Holiday Club Tutustumisloma
Onko kukaan varannut? Saa huisin halvalla, mutta joutuu osallistumaan 2h myyntiesittelyyn.
hieraisin silmiä, ehdoissa luki oltava esim. säännöllinen työ. Eikö mene jo vähän yli tai riko kuluttajansuojaa tällainen ehto? Millä tarkistavat vai tarkistavatko edes tätä siinä esittelyssä? Millainen esittely on?
Tutustumislomaan kuuluu suomeksi pidettävä noin kahden tunnin myyntiesittely. Koska lomasuunnittelu on koko perheen yhteinen asia, tulee samassa taloudessa asuvan puolisonkin osallistua esittelyyn. Lapset ovat lämpimästi tervetulleita.
Tutustumisloman varaajan tulee olla täysi-ikäinen, taloudellinen tilanne vakaa ja tulot säännölliset. Loman voi varata, kun edellisestä myyntiesittelystä on kulunut vähintään 12 kuukautta (omistajat 6 kk), ja asiakas on käynyt myyntiesittelyssä enintään neljä kertaa viimeisen viiden vuoden aikana (tämä ei koske omistajia).
Ehdoissa luki varaamme oikeuden periä normaalin hinnan, jos ehdot ei täyttyneet.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan käyty. Ja ostettiin lomaosake.
Käytiin uudestaan ja vaihdettiin isompaan ja kalliimpaan.
Et voi olla tosissasi.
Miksen?
Monet niitä ostaa. Käytiin pisteillä Teneriffalla. Oli hieno hotelli siellä.
Tästä on jo monta vuotta ja edelleen käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Miksen?
On kyllä totta että niitä myydään jonkun verran. Mutta mua on aina ihmetyttänyt vaatiiko se jonkinlaisen diagnisoidun aivovamman että ostaa näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unissasi varmaan, valehtelet. Ei siellä niitä myydä vaan pisteitä kauppaavat, uuno. Pisteillä voit ostaa sitten mitä lystäät.
Ite oot uuno.
Siellä myydään lomaosakkeita tiettyyn kohteeseen tietylle viikolle. Jos sitä ei itse käytä, saa pisteitä. Pisteet voi käyttää esim ulkomaan kohteessa, kuten me teimme.
Viikko-osakkeesta menee yhtiövastikkeen tapainen maksu kerran vuodessa.
Tunnen monia, joilla on viikko-osake tai useita.
En arvannut, että köyhät av-mammat syyttää valehtelijaksi tai uunoksi 🤪👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unissasi varmaan, valehtelet. Ei siellä niitä myydä vaan pisteitä kauppaavat, uuno. Pisteillä voit ostaa sitten mitä lystäät.
Ite oot uuno.
Siellä myydään lomaosakkeita tiettyyn kohteeseen tietylle viikolle. Jos sitä ei itse käytä, saa pisteitä. Pisteet voi käyttää esim ulkomaan kohteessa, kuten me teimme.
Oletko laskenut paljon sille pisteelle tai majoitukselle tulee hintaa?
Taloudellisesti ihan järjetön ratkaisu.
On laittomia ehtoja, kas kun ei kkv puutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Miksen?
On kyllä totta että niitä myydään jonkun verran. Mutta mua on aina ihmetyttänyt vaatiiko se jonkinlaisen diagnisoidun aivovamman että ostaa näitä?
Ei se vaadi muuta kuin paksumman lompakon.
Esim meillä on Lapissa viikko 42. Osake on viihtyisä ja vähän luksustakin. Varsinkin lasten kanssa kätevä. Ruokaa voi laittaa itse tai käydä ulkona syömässä. Kylpylä on lähellä. Erilliseen hintaan tietty. Tai sitten voi napsasta saunan päälle ja sytyttää takan.
Jotkut ostaa edullisen viikon ja sitten hyödyntää pisteitä. Vapaana olevia viikko-osakkeita saa varata edullisesti. Mun kaveri oli hiljattain neljä viikkoa Lapissa ja vaihtoi kohdetta välillä. Maksoi kuulemma viitisen sataa. Ja tietty jo vuosia sitten hankittu viikko-osake.
Mä sanoisin tota fiksuudeksi, sano sä vaan hulluudeksi ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot uuno.
Oletko laskenut paljon sille pisteelle tai
Majoitus maksaa muuallakin.
Käydään toki reissussa muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot uuno.
sulla menee offtopiciksi, tässä puhutaan nyt esittelystä ja onko lailliset ehdot.
Jos ne on niin hyviä. Miksi jengi myy osakkeita 3-4000€ Facebook holiday club ryhmässä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Miksen?
Esim meillä on Lapissa viikko 42. Osake on viihtyisä ja vähän luksustakin. Varsinkin lasten kanssa kätevä. Ruokaa voi lait
Hyvä tarina. Harmi ettei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sanoa esittelyssä heti suoraan ettei aio ostaa mitään, niin esittelijä voi lopettaa esittelyn lyhyeen ja molemmat osapuolet voivat jatkaa elämäänsä.
Ei kyllä välttämättä lopeta. Meille sanoi, että olette tulleet esittelylomalle, joten täytyy myös esitettely kuunnella. 2 h meni, vaikka minulla on peritty lomaviikko, joka on ihan tolkuton riesa ja jota kukaan ei huoli edes ilmaiseksi ja sanoin, etten todellakaan osta lisää.
Me ei varattu edes tutustumislomaa vaan tavallinen hotelliyö matkalla kotiin. Soittivat ja tyrkyttivät. Ei enää toiste...oli alennus mitä tahansa.
Mä olen majoittunut Holiday Clubeissa ihan tavallisella hotellilomalla (ei esittelyloma), eikä minun ole ollut mikään pakko osallistua esittelytilaisuuteen. Toki majoittumisen jälkeen näitä tarjouksia on sitten alkanut tulla postissa.
Mutta tuli vain mieleen noita ehtoja lukiessani, että minähän ei voisi varata tuollaista esittelylomaa, ja majoittua miesystävän kanssa, koska me emme asu samassa taloudessa. Jos kerran se esittelyloma on vain samassa taloudessa asuvia varten. Yksinään pitäisi siis lähteä lomalle, jotta voisi osallistua esittelyyn. Siis ihan vaikka olisi myös lähtökohtaisesti kiinnostunutkin osakkeen ostamaan (en oikasti ole).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sanoa esittelyssä heti suoraan ettei aio ostaa mitään, niin esittelijä voi lopettaa esittelyn lyhyeen ja molemmat osapuolet voivat jatkaa elämäänsä.
Ei kyllä välttämättä lopeta. Meille sanoi, että olette tulleet esittelylomalle, joten täytyy myös esitettely kuunnella. 2 h meni, vaikka minulla on peritty lomaviikko, joka on ihan tolkuton riesa ja jota kukaan ei huoli edes ilmaiseksi ja sanoin, etten todellakaan osta lisää.
Me ei varattu edes tutustumislomaa vaan tavallinen hotelliyö matkalla kotiin. Soittivat ja tyrkyttivät. Ei enää toiste...oli alennus mitä tahansa.
Mä olen majoittunut Holiday Clubeissa ihan tavallisella hotellilomalla (ei esittelyloma), eikä minun ole ollut mikään pakko osallistua esittelytilaisuuteen. Toki majoittumisen jälkeen näitä t
Laittomia ehtoja ei pidä noudattaa, alennuksen ehto ei saa olla parisuhde, yms.
Minulta perittiin niin sanotusti markkinahinta, tuloni eivät kuulemma olleet riittävän säännölliset. Pitäisi olla kahden viikon välein eikä kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen majoittunut Holiday Clubeissa ihan tavallisella hotellilomalla (ei esittelyloma), eikä minun ole ollut mikään pakko osallistua esittel
Laittomia ehtoja ei pidä noudattaa, alennuksen ehto ei saa olla parisuhde, yms.
Onko tämä siis laiton ehto:
"Tutustumisloman varaus koskee vain varaajaa ja hänen kanssaan samassa taloudessa asuvia, ja varaus on tehty asiakkaan omalla asiakasprofiililla."
Kopsattu tuolta etusivulta, johon oli kopsattu ne Holiday Clubin antamat ehdot? Ei tuossa parisuhdetta laiteta ehdoksi vaan se, että majoittujat asuvat samassa taloudessa. Eli yksinasuvat varatkoon tutustumislomia vain itselleen (ei voi ottaa edes aikuista, jo omillaan asuvaa lasta mukaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Miksen?
Esim meillä on Lapissa viikko 42. Osake on viihtyisä ja vähän luksustaki
Mä ymmärrän, että sua harmittaa.
Ikävä tuottaa pettymys mutta totta tää on
Totta monille, joilla on lomaosake. Niitähän on ympäri Suomea ja ulkomailla.
Oltiin Saimaan rauhassa vaimon kanssa just 8vrk. Hintaa tuli jollain lehden alennus koodilla 599€.
Siinä mietittiin et mitä järkeä noita on ostaa? Pistät kymppi kilon kiinni, menetät pääoma tuloja 4-500€/v sit maksat vielä jonkun vastikkeen. Saman tason lukaalin saat äkkilähtönä/ kuponki edulla halvemmalla mitä ns osakas.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on niin hyviä. Miksi jengi myy osakkeita 3-4000€ Facebook holiday club ryhmässä 😂
Ihmisten elämäntilanteet muuttuu. Ero, työttömyys, sairaus...
Tai vaan vaihtelunhalu.
Ihmiset myyvät myös autoja, asuntoja, asuntoautoja elämäntilanteen muuttuessa. Miksei lomaosaketta?
Ostappa sieltä itsellesi hyvä viikko edullisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Miksen?
Esim meillä on Lapissa
Älä mussuta p.......a mä olen tohon kusetukseen langennut ja oppirahat maksanut. Ei todellakaan majoitu 4viikkoa ,500€. Ei edes 1500€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten elämäntilanteet muuttuu. Ero, työttömyys, sairaus...
Tai vaan vaihtelunhalu.
Ihmiset myyvät myös autoja, asuntoja, asuntoautoja elämäntilanteen muuttuessa. Miksei lomaosaketta?
Ostappa sieltä itsellesi hyvä viikko edullisesti!
Eikä sekään soita sulla kelloja et 9500€ osakkeita myydään 3000€ eikä mene kaupaksi.