Kovakuntoinen mies
Olen 41 vuotias nainen ja olen tapaillut 36 vuotiasta miestä 3 kuukautta viikonloppuisin. Olen ihan ihmeissäni hänen mies kunnosta. Viikonloput menee ihan naidessa ja ihmettelen kuinka hänellä seisoo koko ajan. Epäilen että hän käyttää jotain potenssilääkettä. Paikkani on arkana alkuviikon mutta toisaalta on kyllä ihanaakin kun hän on aktiivinen. Nyt kysyisin muilta oletteko törmänneet tällaiseen yliaktiiviseen mieheen koskaan.
Kommentit (21)
Ei kai kukaan käytä nykyään viegraa?
Olin itse nuorempana tuollainen, entisenä kilpaurheilijana kunto kesti. Nykyään ei enää, mutta ei haittaakaan, ei edes kiinnostaisi olla yliseksuaalinen, sitä tuli oltua vuosikymmenien ajan.
Aloittajalle:
Pidä h*ora turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle:
Pidä h*ora turpasi kiinni.
Taas joku asennevammainen kaappihomo luulee olevansa hauska.
Näin naisena voin kyllä sanoa että, ihanaa jos oikeen kiimainen mies sattuu kohdalle. Vielä jos on ap:n kuvailema kova kestoinen ja kestävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan käytä nykyään viegraa?
No käyttää. Vastikään oli juttua aiheesta.
Olisit ansainnut myös puhtaaksinuolijan.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena voin kyllä sanoa että, ihanaa jos oikeen kiimainen mies sattuu kohdalle. Vielä jos on ap:n kuvailema kova kestoinen ja kestävä.
Kyllä, olen samaa mieltä! Liian harvoin niin tapahtuu...
Mahtavaa kun mies ottaa omansa, jaksaa naida ja olla aktiivinen. 2 tälläistä sattunut minulle, ei voi kun vikistä ja haukkoa henkeä kun uros puskee päälle. Jälkeenpäin paikat arkana ja turvoksissa ajatus harhailee, en saa urosta mielestäni mietin koska lisää. Hyvä seksi on kun huume jäät koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kun mies ottaa omansa, jaksaa naida ja olla aktiivinen. 2 tälläistä sattunut minulle, ei voi kun vikistä ja haukkoa henkeä kun uros puskee päälle. Jälkeenpäin paikat arkana ja turvoksissa ajatus harhailee, en saa urosta mielestäni mietin koska lisää. Hyvä seksi on kun huume jäät koukkuun.
Se on juurikin näin.
Kova kunto ja kullin seisominen on kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kova kunto ja kullin seisominen on kaksi eri asiaa.
Kyllä, ja kun ne yhdistyy, on siinä ainekset mahtiseksiin! Itse nimittäin pidän pitkistä sessioista. N44
Jos on riittävän sexy nainen, niin esim 5 kertaa vrk ei ole vieläkään ongelma, joka tarkoittaa lähes koko päivää sängyssä. Ilman mitään pillereitä. T:mies 54 v
Aktiivinen ja pystyvä mies on parasta minulle. Tiedän saaneeni kun paikat naitu araksi ja kävely ja istuminen sattuu hyvällä tavalla. N 28.
Aivan huippu ihanaa, aktiivinen ja pystyvä mies.
Oma mies tulee alle minuuttiin😔, oon kateellinen teille.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies tulee alle minuuttiin😔, oon kateellinen teille.
Kuinka pitkään sä haluaisit et kestäis ennen orkkua? m 26 v
Ikää 60 ja voisin olla ap:n kuvailema mies muiden ominaisuuksien puolesta edelleen. Sydänterveys ja liikunta ratkaisee.
Viegran voimalla Mies touhuaa.