Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja anopin käytökseen (en voi puhua mitään hyvää äidistäni..)

19.04.2007 |

En voi mainita mitään positiivista äidistäni anoppini kuullen vaan hän vetää herneet nenään ja sanoo " enkö minä ole tehnyt mitään hyvää" tai suoraan vaan suuttuu ja hymähtelee.

Missä vika? Mielestäni hänen persoonassaan on jotain outoa, kun ei voi hyväksyä, että minulla on hyvä äiti ja se ei sulje pois sitä, että anoppikin on hyvä minulle.

Anoppi käy jo Rasittavaksi. NEUVOJA!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet eivät ehkä ole lämpimämmät, joten sitten en varmaan puhuisi sellaisesta, mikä anoppia kiukuttaa. Näin ainakin meillä kävisi, ei olisi paljon puheenaiheita, jos kaikkea sanomaansa saa varoa.

Vierailija
2/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten osaa auttaa. Hän on kateellinen äidillesi kun kehut sitä..oisko huono itsetunto hänellä..ja pelkää ettet pidä sitten hänestä.

mun tilitys:Mun anoppi on kans iha anaalista. Se marmattaa ku ei käydä useammin. Käydään kerran viikossa..matkaa 4kilsaa ja ollaan kutsuttu hänet aina tänne mut ei käy ku kerra vuodessa. Meidä pitää aina mennä sinne. Suuttuu jos joku muu hoitaa hänen lastenlastaan....esim mun äiti ei saa hoitaa tai hän hermostuu. Ku se ei kuulemma osaa. Hänelle vaan pitäs poika viedä. Yks päivä ku oltii sovittu meno ja hän sit soitti kuulumisia ni sit hän oli iha ihmeissää et miksen mä aiempaa kysyny lapsevahtia...et hänel o menoja...sanoin et mitä sitte ku poika on mun äidin luo menossa nyt tällä kertaa...löi luurin kii. Sit ei osaa hoitaa poikaa vaan antoi kylmää pilttiä joka oli siis joku kalapata...ja kun tulin just sillo sisäl ni sano et tää ei syö tätä..sanoin et onko se liia kuumaa..hän sano et ai pitääkö tää lämmittää.jeeeeeeeeeesusssssssss mä en jaksa sitä ämmäääääää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän kuvittelee olevansa äitini. Itsetunto-ongelmia olen itsekin ajatellut. Ihmeellistä, että aikuinen ihminen ei tajua miten käyttäytyy!!

Vierailija
4/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta onhan siinä sellainen hyvä puoli, että se tarkoittaa että hän pitää sinusta.

huoh, oma anoppini taitaa vai pakon edessä sietää minua.. (en täytä hänen standardeitaan)