Äitini raskaana miehelleni!?
Äitini, 42v, on raskaana. Epäilyksiä herättää hänen lämmin suhtautuminen mieheeni. Koko kesän hän on pyytänyt miestäni milloin mökille korjaamaan puuvajaa, milloin kotiinsa tekemään polttopuita. Usein kun sinne mennään perheenä (meillä 1 lapsi + rv22) tuntuu etten minä tai hänen lapsenlapsi ole se päävieras, vaan mieheni.
Äitini tarjoilee ruuat hänelle pöytään, tarjoutuu hieromaan jalkojakin sekä selkeästi keikistelee miehen edessä. Minulla heräsi epäily äidin lapsen isästä, äiti ei suostu kertomaan mitään, sanoo että hän halusi lapsen, ei miestä. Onko minulle syntymässä sisko tai veli, mieheni alullepanemana.. Tämä on etova tunne, aivan kamala möykky josta pitäisi varmaan puhua jonkun muun kanssa.
Kommentit (19)
Trololololoo. Mutta jos olisi oikea niin neuvoisin että heivaat molemmat, äidin ja miehen v*ttuun.
Kaikenlaista sukan kuluttajaa sitä onkin
😂😂😂
Lopetat sen hallusinogeenien vetämisen niin homma on sillä selvä.
Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas molemmista.
Voihan hel vetti mitä wt elämää. Jos siis ei ole trolli. Näen jo sieluni silmin kaikki osapuolet...Eikä se kuva ole imarteleva.
Tuo otsikko on aivan varmasti valhetta, älkää siis uskoko.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas molemmista.
Ja neljäs tykkää isästä ja viides pojasta.
Jos noin on oikeasti, voit joko romahtaa tai hyväksyä tilanteen. Äitisi voi hoitaa myös sinun lapsia.
Katsot vaan ettei mies pane vauvojasikin.
Kyllä porvoossa voi tapahtua ihan mitä vaan!
Jos tää on totta niin aivan helvettiä.
Se on hienoa viettää esim Joulua perheen kesken. Harva saa nauttia noin tiiviistä ydinperheestä
Miksi ette usko, että tällaista tapahtuu ihan tosielämässä eikä vain jossain Kauniissa ja rohkeissa?
Minun yksi sukulaismies oli nuorempana aika hulivilipoika.
En tiedä millä avuilla sai naisia itselleen, mutta vientiä oli. Kerran seurusteli parikymmentä vuotta nuoremman naisen kanssa, jonka kanssa teki lapsenkin. Suhde päättyi kun jäi rtsän päältä kiinni naisen äidin, eli anoppinsa kanssa. - ohis
Lopeta Kauniitten ja Rohkeitten katsominen.
Provo.
Ikä on laitettu .uka näppäräksi todisteeksi.
Miehesi on siskosi isä, eli nyt varot vain ettei sisarkateus iske.
Taas Porvoossa sattuu ja tapahtuu.
Älä lässytä.