Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varautua sairaalareissuun?

Vierailija
24.11.2025 |

Oon menossa leikkaukseen jonka jälkeen en ilmeisesti saa kävellä pariin viikkoon. Kepeillä oon tupannu kaatumaan joskus ja se on kiellettyä nyt kun vähän kai osteoporoosia. Mitä kaikkea mukaan ja mihin pitää varautua vessa-asioiden kanssa? Ei oo nimittäin paras rakko ja pelkään ettei hoitajat ehdi auttaa vessaan riittävän usein. Lisäks sekahuoneet ja intiimiasiat pelottaa puhua jos miehet rupeaa kiusaamaan. Onko jotain fiksua ohjelistaa? Oon vähän ujo, mitkä on toiminta ohjeet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota niin pitkä puhelimen laturi kuin löydät. Sähköt ovat sängyn päädyn takana seinässä, normilaturi riittää nippanappa sängynpäätyyn, ei edes pöydälle. Ja muista ottaa se mukaan kotiutuessa, tai vien sen kansliaan löytötavaroihin sänkyä purkaessa. Sieltä löytyy sitten.

Vierailija
2/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin henkivakuutuksen, mukaan henkivartijan ja kaksi todistajaa sekä suolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viettänyt omaisen roolissa paljon aikaa sairaaloissa. Otin aina kaikkea pientä tärkeää mukaan: sakset, topseja, kynän, ristikkolehtiä, oman peiton ja tyynyn jne. Sairaalan peitot on olleet joka paikassa aivan onnettomia ja huoneissa on kylmä kesät talvet. Mulle oli aivan sama, vaikka jotkut katsoi pitkään, kun kuljin tyyny ja peitto mukana. En saa nukuttua lirupeitolla ja jos on kylmä.

Vierailija
4/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon viettänyt omaisen roolissa paljon aikaa sairaaloissa. Otin aina kaikkea pientä tärkeää mukaan: sakset, topseja, kynän, ristikkolehtiä, oman peiton ja tyynyn jne. Sairaalan peitot on olleet joka paikassa aivan onnettomia ja huoneissa on kylmä kesät talvet. Mulle oli aivan sama, vaikka jotkut katsoi pitkään, kun kuljin tyyny ja peitto mukana. En saa nukuttua lirupeitolla ja jos on kylmä.

Sairaalassa saa kyllä peittoja ja tyynyjä. Sanoo vaan tai jos pystyy kävelemään hakee itse lakanavarastosta.

Vierailija
5/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on topsit/topset? Vai onko tossa kirjoitusvirhe?

Vierailija
6/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on topsit/topset? Vai onko tossa kirjoitusvirhe?

Vanupuikkoja. Voi kaivaa korvaa ajankuluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän