Miten usein te käytte vaa'alla?
Käyn korkeintaan kerran kuussa tai harvemmin. Mietin tätä, kun minusta joka aamu vaa'alla käyminen olisi neuroottista. Toisaalta minulla on paino noussut paljon tänä vuonna. Nousisiko se vaikka punnitsisin itseni useammin? Vaatteistakaan ei aina huomaa kun olen pitkä ja päärynä. Viimeksi elokuussa painoin 85 kg. Nyt tänään 91 kg.
Kommentit (32)
Kerran viikossa, joka sunnuntai. Jos käyn harvemmin, se unohtuu.
En muista milloin olisin viimeksi käynyt. Voi olla useampi vuosi.
Uimahallissa joka viikko käyn. Pitäisi saada muutama kilo pois, paino jämähtänyt 58 kiloon.
Keväällä kävin hetken mielijohteesta uimahallissa vaa'alla. Äitini oli sairas omaa ja muiden painoa kyttäävä läskifoobikko, jonka jalanjäljille en lähtenyt. Painan nyt keski-iässä n. 20 kg vähemmän kuin lukiossa, vaikka tarkkaa painoeroa en tosiaan tarkkaile eikä se edes kiinnosta
Massakaudella en koskaan, laihiksella 5 kertaa päivässä.
Joka aamu.
N54 paino +- 3 kg siitä mitä se oli kolmekymppisenä.
En minäkään vaa'alla käy. Peilistä näkyy jos tulee muutoksia.
Joka aamu. Hyvä sitä painoa on tarkkailla ettei se yllättäin ryöpsähdä ylös, kuten niin monella tuntuu käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu. Hyvä sitä painoa on tarkkailla ettei se yllättäin ryöpsähdä ylös, kuten niin monella tuntuu käyvän.
Näin se on.
Tarpeeks monta bandan sukulaatilevyä vetää niin alkaa persekin kasvaa.
Käyn sitten jos vyö ei mene enää samasta kohtaa kiinni. Vielä on pysynyt samassa.
Päivittäin.
En tarvitse lisäkiloja
Vain silloin jos lääkäri haluaa mitata painoni.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin.
En tarvitse lisäkiloja
Ai siitäkö ne tulee, että ei punnitse?
Olen alkanut käymään päivittäin sen jälkeen kun pääsin takaisin normaalipainoon, paras vahtia. Huomaa kyllä että ei huvittaisi jos tullut syötyä yli kulutuksen.
Silloin kun lääkäri kysyy painoa, enkä osaa vastata. Vaa'an lukema on ihan yhdentekevä.