Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voikin olla palstahullu 24/7?

Vierailija
26.11.2025 |

Paljonko edes tienaat tuolla ja uhraat oman terveyden palstoille?

Sulla on jo mielikuvituskavereita, etkä enää erota onko Konalan mies totta vai ei? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppailijat jankuttaa vaikka keskellä yötä XD

Niin oli kuulemma yöllä ollut ja oli vielä seuraavankin päivän. Joko on nukuttu? Toi palstahullu narkkaa, jotta pysyy hereillä palstoilla eli se pitää elimistössä keinotekoista vireystilaa ihan sitä varten, että voi kirjoitella palstoille 24/7. Sä saat sydärin viisikymppisenä tuollaisesta elämäntavasta. 

Tämä voisi olla hänelle todella tarpeen :

Vierailija
22/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppailija*. Turhaan käytät monikkoa ja levität tuota virheellistä narratiivia, että olisi useita henkilöitä noiden takana. Tuo sun ihme puolustusmekanismi tekee sinusta entistäkin säälittävämmän.

On monta, se on moneen kertaan todistettu. Vain hyvin yksinkertainen ihminen luulee että on aina yksi tyyppi asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole muita kavereita. Nyt te kaikki olette minun kavereitani halusitte tai ette.

Jep, sekä Konalan jauhelihamies, Puppa ja Joel. 

Mulla ei ole mitään tekemistä jauhelihamiehen ja pupan kanssa mä olen se Joel jankkaaja. 

Vierailija
24/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oli kuulemma yöllä ollut ja oli vielä seuraavankin päivän. Joko on nukuttu? Toi palstahullu narkkaa, jotta pysyy hereillä palstoilla eli se pitää elimistössä keinotekoista vireystilaa ihan sitä varten, että voi kirjoitella palstoille 24/7. Sä saat sydärin viisikymppisenä tuollaisesta elämäntavasta. 

Huomasin myös, että pisti yksi yö ranttaliksi. Veikkaan piriä.

Vierailija
25/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppailija*. Turhaan käytät monikkoa ja levität tuota virheellistä narratiivia, että olisi useita henkilöitä noiden takana. Tuo sun ihme puolustusmekanismi tekee sinusta entistäkin säälittävämmän.

On monta, se on moneen kertaan todistettu. Vain hyvin yksinkertainen ihminen luulee että on aina yksi tyyppi asialla.

On yksi sama eli Konalan jauhelihamies

Vierailija
26/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole muita kavereita. Nyt te kaikki olette minun kavereitani halusitte tai ette.

Jep, sekä Konalan jauhelihamies, Puppa ja Joel. 

Pup pa onkin paras.

Vierailija
27/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan ollut täällä yöllä enkä myöskään käytä huumeita. 

T: Joel jankkaaja. 

Vierailija
28/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on useita mitä olen tätä seuraillut Tuon huomaa jonkin verran erilaisesta kirjoitustyylistä Konalahan noista on monine hahmoineen päätekijä

Vierailija
29/29 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on useita mitä olen tätä seuraillut Tuon huomaa jonkin verran erilaisesta kirjoitustyylistä Konalahan noista on monine hahmoineen päätekijä

Minäkin olen ollut joskus puppa mutten koskaan Konala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme