Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään? Mitä pelättävää minulla olisi, kun syntini on sovitettu? Enemmän pelättävää olisi niillä joilla ei ole asiat Jeesuksen kanssa kunnossa.
Eri
Varmuus pelastuksesta on itsepetosta.
Miten niin? Raamatussahan se on sanottu että miten pelastuu. Juuh, täysi varmuushan se on vasta perillä, mutta jos muutan Turkuun, niin sanon olevani menossa Turkuun, vaikka muutossa voi tulla vaikka mitä kommelluksia eikä pääsekään perille ja varmuuden saa vasta kun on muutto tehty.
Mitä on tullut jo aiemmin sanottua teidän mottipäisistä vertauksista? Turkuun muuttaneista on todisteita ja Turusta on todisteita.
Ilmeisesti vertaus oli liian monimutkainen. Tarkoitin että toiselle paikkakunnalle pääsemisestä ei ole mitään takeita ennen kuin on sinne turvallisesti päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on kansisuuntaista ja samoin myös kommunikaation tulisi perustua vuorovaikutukseen. Koen rukouksen usein yksinpuheluksi. Siksi rukoilen aika harvoin.
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Samoin lääkäriin meno.
Saatko hyvää mieltä tästä valehtelemisesta vai mikä on motiivisi?
Mutta sellaista se on, kun joutuu määrittelemään itse moraalisen kompassinsa, saattaa päätyä vaikka nettitrolliksi.
Koska minua ei ole olemassa, eikä ole muuten sinuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään? Mitä pelättävää minulla olisi, kun syntini on sovitettu? Enemmän pelättävää olisi niillä joilla ei ole asiat Jeesuksen kanssa kunnossa.
Eri
Miten niin? Raamatussahan se on sanottu että miten pelastuu. Juuh, täysi varmuushan se on vasta perillä, mutta jos muutan Turkuun, niin sanon olevani menossa Turkuun, vaikka muutossa voi tulla vaikka mitä kommelluksia eikä pääsekään perille ja varmuuden saa vasta kun on muutto tehty.
Raamatusta:
20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Niin, yksikään ei voi pelastua omin voimin elämällä riittävän hyvää elämää. Ei, vaikka tekisi kuinka parhaansa. Oma paras vie vain ikuiseen kadotukseen.
Tuo ajan fariseuksethan pyrkivät noudattamaan Mooseksen lakia pilkulleen ja moni varmasti siinä onnistuikin, mutta valitettavasti sekään ei riitä vielä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jumala olisi olemassa, sillä olisi todennäköisesti joko epävakaa tai huomiohakuinen persoonallisuushäiriö.
Tai sosiopaattinen persoonallisuus.
Kyllä. Olisi se vaan hieno heppu. :D
Aikanaan tulet seisomaan tämän "hepun" edessä viimeisellä tuomiolla.
Kuinka sinä hekumoitkaan tuolla ajatuksella. Sinä ylevässä hurskaudessasi pääset peräti jonon ohi, olethan niin oikeaoppinen.
Etkö itse iloitse siitä että vihdoin ja viimein oikeus toteutuu?
Vierailija kirjoitti:
Koska minua ei ole olemassa, eikä ole muuten sinuakaan.
Haluatko jutella tästä lisää? Tuo ei ole koko totuus. Varo, ettet menetä järkeäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan että puhe Jumalauskosta on hullutusta niille jotka kadotukseen joutuvat.
Ja Mustanaamiossa sanotaan, että Mustanaamio on kova koville. Sama totuusarvo.
En usko että Mustanaamion tekijät väittävät teoksensa olevan dokumentti oikean elämän henkilöstä. Etkö osaa erottaa dokumenttia ja fiktiota? Sellainen on ensiarvoisen tärkeää kirjallisuutta arvioidessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Raamatusta:
20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Niin, yksikään ei voi pelastua omin voimin elämällä
Raamatusta:
48Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.
jumala ei luonnut minua, vaan äitini ja isäni loppu on biologiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Raamatusta:
Niin,
Raamatusta:
48Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.
No, muutuitkos täydelliseksi?
Kyse ei ole siitä, että pitäisi uskotella itselleen olevansa täydellinen. Siitä ei ole mitään hyötyä. Kyse on siitä, että pitäisi pyrkiä täydellisyyteen eli täydelliseen Jumalan tahdon noudattamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan että puhe Jumalauskosta on hullutusta niille jotka kadotukseen joutuvat.
Ja Mustanaamiossa sanotaan, että Mustanaamio on kova koville. Sama totuusarvo.
En usko että Mustanaamion tekijät väittävät teoksensa olevan dokumentti oikean elämän henkilöstä. Etkö osaa erottaa dokumenttia ja fiktiota? Sellainen on ensiarvoisen tärkeää kirjallisuutta arvioidessa.
Se, että jotain VÄITETÄÄN dokumentiksi, ei vielä tee siitä dokumenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, että pitäisi uskotella itselleen olevansa täydellinen. Siitä ei ole mitään hyötyä. Kyse on siitä, että pitäisi pyrkiä täydellisyyteen eli täydelliseen Jumalan tahdon noudattamiseen.
jumalanko? Eikö sulla ole omaa tahtoa? Aika mitätön toukan elämä. 😆
Yhtä helppoa kuin on Jumalaa ja hänen luomistyötään rakastaa on vihata dogmaattisia järjestäytyneitä uskontoja inhottavine, ahneine ja vallanhimoisine pappis-säätyineen.
Noita loisia, jotka ovat tunkeneet itsensä vääryydellä ja viekkaudella Jumalan ja ihmisen luonnollisen suhteen väliin.
Pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jumala olisi olemassa, sillä olisi todennäköisesti joko epävakaa tai huomiohakuinen persoonallisuushäiriö.
Tai sosiopaattinen persoonallisuus.
Kyllä. Olisi se vaan hieno heppu. :D
Aikanaan tulet seisomaan tämän "hepun" edessä viimeisellä tuomiolla.
Kuinka sinä hekumoitkaan tuolla ajatuksella. Sinä ylevässä hurskaudessasi pääset peräti jonon ohi, olethan niin oikeaoppinen.
Etkö itse iloitse siitä että vihdoin ja viimein oikeus toteutuu?
Oletko täysin vakuuttunut siitä, että juuri sinun näkemyksesi totuudesta on oikea totuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on sovittaa omaa tahtoa yhteen Jumalan tahdon kanssa hiljalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on sovittaa omaa tahtoa yhteen Jumalan tahdon kanssa hiljalleen.
Säälittävää. Kun kuolet, synnyt uudelleen. Fakta.
Ei ole mitään jumalaa.
Samoin lääkäriin meno.