmistä, joka uskoo mielikuvitusolentoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suostutko kanssani avioliittoon, joka solmitaan Turun Tuomiokirkossa, ja suostutko kasvattamaan lapsistamme kunnon kansalaisia, vaihtamaan vaippoja ja maksamaan sellotunteja, ja suostuuko maksamaan puolet omakotitalon asuntolainasta?"
...suostutko maksamaan elatusmaksuja (sun on pakko) ja suostutko antamaan puolet omaisuudestasi (sekin on pakko)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassa
jotain rajaa. ei kukaan halua harhaista ihmistä, joka uskoo mielikuvitusolentoihin
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on sellaista paikkaa jossa olisi pelkästään sinkkumiehiä pilvin pimein mistä voisit vaan valita. Sinkuilla oli ainakin ennen jotain järjestettyjä tapahtumia, mutta nekin oli kyllä baareissa. Kyselet vaikka harrastuksissa miehiä treffeille tai missä vaan näet miehiä, se on samanlaista hakuammuntaa kuin Tinderissäkin.
Onhan heitä paljon esimerkiksi metalli- ja rap-keikoilla ja -festareilla, autoalan tapahtumissa, urheilutapahtumissa, pallopeliporukoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassa
Vierailija kirjoitti:
Katso ap joku hyvä keikka ja mene sinne kaverin kanssa. luontevaa juttu löytyy bändistä ja liikkeellä on keikoilla usein sellaista normaaliakin miesväestöä, eikä vain surullista baarissa norkoilijaa, kun on ihan asiaa miksi olla siellä baarissa.
Toinen tietty joku harraste alkuillasta, keilailu tms. jossa voi olla työporukoita pikkujouluaikaan nyt liikkeellä. Sielläkin voi olla ns. normaalia miesväestöä liikkeellä.
Nää oli hyviä vinkkejä, kiitos. Taidan altistaa itseni ja mennä yksin.
Oisko vielä jotain vinkkejä tosi arkisista hyvistä paikoista missä voisi kohdata miehiä? Oon huomannut että ylivoimaisesti parhaimmat lähestymiset tulleet kun oon mennyt ilman meikkiä rönttövaatteissa ruokakauppaan. Oon ehkä hieman epälähestyttävä tälläytyneenä. En viitsisi kyllä kaupassa tuon vuoksi pyöriä. Ap
Viimeisimmät miehet joiden kanssa on vaihdettu yhteystiedot tai treffattu olen tavannut baareissa tai muuten yössä. Nämä ovat poikkeuksetta olleet aika veijareita. Ainoa, jonka kanssa olisin halunnut halunnut, on tuttu töiden kautta. Eli jää kiinnostamaan, missä kohdata miehiä arkena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan heitä paljon esimerkiksi metalli- ja rap-keikoilla ja -festareilla, autoalan tapahtumissa, urheilutapahtumissa, pallopeliporukoissa...
Kiitti, pitää valita tietynlainen bändi, eipä oo ongelma mutten olis tullut ajatelleeks
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmät miehet joiden kanssa on vaihdettu yhteystiedot tai treffattu olen tavannut baareissa tai muuten yössä. Nämä ovat poikkeuksetta olleet aika veijareita. Ainoa, jonka kanssa olisin halunnut halunnut, on tuttu töiden kautta. Eli jää kiinnostamaan, missä kohdata miehiä arkena?
Mä olin tosi miesvaltaisella työpaikalla mutta aina inhotti kun niin pienet piirit ettei edelleenkään kiinnosta. Ap
Seurakunnassa