Monetko talvikengät sinulla on ja minkä tyyppisiä?
Minulla on vain pitkävartiset talvisaappaat hameiden kanssa käytettäväksi, nilkkurit ja yhdet korolliset "juhlanilkkurit" sekä nastakengät. Kaikki 5-13 vuotta vanhoja, mutta kestäneet hyvin, kun ovat nahkaa (paitsi nastakengät) ja huollettavissa.
Onko kellään kokemusta Skechersin talvikengistä? Näin niitä liikkeessä ja tuntuivat ihanan kevyiltä, mutta kiinnostaa kuinka liukkaat ne ovat ja kestävätkö Suomen talvea. Olsisivat mukavat äkkiä sujauttaa jalkaan vähän epämuodollisempien asujen kanssa ja kauppareissuilla yms
Kommentit (247)
Mulla on paljon kenkiä, koska pidän niistä. Tällä hetkelläehkä noin 60 paria. Niistä ns. Talvikenkiä noin 10 paria. On vaikea löytää tyylikkäitä ja siroja talvikenkiä, mutta kyllä niitäkin on
Korot kattoon. Syön juustoja ja juon paukkuja ja punaviiniä. KaijjaGöö. Vedän nykyisin muös ozembiggiä. Nähdään ens kesänä. Sovitaan, et oon käyny vaan salilla ja lenkillä ja rasvaimussa.
Kolmet, samaa espanjalaista merkkiä. Luottomerkki. Erilaisilla varsilla ja koroilla, kahdet mustat ja yhdet burgundinpunaiset. . Lisäksi yhdet konjakinväriset "siistimmät" korkonilkkurit.
Ei yksiäkään. Kumisaappailla ja villasukilla mennään tällä hetkellä. Suunnitelmissa ostaa kyllä uggit tai vastaavat heti kun pääsee itsekseen sovittelemaan kaupoille.
Asun kaupungissa ja osaan katsoa minne kävelen eli ei yhdetkään. Käytän tennareita läpi vuoden, juhlissa käytän mustia nahkakenkiä.
minula ola vai varvas lapsyti muta kela osta minule jaa koko suvule huvat pakaskenka soomi mumo kutoa vilasuka ahvrikaan eta ei jalka palelu
abdullah
3 vuotta sitten tilasin pika-pesu.fiistä kesä- ja talvikengät itselleni joululahjaksi. Talvikengät Jalaksen vetoketjumaiharit ilman turvaominaisuuksia (kesäkengät samanlaiset mutta turva-)