Miten varautua sairaalareissuun?
Oon menossa leikkaukseen jonka jälkeen en ilmeisesti saa kävellä pariin viikkoon. Kepeillä oon tupannu kaatumaan joskus ja se on kiellettyä nyt kun vähän kai osteoporoosia. Mitä kaikkea mukaan ja mihin pitää varautua vessa-asioiden kanssa? Ei oo nimittäin paras rakko ja pelkään ettei hoitajat ehdi auttaa vessaan riittävän usein. Lisäks sekahuoneet ja intiimiasiat pelottaa puhua jos miehet rupeaa kiusaamaan. Onko jotain fiksua ohjelistaa? Oon vähän ujo, mitkä on toiminta ohjeet?
Kommentit (6)
Minä ottaisin henkivakuutuksen, mukaan henkivartijan ja kaksi todistajaa sekä suolaa.
Oon viettänyt omaisen roolissa paljon aikaa sairaaloissa. Otin aina kaikkea pientä tärkeää mukaan: sakset, topseja, kynän, ristikkolehtiä, oman peiton ja tyynyn jne. Sairaalan peitot on olleet joka paikassa aivan onnettomia ja huoneissa on kylmä kesät talvet. Mulle oli aivan sama, vaikka jotkut katsoi pitkään, kun kuljin tyyny ja peitto mukana. En saa nukuttua lirupeitolla ja jos on kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Oon viettänyt omaisen roolissa paljon aikaa sairaaloissa. Otin aina kaikkea pientä tärkeää mukaan: sakset, topseja, kynän, ristikkolehtiä, oman peiton ja tyynyn jne. Sairaalan peitot on olleet joka paikassa aivan onnettomia ja huoneissa on kylmä kesät talvet. Mulle oli aivan sama, vaikka jotkut katsoi pitkään, kun kuljin tyyny ja peitto mukana. En saa nukuttua lirupeitolla ja jos on kylmä.
Sairaalassa saa kyllä peittoja ja tyynyjä. Sanoo vaan tai jos pystyy kävelemään hakee itse lakanavarastosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on topsit/topset? Vai onko tossa kirjoitusvirhe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on topsit/topset? Vai onko tossa kirjoitusvirhe?
Vanupuikkoja. Voi kaivaa korvaa ajankuluksi.
Ota niin pitkä puhelimen laturi kuin löydät. Sähköt ovat sängyn päädyn takana seinässä, normilaturi riittää nippanappa sängynpäätyyn, ei edes pöydälle. Ja muista ottaa se mukaan kotiutuessa, tai vien sen kansliaan löytötavaroihin sänkyä purkaessa. Sieltä löytyy sitten.