Miten usein te käytte vaa'alla?
Käyn korkeintaan kerran kuussa tai harvemmin. Mietin tätä, kun minusta joka aamu vaa'alla käyminen olisi neuroottista. Toisaalta minulla on paino noussut paljon tänä vuonna. Nousisiko se vaikka punnitsisin itseni useammin? Vaatteistakaan ei aina huomaa kun olen pitkä ja päärynä. Viimeksi elokuussa painoin 85 kg. Nyt tänään 91 kg.
Kommentit (49)
Marraskuussa joka päivä monta kertaa. Olen masentunut enkä saa aloitettua mitään. Aina jotenkin lohduttaa jos paskan jälkeen jotain vähän lähtenyt. Minulla on syömishäiriö, olen ollut reippaasti ylipainoinen lapsena ja tarkkailen painoani varsinkin pimeänä vuodenaikana. Varsinkin silloin tarkkailen ahkerasti kun olen vaan kotona enkä käy missään. Ihan vaan siksi etten söisi koko ajan jotain. Tylsä elämä:(
Nousen sille joka aamu aamupissan jälkeen. Myös iltasella suihkun jälkeen monesti. Tai no oikeastaan aina kun olen alusvaatteillani/alasti.
Kyllä. Olen neuroottinen ja mulla on melkein 20 vuoden syömishäiriötausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin.
En tarvitse lisäkiloja
Ai siitäkö ne tulee, että ei punnitse?
Huoh....
Ei mutta jos paino on noussut vaikka 500g tiedän heti pitää kevennyspäivän (helposti nousee esim jouluaterialla tai muissa juhlissa). Puoli kiloa ei vielä vaatteissa tunnu eikä kolmekaan joten voisi nousta ihan huomaamatta. En ota pienintäkään riskiä painonnousun suhteen nyt kun lopultakin olen pääsemässä lääkkeen aiheuttanasta lihomisesta eroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin.
En tarvitse lisäkiloja
Ai siitäkö ne tulee, että ei punnitse?
Huoh....
Ei mutta jos paino on noussut vaikka 500g tiedän heti pitää kevennyspäivän (helposti nousee esim jouluaterialla tai muissa juhlissa). Puoli kiloa ei vielä vaatteissa tunnu eikä kolmekaan joten voisi nousta ihan huomaamatta. En ota pienintäkään riskiä painonnousun suhteen nyt kun lopultakin olen pääsemässä lääkkeen aiheuttanasta lihomisesta eroon
Tuolloin on pidettävä vähintään kevennysneljännevuosi taikka laihdutusviikko.
jokusen kerran kuukaudessa, joskus saattaa unohtua välistäkin. Vaaka on kylppärin kaapin alla eli ei silleen silmien edessä koko ajan. Jos lukema näyttää pari kiloa enempää kuin edelliskerralla, pitää vähän skarpata. Yleensä pysyy kyllä suht samana kun noudatan samaa ruokavaliota, en pahemmin herkuttele. Se toki näkyy jos lenkkeily jostakin syytä jää huomattavasti vähemmälle.
En juuri koskaan.
Mutta mittaan vyötärön joka aamu. Ei saa paksuuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään vaa'alla käy. Peilistä näkyy jos tulee muutoksia.
En kyllä luota tähän. Silmä tottuu.
Tuskin farkut suurentuu.
Oma lihominen tapahtui, kun ei vaakaa ollut. Terveyskeskuksen labrat säikäytti ja muutin ruokavaliota. Nyt 75, 5-6kg pitäisi vielä saada pois, olen tyytyväinen sitten kun alkaa 6:lla. Todellakin käyn vaa'alla useamman kerran viikossa.
Pelottaa joulukausi. Kiva mennä jouluaterioille ym. Vaikka en käytä alkoholia, makea mausteinen glögi, homejuustoa piparin päällä, nam. Suklaat lisäksi.