Talopaketit
Lasken tässä kustannuksia...Eli kuinka paljon rahaa menee paketin ja tontin jälkeen paketin kokoamiseen, jos palkkaa työvoiman. Talo on 119neliömetriä
Kommentit (9)
Siis tontin lisäksi talopaketin hinta neljällä? Siihen kyllä tyssää mun suunnittelu...
Itse tekemällä säästää myös pitkän pennin.
kymppitonnin laskut aivan tavallisia.
tai pelaa talopeli, sielta saa varsin tarkan arvion. siis www talopeli fi.
Eikä siinä ole muuta tinkimisen varaa kuin että itse tekee mahdollisimman paljon. Eikä siinäkään voi loputtomiin säästää.
Eli jos sen kertoo neljällä, niin aikas tyyriiksi menee. Itse ajattelin naivisti niin, että tontti 100 000 (pk-seutu), talopaketti 100 000e ja työ 20 000...Eli maksimikatto oliai 250 000e. Mutta taitaa jäädä haaveeksi..
ap
Vierailija:
Eli jos sen kertoo neljällä, niin aikas tyyriiksi menee. Itse ajattelin naivisti niin, että tontti 100 000 (pk-seutu), talopaketti 100 000e ja työ 20 000...Eli maksimikatto oliai 250 000e. Mutta taitaa jäädä haaveeksi..ap
Työtä et saa ikinä tuolla 20 000 eurolla! Lisäksi se tontti pitää rakentaa siihen kuntoon, että talon saa pystytettyä. Ja hoitaa perustukset ja liittymät ja luvat ja ja ja...
Eli me otimme niin kattavan talopaketin et jos itse tekee niin riittää kun kertoo sen hinnan kahdella. Ja jos kertoo kahdella ja puolella niin voi jo jotain teettää ulkopuolisellakin.
aika hyva nyrkkisaanto on, etta kokonaiskulut saa kun kertoo talopaketin hinnan neljalla. Jos on tosi suppea toimitus, niin sitten ei kylla riita, sama juttu jos ns perustaso materiaaleissa ei riita.