Palstan huumetrollille
Sinä tosiaan voit myrkyttää itseäsi huumeilla vaikka ja kuinka, vaikka huumeet ei ole laillisia ja niiden ei
tarvitse olla laillisia, vaikka sinä saat myrkyttää itsesi kaikessa rauhassa hengiltä.
Miksi muita ihmisiä pitäisi juoksuttaa tuolla sinun myrkytysasiallasi?
Kommentit (28)
Aina kun kannabikselle tapahtuu jotain positiivista niin kannabiksen vastustaja saa tiltin. Saksan salliminen aiheutti tiltin ja jokainen kannabiksen laillistuminen on aiheuttanut tiltin. Nyt syy oli vasemmistoliiton ilmoitus että kannattavat laillistamista. Jos jo kun kannabis sallitaan tai laillistetaan suomessa niin ap saa ihan hirveän tiltin.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun kannabikselle tapahtuu jotain positiivista niin kannabiksen vastustaja saa tiltin. Saksan salliminen aiheutti tiltin ja jokainen kannabiksen laillistuminen on aiheuttanut tiltin. Nyt syy oli vasemmistoliiton ilmoitus että kannattavat laillistamista. Jos jo kun kannabis sallitaan tai laillistetaan suomessa niin ap saa ihan hirveän tiltin.
Vasemmistolaisista saa lähes aina tiltin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap onnistui tuottamaan noin sekavan tekstin ilman huumeita? Aika saavutus.
Kuule, minä tuotan kaikki tekstini ilman päihteitä ja ikinä en ole päihtyneenä kirjoittanut mitään muuta kuin muutaman tekstiviestin kännissä.
Minä en tarvitse päihteitä, jotta juttua riittää.
Hyvä sulle. Itse en jaksaisi kuukauttakaan ilman muutamaa keveyttävää päivää, joita ei mikään alkoholiliuotin tarjoa. Rajoittakaa omaa elämäänne, älkää muiden.
sivustaseuraaja
Trolli, sulla riittää valheita kuten nisteillä. Montako tuntia menee ilman jointtia? Olet kuitenkin täällä kertonut, paljonko päivän pilvet maksaa, niin siihen hintaan tosiaan p
Juurikin näin. Itse kyllä polttelen pilveä ja saan siitä iloa elämääni.
En ole koskaan edes kokeillut huumeita mutta viini maistuu sitäkin paremmin.In vino Veritas.🤗
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan edes kokeillut huumeita mutta viini maistuu sitäkin paremmin.In vino Veritas.🤗
Onko kannabis sinulle huumeita?
En käytä kannabista ,mutaa eteerisiä öljyjä käytön tuoksulampussa!Eikö olekin ihanan romanttista?🤗
Mikään ei olekaan kovempaa kamaa kuin ruusu eteerinen öljy!1ml maksaa viiskybää🤗😂🤣
Teppo trollaa huumeiden puolesta ja sähköautoja vastaan. Kaikkea se kannabispsykoosi aiheuttaa 🥶