Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomien poisto kasvoista

Vierailija
24.11.2025 |

Terkkarissa eivät poista, joten onko kovin kallista yksityisellä?

Miten tapahtuu ; leikkaavatko, jäädyttävätkö, polttavat ? Koskeeko ?

Olen naisihminen ja ne tekevät noita-akan näköiseksi.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgi ehdottomasti. Eikä mitään polttoa tai laserointia, vaan poisto veitsellä. Mulla on jäänyt arpia / arpikudosta polttamisesta ja laseroinnista, plastiikkakirurgin veitsestä ja perhostikeistä ei ole jäänyt mitään jälkiä.

Kiitos. Olet tosi reilu, kun kerroit. Onko kovin kallista ? Esim kolmen kpl poisto ? Olen tosi koyhä ja alan säästää. Ihmiset oksentavat rumuuttani, kun näkevät minut. Olen jo vuosikymmeniä kärsinyt näistä.

"Ihmiset oksentavat", kun näkevät sinut. Ei kai nyt sentään ?!

Vierailija
22/56 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temussa myydään sellasia kyniä joilla saa poistettua, onko kukaan kokeillut? Pienempiin luomiin ajattelin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temussa myydään sellasia kyniä joilla saa poistettua, onko kukaan kokeillut? Pienempiin luomiin ajattelin. 

En ole temun kokeillut, mutta joskus oli sellainen kuin Dermatend, sillä sain pois muutaman ison luomen. Siinä luomen pinta rikottiin mukana tulleella kynsiviilan tapaisella työkalulla, sitten laitettiin sitä ainetta päälle. Luomi muuttui kovaksi ruveksi ja sitten rupi irtosi. Siihen kasvoi normaali iho takaisin, ei luomea. Kaikkein isoimpaan selässä olleeseen jäi aavistuksen kuopalla oleva arpi, muihin ei mitään.

Vierailija
24/56 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti poistatat! Tapoja on monia. Itse olen käynyt Medfinissä, suosittelen.

https://medfin.fi/yksityisasiakkaat/luomen-poisto

Vierailija
25/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonosti löytää tietoa luomen poiston hinnoista yksityisellä ja suosituksista paikoista. Onko jollain kokemuksia tässä lähiaikoina poistoista? 

Vierailija
26/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistatin kaksi luomea kasvoilta jonka jälkeen en ole saanut nukuttua. Ilman luomia on liian valoisaa. Myös silmät kuivuu.

Hahaha! Tää oli hyvä :D

Vierailija
27/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomet kasvoissa on kyllä🤢 arvetkin parempi vaihtoehto. Itse olen joutunut hylkäämään muuten ok tyyppejä ällöttävien luomien takia.

Vierailija
28/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne vähän nasty

Vierailija
29/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole temun kokeillut, mutta joskus oli sellainen kuin Dermatend, sillä sain pois muutaman ison luomen. Siinä luomen pinta rikottiin mukana tulleella kynsiviilan tapaisella työkalulla, sitten laitettiin sitä ainetta päälle. Luomi muuttui kovaksi ruveksi ja sitten rupi irtosi. Siihen kasvoi normaali iho takaisin, ei luomea. Kaikkein isoimpaan selässä olleeseen jäi aavistuksen kuopalla oleva arpi, muihin ei mitään.

Tuote on poistettu myynnistä iät ajat sitten, koska moni poisti sillä syöpäluomiakin.

Vierailija
30/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistatin kaksi luomea kasvoilta jonka jälkeen en ole saanut nukuttua. Ilman luomia on liian valoisaa. Myös silmät kuivuu.

Lol. Et oo miettiny unimaskin käyttöä?

Vierailija
31/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuote on poistettu myynnistä iät ajat sitten, koska moni poisti sillä syöpäluomiakin.

No mutta sehän on hallituksen mielestä hienoa, että ihmiset poistavat itse syöpäkasvaimet ja paikkaavat hampaansa!

Vierailija
32/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäädytettiin luomia, esteettisellä klinikalla.

3 kertaa tehtiin, vähän kerrallaan, ja parin viikon välein. Maksoi noin 100 euroa. Kävi helpommin kuin olisin uskonut.

Vierailija
33/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutultani poistettiin ällöttävä, iso luomi jäädyttämällä. Muistaakseni ihan kerta riitti ja se oli todella iso. En tiedä, jäikö hänelle arpea. Ei ollut naamassa.

Vierailija
34/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luomen koosta, tyypistä ja sijainnista. 
Itseltäni on poistettu rasvaluomi RF-tekniikalla joka lienee jonkin sortin polttamista. Luomi oli isohko, mutta yllättäen mitään arpea ei jäänyt. Oma luomi kasvoi iän myötä, joten vaikka arpi olisi jäänytkin, ennemmin se kuin mollukka. Välttelin operaatiota pitkään koska pelkäsin myös korkeita kustannuksia tai arpikuoppaa, mutta oli kopea ja tehokas toimenpide. 

Vierailija
35/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä olen käynyt, hinta 300 eurosta ylöspäin. Puudutetaan ja poistotapoja on useampia, kyretointi, kuorimaveitsi (veitsi), jäädytys ja laserointi, hinta käytetyn toimenpiteen mukaan. Ei kivulias, riippuen tietysti kohteesta ja paikasta. Jälkihoito tärkeää. Tekijäksi kannattaa valita ehdoton ammattilainen, sillä kaikenlaisia hosujia on myös tarjolla, tarkkana nyt !

Vierailija
36/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaa 30e syylänjäädytyskynä apteekista, sellasella otin kaks luomea pois naamasta iteltä.

saman tekee lääkäri ja lasku on sitte se 300e . 

Vierailija
37/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgi ehdottomasti. Eikä mitään polttoa tai laserointia, vaan poisto veitsellä. Mulla on jäänyt arpia / arpikudosta polttamisesta ja laseroinnista, plastiikkakirurgin veitsestä ja perhostikeistä ei ole jäänyt mitään jälkiä.

Minulla taas päinvastainen kokemus. Veitsellä poistetusta jäänyt arpi kun taas jäädyttämällä ei jäänyt mitään arpea. Jokaisen keho myös reagoi eri tavoin, toisille tulee herkemmin arpikudosta kuin toisille. Riippuu myös itse luomesta millaiselle poistolle on tarve. 

Vierailija
38/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olet tosi reilu, kun kerroit. Onko kovin kallista ? Esim kolmen kpl poisto ? Olen tosi koyhä ja alan säästää. Ihmiset oksentavat rumuuttani, kun näkevät minut. Olen jo vuosikymmeniä kärsinyt näistä.

Nykyään nimenomaan poistetaa arpiakin laserilla, kommentoijalla oli vanha kokemus

Vierailija
39/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkasin itse luomen pois kyljestäni 

Vierailija
40/56 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä leikkasin itse luomen pois kyljestäni 

Olet oman elämäsi kirurgi!😍