Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voikin olla palstahullu 24/7?

Vierailija
26.11.2025 |

Paljonko edes tienaat tuolla ja uhraat oman terveyden palstoille?

Sulla on jo mielikuvituskavereita, etkä enää erota onko Konalan mies totta vai ei? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppailijat jankuttaa vaikka keskellä yötä XD

Niin oli kuulemma yöllä ollut ja oli vielä seuraavankin päivän. Joko on nukuttu? Toi palstahullu narkkaa, jotta pysyy hereillä palstoilla eli se pitää elimistössä keinotekoista vireystilaa ihan sitä varten, että voi kirjoitella palstoille 24/7. Sä saat sydärin viisikymppisenä tuollaisesta elämäntavasta. 

Huomasin myös, että pisti yksi yö ranttaliksi. Veikkaan piriä.

Vierailija
22/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppailija*. Turhaan käytät monikkoa ja levität tuota virheellistä narratiivia, että olisi useita henkilöitä noiden takana. Tuo sun ihme puolustusmekanismi tekee sinusta entistäkin säälittävämmän.

On monta, se on moneen kertaan todistettu. Vain hyvin yksinkertainen ihminen luulee että on aina yksi tyyppi asialla.

On yksi sama eli Konalan jauhelihamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppailija*. Turhaan käytät monikkoa ja levität tuota virheellistä narratiivia, että olisi useita henkilöitä noiden takana. Tuo sun ihme puolustusmekanismi tekee sinusta entistäkin säälittävämmän.

Kyllä niitä on useita mitä olen tätä seuraillut Tuon huomaa jonkin verran erilaisesta kirjoitustyylistä Konalahan noista on monine hahmoineen päätekijä

Vierailija
24/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on useita mitä olen tätä seuraillut Tuon huomaa jonkin verran erilaisesta kirjoitustyylistä Konalahan noista on monine hahmoineen päätekijä

Minäkin olen ollut joskus puppa mutten koskaan Konala.

Vierailija
25/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin joskus alussa kun puppa oli hauska ja vitsikäs pappa. Minusta on uskomatonta tajuta, että joku luulee pu pan olevan yksi ja sama henkilö. 

Vierailija
26/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikaa psykologinen puoli asioista. Jos henkilö on kokoajan äänessä ja on luonu itselleen aliaksia ja "hallitsee" palstaa niin ei se eroa mitenkään esim tägääjästä kuka levittää omaa nimimerkkiää tussilla pitkin kaupunkia pakkomielteisesti, perimmäinen tarkotus on vaa tulla nähdyksi, koiratkin merkkailee reviiriää samasta syystä, se haluu et muut koirat tiedostaa sen olemassa olon. Se on paha kierre koska se ego kiinnittyy nii lujaa siihe toimintaa, ilman sitä ne ei oo mitää, tyhjä kuilu mihi tippuu, mut se tippuminen välillä on paras asia mitä voi tapahtua, vaikka se pelottaaki

Vierailija
27/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin joskus alussa kun puppa oli hauska ja vitsikäs pappa. Minusta on uskomatonta tajuta, että joku luulee pu pan olevan yksi ja sama henkilö. 

Olen huomannut tuon saman mutta tuo on muuttunut toisenlaiseksi. Liekö jotkut teinitkin pellleilee tuolla ? 

Vierailija
28/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla 24/7 kun kommentointi on suljettu 23-7.

Kehuskeli olleensa yöllä täällä. 

Eipä tänne päässyt viime yönä kirjoittamaan aloituksia, tarkistin yhdentoista jälkeen. Tietysti jos tuo palstahullu on mode itse... 

Vierailija
29/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstakalkkuna💪

Vierailija
31/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä jukurtti tai rahka eläkeläiselle? 

Tietenkin kalkkunajukurttia😍🐤

Vierailija
32/32 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konalan jauhelihamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppikaa psykologinen puoli asioista. Jos henkilö on kokoajan äänessä ja on luonu itselleen aliaksia ja "hallitsee" palstaa niin ei se eroa mitenkään esim tägääjästä kuka levittää omaa nimimerkkiää tussilla pitkin kaupunkia pakkomielteisesti, perimmäinen tarkotus on vaa tulla nähdyksi, koiratkin merkkailee reviiriää samasta syystä, se haluu et muut koirat tiedostaa sen olemassa olon. Se on paha kierre koska se ego kiinnittyy nii lujaa siihe toimintaa, ilman sitä ne ei oo mitää, tyhjä kuilu mihi tippuu, mut se tippuminen välillä on paras asia mitä voi tapahtua, vaikka se pelottaaki

Konalan jauhelihakuningas hallitsee palstaa 🥸😎🤩

Ou jee! 🥸👍🏻🥩

Kuninkaan paluu! :O

Hullu sinä olet Konala tämä sopii sinulle !