Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla menee iän myötä vaatimukset ylös vaikka taso menee alas?

Vierailija
25.11.2025 |

Tuolla menolla miehet vaan alkaa varaamaan lippuja thaimaaseen.

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n Aasiaan lähtö ei ota tapahtuakseen. 

Sille pitää varmaan kerätä kolehti ja potkaista perseeseen. 

Eikun, jonkun pitää viedä se sinne. Ei se varmaan eläissään ole käynyt Stockmannia kauempana, ja sekin oli niin vaativa ja raskas reissu, että ap ei ole poistunut kodistaan sen jälkeen. 

Vierailija
162/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehistä harvoin on yhtään mihinkään. Varsinkaan vanhoista. Kitinää, narinaa, lerpattava muna ja tarvetta omaishoitajalle, joka kärrää ukon 5 kertaa yössä kuselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, olen huomannut saman. Mukavimmat ja "helpoimmat" naiset ovat kokemuksissani tosi nuoret naiset, sanotaan noin 18-22 v. Enkä tarkoita helppoudella välttämättä mitään seksuaalista. Eivät vain ole niin vaativia ja ovat rennompaa seuraa. Tämä on ironista, koska nämä naiset ovat kauneutensa ja hedelmällisyytensä huipulla, mutteivat taida usein itse ymmärtää tätä. Ne naiset taas, jotka vaativat eniten ovat usein jo viehättävyytensä ehtoopuolella. Huvittava tilanne.

Mielestäni tämä johtuu siitä, että nainen usein lopulta herää täysin siihen, miten paljon valtaa tällä on miesten yli, mutta tähän havahtumiseen on mennyt niin paljon aikaa, että nainen alkaa jo olla aika ikääntynyt. Seuraa siis kognitiivinen dissonanssi, jossa nainen luulee olevansa edelleen yhtä viehättävä kuin joskus 5-10 v aiemmin, puhumattakaan vielä vanhemmista naisista. Asiaan varmaan myös vaikuttaa se, että naiset yrittävät käyttäytyä kuin miehet, ja luulev

Ja jokainen mies luulee olevansa isomunainen luomakunnan kruunu.

Vierailija
164/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat itsestään liikoja. Naisen taso lähtee jyrkkään laskuun 35-vuoden jälkeen. Yksikään nainen ei kestä tätä faktaa. Ja koska miesten taso vain nousee, niin se suututtaa naisia.

Sun taso on mitä saat ja te ulisijat ette saa ketään. 

Mene AP Tinderiin niin näet tasosi.

Vierailija
165/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n Aasiaan lähtö ei ota tapahtuakseen. 

Sille pitää varmaan kerätä kolehti ja potkaista perseeseen. 

Eikun, jonkun pitää viedä se sinne. Ei se varmaan eläissään ole käynyt Stockmannia kauempana, ja sekin oli niin vaativa ja raskas reissu, että ap ei ole poistunut kodistaan sen jälkeen. 

Lähetetään se postipakettina Kiinaan. 

Vierailija
166/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrys lisääntyy. Minun puolestani saavat mennä vaikka Thaimaan taka ne miehet, jotka eivät yllä minun tasolleni. Ei niistä minulle ole kuin harmia.

Vierailija
167/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T30

Hohoijakkaa-tule, ap, jo ulos sieltä kaapista, ja lopeta ikäsi valehteleminen. 

Vierailija
168/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, olen huomannut saman. Mukavimmat ja "helpoimmat" naiset ovat kokemuksissani tosi nuoret naiset, sanotaan noin 18-22 v. Enkä tarkoita helppoudella välttämättä mitään seksuaalista. Eivät vain ole niin vaativia ja ovat rennompaa seuraa. Tämä on ironista, koska nämä naiset ovat kauneutensa ja hedelmällisyytensä huipulla, mutteivat taida usein itse ymmärtää tätä. Ne naiset taas, jotka vaativat eniten ovat usein jo viehättävyytensä ehtoopuolella. Huvittava tilanne.

Mielestäni tämä johtuu siitä, että nainen usein lopulta herää täysin siihen, miten paljon valtaa tällä on miesten yli, mutta tähän havahtumiseen on mennyt niin paljon aikaa, että nainen alkaa jo olla aika ikääntynyt. Seuraa siis kognitiivinen dissonanssi, jossa nainen luulee olevansa edelleen yhtä viehättävä kuin joskus 5-10 v aiemmin, puhumattakaan vielä vanhemmista naisista. Asiaan varmaan myös vaikuttaa se, että naiset yrittävät käyttäytyä kuin miehet, ja luulev

Naiset eivät taida käyttää ihan noin paljon aikaa miesten miettimiseen, vaikka jotkut lienet kovasti niin haluavat. 🤷🏻 Meillä on ihan oma elämä.

Vierailija
169/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit, ap, haluta ihan mitä tahansa, mutta et saa. Et edes oman iköistäsi tai vanhempaa. Se on fakta. Mutta, maailmaan syntyy aina ylijäämämiehiä, ja osa on niin heikkolaatuisia, että eivät pääse lisääntymään.  Luonto ( itsemurha, elintavat, sodat) korjaavat nämä yleensä viimeistään viisikymppisenä, että ei sinullakaan ap enää ole siihen aikaa kuin se noin 10 vuotta. 

Vierailija
170/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää ihmeessä, eikä tarvitse tulla takaisin.

Jonkuhan ne verot pitää maksaa ja elättää teidät. Myös ne julkisen sektorin suojatyöpaikat pyörii verovaroilla.

Jaa, ja sinä jankutat täällä niillä samoilla, julkisilla verorahoilla. 

Samoin muuten poliisit, pelastajat ja sotilaat ja lääkärit tekee samanlaisia suojatöitä verovaroilla. 

Ja Suomen Puolustusvoimat.

Vierailija
171/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä tuo viisautta, vanhempana sitä ei enää jaksa katsoa näitä luuserimiehiä kun tietää, että ansaitsee parempaa. .

Vierailija
172/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lurpsahtanut pappa eli lurppa haaveilee nuorista kaunottarista. Vitjakullin päiväunet.😀

Onnistuihan se Dannyltäkin mutta ei onnistu mummeleilta.

Katri-Helena ja Tommi Liimatainen.

Vierailija
173/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tajusin, että pelkästään hyvällä miehellä on minulle jotain arvoa. Olen ennemmin yksin kuin miehen kanssa, jonka kanssa ei tarpeet täyty. 

Meitä miehiäkin on jotka ajattelevat samalla tavalla. Ehkä eri tarpeet, mutta kuitenkin.

Olisi mahtavaa tavata nainen jonka kanssa jakaa ja kokea elämää.

Missä te hyvät miehet piileskelette? Teitä tuskin tapaa netin deittipalstalla.

Vierailija
174/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tuhlata elämäänsä paskaan suhteeseen? Yksinkin voi olla. Tällä hetkellä oon parisuhteessa, mutta kyllähän se sen verran kuormittaa, että miehen täytyy todella olla minulle lähes täydellinen jotta se kannattaa. 

n33

Vierailija
175/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoton mies ostaa vaan lentoliput.

Et voi olettaa että naiset alkaa suhteeseen sellaisen kanssa joka ei kiinnosta. Ei ole kyse mistään tasosta. Ihminen ihastuu tai ei. Ei sitä voi pakottaa.

Vierailija
176/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä johtuu siitä, että nainen usein lopulta herää täysin siihen, miten paljon valtaa tällä on miesten yli, mutta tähän havahtumiseen on mennyt niin paljon aikaa, että nainen alkaa jo olla aika ikääntynyt. Seuraa siis kognitiivinen dissonanssi, jossa nainen luulee olevansa edelleen yhtä viehättävä kuin joskus 5-10 v aiemmin, puhumattakaan vielä vanhemmista naisista. Asiaan varmaan myös vaikuttaa se, että nai

Ikä tuo viisautta, vanhempana sitä ei enää jaksa katsoa näitä luuserimiehiä kun tietää, että ansaitsee parempaa. .

Mä ainakin näin "viehättävyyteni ehtoopuolella" olen ollut jo yli 20 v varattu, enkä näe mitään syytä leperrellä mukavia jollekin randomihmiselle vain siksi, että hän on mies. Menköön hukkaamaan jonkun toisen aikaa. Ehkä se sitten vaikuttaa vaativalta?

Vierailija
177/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jotkut naiset (kuten minä olin) ovat nuorena "helppoja" ja miellyttämisenhaluisia koska harva silloin vielä oikein tuntee itseään ja tietää mitä haluaa. Silloin suostuin ottamaan kaikenlaista paskaa vastaan yksinkertaisesti siksi etten ymmärtänyt mistään mitään enkä tiennyt paremmasta.

Kun alkaa ymmärtää jostain jotain, niitä "vaatimuksia" alkaa tulla ja tajuaa ettei ole velvollinen hymyilemään jokaiselle typerykselle. Ikääntymisellä ja viehättävyydellä ei ole naiselle itselleen mitään merkitystä koska nainen EI HALUA miestä jolle nuoruus ja nuoruuden kauneus ovat itseisarvo. Tuollainen mies olisi omaan jalkaan ampumista, koska nainen tietää vanhenevansa. Siksi hänelle ei merkitse mitään jos mies laskee hänet alemman tason naiseksi iän takia. Se mies olisi ollut joka tapauksessa poissuljettu vaihtoehto, koska hän ei ole potentiaalinen parisuhdekumppani (jos nainen etsii parisuhdetta). Naisen vaatimus numero 1 miehelle on se että mies arvostaa häntä, ja se arvostuksen määrä ei ole sidottu asiaan joka katoaa väistämättä.

Vierailija
178/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siks että kun on tarpeeks nähny sontaa niin sen tunnistaa heti. Nuoret vielä harjoittelee.

Vierailija
179/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä johtuu siitä, että nainen usein lopulta herää täysin siihen, miten paljon valtaa tällä on miesten yli, mutta tähän havahtumiseen on mennyt niin paljon aikaa, että nainen alkaa jo olla aika ikääntynyt. Seuraa siis kognitiivinen dissonanssi, jossa nainen luulee olevansa edelleen yhtä viehättävä kuin joskus 5-10 v aiemmin, puhumattakaan vielä vanhemmista naisista. Asiaan varmaan myös vaikuttaa se, että nai

"Siitä puhe, mistä puute." Ap vain ei tajua, että hänen pitäisi kehittää itseään, että saisi sen, mikä puuttuu.

Vierailija
180/184 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa puolet avioliitoista ovat seksittömiä, sille on sana sekkusuresu. Japanin Väestöliiton kaltainen yhdistys teki tutkimuksen asiasta. Voi googlata vaikka Ylen artikkelin asiasta. Naisten yleisin syy asialle oli: "se on liian vaivalloista" ja miesten yleisin syy tälle: " kumppanini ei vastaa aloitteisiin". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi