Voiko lapset juoda simaa?
2-3vuotiaat lapset?
Äitini haukkui minut kun tarjosin lapsilleni kaupan simaa.
Onko siinä jotain ei lapsille sopivaa?
Kommentit (12)
Vierailija:
minä olen aina luullut että sima on lasten juomaa =o
en anna lapselle sitä kaupan " alkoholitonta" siideriä
, enkä myöskään simaa
kannattaa mehujenkin kanssa olla varovainen, jos ne ovat yhtään vanhoiksi menossa ne ovat helposti käyneitä. toisaalta ei kannata myöskään antaa mitään muutakaan kuin vehnäleipää ettei lapsi saa mitään outoja oireita.
Eiköhän omatekemä olisi sitä, jota enemmän varosin. =) Siitä kun ei koskaa mittaamatta tiiä, paljonko on voltteja.. =)
No meillä ei juoa alkoholia mutta simaa kuitenkin. Meille se on aina ollut lasten juoma. :)
uskoo virallista tietoa, niin ei voi. Olettehan lukeneet: " Lapsen maksa ei polta alkoholia" . Alkoholi siis virallisen tiedon mukaan jää lapsen elimistöön, kunnes lapsi täyttää 18. Sen jälkeen se palaa normaalisti. Virallinen tieto ei kerro mitkä muut myrkyt jäävät elimistäöön täysi-ikäiseksi tuloon asti.
ainakaan tossa sima pullossa joka meillä on ei oo alkoholia. ainakaan ei oo merkattu. kertokaas mulle että mistä se alkoholi siihen tulee? monta päivää te käytätte sitä että saatte aikaan alkoholikäymisen.
ei oo kotitekoisissa kotikaljoisa eikä simoissa alkoholia eikä missään kaupan mitä ostanu.
mutta voi juoda, siinä saattaa olla minimaalisen vähän alkoholia mutta niin on myös ylikypsissä marjoissa.