Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
661/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi oikeasti tietoa, jotakin sellaista mitä me muut emme vielä tiedä tai ole saaneet tietoisuuteemme etsimällä sitä, sinä kertoisit sen meille sen sijaan että vain hoet sinulla olevan tietoa joka olisi hyväksi meille kaikille.

Olen sanonut usein, että voin vastata asiallisiin kysymyksiin. Totuus on hyvin monimutkainen. Kyse ei ole sellaisesta asiasta, jonka voisi paketoida helposti käsitettäväksi tietoiskuksi. Evankeliumi on tavallaan sellainen, mutta siitä huolimatta, että evankeliumi on saatavilla laajasti, ihmiset ovat ihan pihalla. 

Pihalla ovat, se on totta mutta totuus on yksinkertainen ja syystä sillä Jumala haluaa että meistä jokainen ymmärtää kaiken olennaisen sekä tarpeellisen.

Vierailija
662/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minut tähän maailmaan loivat ihan maalliset äiti ja isä, kun nussivat ilman kortsua. Jos jumalasta ottaisimme mallia, niin se olisi väkisinmakaamisen paikka, eikä jumalakaan viitsinyt tehdä sitä kuin yhden kerran Marian kanssa.

Lopeta tuo typerehtiminen.  Lue tarkemmin Luukkaasta ,että Jumala ei tee mitään ilman suostumusta. Hän kysyi Marialta haluaako hän tulla Korkeimman äidiksi..Maria vastasi myöntävästi.

Kyllä tekee myös ilman suostumusta. Tämäkin fakta täytyy hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, muutuitkos täydelliseksi? 

Kyse ei ole siitä, että pitäisi uskotella itselleen olevansa täydellinen. Siitä ei ole mitään hyötyä. Kyse on siitä, että pitäisi pyrkiä täydellisyyteen eli täydelliseen Jumalan tahdon noudattamiseen. 

Olet lakihenkinen.  Olkaa täydelliset, niinkuin taivaallinen Isänne on, tarkoittaa että Jeesuksessa olet täydellinen. Saat hänentä täydellisen vanhurkauden/syyttömyyden. Omilla yrityksilläsi et siihen pysty koskaan.

jeesus oli tavan tallaaja. Kaksisuuntainen. Ei sellaista kannata seurata.

Mitä tarkoitat kaksisuuntaisella?

<

'Uskovaisen' on tietenkin vaikea hyväksyä sitä, että palvonnan kohde oli vaikeasti mt-ongelmainen.

Vierailija
664/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Jumalaa ei tarvitse rakastaa, riittää että on kiitollinen elämästä ja elää hyvää elämää jossa on onnellinen.

On turhaa tapella siitä onko Jumalaa olemassa tai täytyykö häntä rakastaa, pääasia on että on mahdollisimman onnellinen ja hyvinvoiva eikä halua tehdä mitään pahaa kenellekään.

Tuo ei riitä Jumalalle.

Miksi ei riittäisi?

Vierailija
665/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumal*uta.

Siinä on messevä tokaisu. Eihän se koskaan auta, kun ei sitä ole olemassakaan. 😂

Vierailija
666/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeasti vain säälittävä. Pelko ohjaa elämääsi. Et elä, ja sen lisäksi luulet olevasi muiden yläpuolella.

Voi voi.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Itseasiassa Raamatun mukaan pelkurit eivät pelastu. Pelko ei ohjaa elämääni, vaan oikeamielisyys. Sen lisäksi, että minä olen ollut aina oikeamielinen, minä olen ollut myös aina rohkea. Sanon tarkoituksella, että aina. Ei riitä, että on vain joskus oikeamielinen tai joskus rohkea. On oltava oikeamielinen ja rohkea aina ja toimittava parhaan kykynsä ja ymmärryksensä mukaan. Minä en luule olevani muiden yläpuolella, vaan minä olen onnistunut siinä, missä Jumala haluaisi kaikkien ihmisten onnistuvan. 

Raamatusta:

8Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

Vierailija
667/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on sama asia kuin elämä.

Jos sinusta tuntuu vaikealta puhua Jumalasta tai et halua puhua Jumalasta, voit puhua myös elämästä.

Elämä on totta ja nämä asiat mitä elämässä tapahtuu ovat totta. Asioita voi miettiä näinkin.

Jeesuksen seuraamisella tarkoitetaan sitä että elämäntarinoista voi oppia asioita lisää sekä sitä että tulisi elää mahdollisimman totuudellista rakkaudellista elämää yhteiskunnassamme.

Älkää suotta tehkö asioista itsellenne liian vaikeita. Me jokainen osaamme elää normaalia elämää, osaamme hoitaa asioita sekä ihmisiä ja iloita asioista sekä surra asioita.

Vierailija
668/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, muutuitkos täydelliseksi? 

Kyse ei ole siitä, että pitäisi uskotella itselleen olevansa täydellinen. Siitä ei ole mitään hyötyä. Kyse on siitä, että pitäisi pyrkiä täydellisyyteen eli täydelliseen Jumalan tahdon noudattamiseen. 

Olet lakihenkinen.  Olkaa täydelliset, niinkuin taivaallinen Isänne on, tarkoittaa että Jeesuksessa olet täydellinen. Saat hänentä täydellisen vanhurkauden/syyttömyyden. Omilla yrityksilläsi et siihen pysty koskaan.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Tuo, mitä kirjoitat, on totta myös, mutta sinä et ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Raamattu on monitasoinen. Minä ymmärrän sitä useilla tasoilla. 

Vierailija
669/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeasti vain säälittävä. Pelko ohjaa elämääsi. Et elä, ja sen lisäksi luulet olevasi muiden yläpuolella.

Voi voi.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Itseasiassa Raamatun mukaan pelkurit eivät pelastu. Pelko ei ohjaa elämääni, vaan oikeamielisyys. Sen lisäksi, että minä olen ollut aina oikeamielinen, minä olen ollut myös aina rohkea. Sanon tarkoituksella, että aina. Ei riitä, että on vain joskus oikeamielinen tai joskus rohkea. On oltava oikeamielinen ja rohkea aina ja toimittava parhaan kykynsä ja ymmärryksensä mukaan. Minä en luule olevani muiden yläpuolella, vaan minä olen onnistunut siinä, missä Jumala haluaisi kaikkien ihmisten onnistuvan. 

Raamatusta:

8Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on

Toistelet pelkureiden teesejä. Olet kyllä hieno ihminen. 🤣

Vierailija
670/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi oikeasti tietoa, jotakin sellaista mitä me muut emme vielä tiedä tai ole saaneet tietoisuuteemme etsimällä sitä, sinä kertoisit sen meille sen sijaan että vain hoet sinulla olevan tietoa joka olisi hyväksi meille kaikille.

Olen sanonut usein, että voin vastata asiallisiin kysymyksiin. Totuus on hyvin monimutkainen. Kyse ei ole sellaisesta asiasta, jonka voisi paketoida helposti käsitettäväksi tietoiskuksi. Evankeliumi on tavallaan sellainen, mutta siitä huolimatta, että evankeliumi on saatavilla laajasti, ihmiset ovat ihan pihalla. 

Pihalla ovat, se on totta mutta totuus on yksinkertainen ja syystä sillä Jumala haluaa että meistä jokainen ymmärtää kaiken olennaisen sekä tarpeellisen.

Totuus ei ole yksinkertainen. Me ihmiset emme ymmärrä mitään. Jumala on antanut meille tarpeelliset ohjeet, mutta ei ymmärrystä siitä, miksi niitä pitäisi noudattaa. Sen vuoksi ihmisten (muiden paitsi minun, en tosin ole ainoa tällainen) täytyy vain uskoa.

Vierailija
671/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen se loi jumalan joten ihminen voi tehdä jumalalle mitä haluaa.

Vierailija
672/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykspuolinen rakkaus on masentavaa.

Siihen vielä että kohteena olemattomuus niin avot!

Vierailija
673/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Jumalaa ei tarvitse rakastaa, riittää että on kiitollinen elämästä ja elää hyvää elämää jossa on onnellinen.

On turhaa tapella siitä onko Jumalaa olemassa tai täytyykö häntä rakastaa, pääasia on että on mahdollisimman onnellinen ja hyvinvoiva eikä halua tehdä mitään pahaa kenellekään.

Tuo ei riitä Jumalalle.

Miksi ei riittäisi?

Raamatusta:

20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Vierailija
674/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, menepä esittämään tämä kysymys vaikkapa ukrainalaisille!

Vierailija
675/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta tuntuu vaikealta puhua Jumalasta tai et halua puhua Jumalasta, voit puhua myös elämästä.

Elämä on totta ja nämä asiat mitä elämässä tapahtuu ovat totta. Asioita voi miettiä näinkin.

Jeesuksen seuraamisella tarkoitetaan sitä että elämäntarinoista voi oppia asioita lisää sekä sitä että tulisi elää mahdollisimman totuudellista rakkaudellista elämää yhteiskunnassamme.

Älkää suotta tehkö asioista itsellenne liian vaikeita. Me jokainen osaamme elää normaalia elämää, osaamme hoitaa asioita sekä ihmisiä ja iloita asioista sekä surra asioita.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
676/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minua ei ole olemassa, eikä ole muuten sinuakaan.

Haluatko jutella tästä lisää? Tuo ei ole koko totuus. Varo, ettet menetä järkeäsi.

Jos ei ole omaa tahtoa, niin eihän silloin ole olemassa. 

Jos taivas ja maa katoavat, onko niitä koskaan ollut olemassa vai ovatko ne vain kuvia kuten ihminen?

"Maailmassa, mutta ei maailmasta"

"Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta."

"Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."

"Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen."

"Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti."

Vierailija
677/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta:

12Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa

ja kiristelee hänelle hampaitansa;

13mutta Herra nauraa hänelle,

sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.

Vierailija
678/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uskovainen ketjussa on tainnut oikeasti juoda aivonsa.

Toistelee papukaijana latteita lauseitaan. 

Vierailija
679/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta:

12Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa

ja kiristelee hänelle hampaitansa;

13mutta Herra nauraa hänelle,

sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.

Entäs jos minä nauran tälle 'Herralle'? 😄

Vierailija
680/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Olen pahoillani mutta en ole, ymmärrän selkeää puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan