Jos parisuhde on myös riippuvuussuhde, mitä pahaa siinä on?
Jos ja kun suhteessa on ajoittain isoja ongelmiakin ja erosta keskusteltu kai sata kertaa. Mutta silti vaan rakkautta on ja yhdessä ollaan paljon. Kiinni toisessa kai.
Molemmat ollaan takuulla myös riippuvaisia. Ongelmien takia itse olen kai enemmän eroa ajatellut. Mutta toisaalta ei suhde niin paha ole. On myös tosi outo ajatella ettei enää oltaisi yhdessä. Hänestä on myös iso apu monessa asiassa joista en ehkä yksin selviäisi.
Miehestä ajattelen että hän on vielä enemmän riippuvainen. Ei ole aina suhteeseen tyytyväinen ja ottaa "irtiottoja" enemmän eli toteaa tekevänsä nyt näin, piste. Vaikka aina kuunneltu toisenkin mielipidettä. Mutta mies ei kykene ajattelemaan eroa yhtään ja hän on tosi kiinni suhteessa eli ikävöi jo vuorokauden erossa ollessa. Eilen lähti toiselle paikkakunnalle ja soittanut jo monta kertaa ja viestejä laittanut 30. Minulle vähempikin riittäisi.
Mutta siis myönnän että varmasti ollaan riippuvaisia todellakin. Mutta mitä se haittaa? Oma valinta kuitenkin. Yleensä vaan pidetään todella todella huonona asiana.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En mäkään usko että erottais koskaan. Vaikka monesti niin päätän. Ei tuu mitään.
Miksei "tuu mitään"?
Vierailija kirjoitti: Kolmenkymmenen vuoden päästä olet katkera vanha ihminen joka toivoo että kuolisipa tuo pois.
Kauanko yhdessäoloa tuohon vaaditaan että alkaa toivoa toisen kuolemaa? Itselläni ei kokemusta. Siinä kohtaa ero parempi.
Kolmenkymmenen vuoden päästä olet katkera vanha ihminen joka toivoo että kuolisipa tuo pois.