Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimapula on täysi vitsi!

Vierailija
25.11.2025 |

Matalapalkka-alan työhakemuksen vastausviesti:

Hei, Kiitos hakemuksestasi. Saimme tehtävään todella paljon hakemuksia(506 kpl). Hakijoiden taso oli korkea.

Valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun.

Missä se työvoimapula on?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ursula von der Leyen julisti Narinkkatorilla, että jos Venäjällä joku yrittäisi ilmaista sananvapautta, niin hänet pidätettäisiin välittömästi. Ursulan valepropagandan tilaisuudessa oli kuitenkin yksi toisinajattelija, joka huusi eriävän mielipiteensä. Huutelija pidätettiin noin 56 sekunnissa. Tämä siis alitti yli puolella sen ajan, millä Ursula juuri valehteli Venäjällä käyvän - kaikkien silmien edessä - videolle taltioituna youtubessa kaikkien nähtävillä. 

Joo se albanialainen putinisti sekoili

Vierailija
42/45 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka väittää että on työvoimapula?

ne porvarit, jotka haluavat suomeen kielitaidotonta halpatyövoimaa

Perskokkareet saavat globalisteilta rahoitusta ja propaganda-apua, jolla he julistavat "isänmaallisuutta", mutta kuitenkin järjestelevät taustalla väestönvaihtoa ja agenda2023-hanketta. Tämä on niin ilmiselvää. 

Kyllä. Ei Suomessa ole kuin yksi puolue ja sen tehtävänä on kantasuomalaisten elämän kaikenlainen vaikeuttaminen. 

Näin on. Huomautan vielä kirjoitusvirheestä, eli agenda2030.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vain osa-aikaista vuokratyötä. Tällaisista tekijöistä on pula.

Mutta kuka haluaa mennä nollatuntisopimuksella tekemään muutaman tunnin viikossa kun työttömänä saa enemmän.

Ja ei tämä ei johdu siitä että tuet ovat liian suuret vaan siitä että tuollaisella palkalla ei voi elää.

On pula vai? Minä olen erään rekryfirman listoilla ja he ilmoittelevat jatkuvasti uusista töistä, vaikka eivät tarjoa niitä entisillekään. Ihan varmasti meitä on satoja tai tuhansia jo heidän rekisterissään. Minä olen nollatuntisopimuksella, mutta yhtään keikkaa ei saa. 

Sitä paitsi kaikki eivät todellakaan saa työttömänä enemmän tukia. 

Vierailija
44/45 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina kun kokoomus aiheuttaa laman se on jonkun muun vika? 80 luvulla meni kivasti, kun kokoomus pääsi vihdoin hallitukseen alkoi ennennäkemätön lama. Ja tottakai, jonkun muun vika!

Kantakaa edes joskus vastuuta kuten aikuiset. 

Ei lamaa rakenneta oikein yhdessä hallituskaudessa saatika sitten puolikkaassa. Sosialistinen rottalauma siellä vaan jättää uppoavan laivan.

Loppupelissä heikko talous on tyhmän kansan syytä, joka juoksee ulvoen laidasta laitaan joka ikinen vaalikausi syyttäen edellistä hallitusta paskasta omissa housuissaan.

Vierailija
45/45 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on töitä kaikille kun suuret ikäluokat jäävät eläkkeelle kerrottiin minulle 90 luvun laman aikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan