Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kerro ammattisi ja se pidätkö tekoripsiä (voimakkaita) kauniina?

Vierailija
23.11.2025 |

Kiinnostaa 

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tekoripsistä miehillä. Meillä mies laittaa takiani joskus viikonloppuisin liimaripset. Unelmani on, että otetaan vaikka Virossa yhdessä ripset samaan aikaan. Niitä saa sellaisia tosi luonnollisiakin. 

Vierailija
162/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä miesten mielipiteellä? Nainenhan laittautuu vain ja ainoastaan itseään varten. Eiks se hokema jotenkin näin mene?

Se on ihan totta se hokema. Nainen haluaa laittautua, että tuntisi itsensä itsevarmaksi ja kauniiksi. Ulkonäkö on kuin käyntikortti, ei sitä ojenneta vain miehille tai miellyttämistä varten, vaan se vaikuttaa lähes kaikkeen muuhunkin.

Oikeestihan tuollainen nainen on täysin itsetunnoton joka tarvii lisäkoristeita  : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tekoripsistä miehillä. Meillä mies laittaa takiani joskus viikonloppuisin liimaripset. Unelmani on, että otetaan vaikka Virossa yhdessä ripset samaan aikaan. Niitä saa sellaisia tosi luonnollisiakin. 

Älä kerro meille.

Vierailija
164/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdon seniorikonsultti. Tekoripset täysin red flag.

Luonnolisuus ja vain hillitty ehostus plussaa.

Vierailija
165/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ettii noin epätoivoisesti täällä miestä ittelleen että pitää oikein kysely laittaa missä ammatissa hyväksytään tekoripiset ym. turhakkeet.

Etsii varmaan jotain elättäjää. Lääkärit, lentäjät, dippainssit, johtajat, juristittaitaa etenkin heidän mielipide kiinnostaa, mutta sehän on että ei tekoripsiä. 

Vierailija
166/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI en.  Luonnottomat

DI ei ole ammatti, vaan koulutus.

Sekin käy, että ilmoittaa koulutuksen. Tuskin DI missään ojankaivuuhommissa työskentelee. 

Vierailija
167/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri, en,

Vierailija
168/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä miesten mielipiteellä? Nainenhan laittautuu vain ja ainoastaan itseään varten. Eiks se hokema jotenkin näin mene?

Se on ihan totta se hokema. Nainen haluaa laittautua, että tuntisi itsensä itsevarmaksi ja kauniiksi. Ulkonäkö on kuin käyntikortti, ei sitä ojenneta vain miehille tai miellyttämistä varten, vaan se vaikuttaa lähes kaikkeen muuhunkin.

Nainen haluaa olla haluttava eli naitava, haluttavampi kuin muut, mutta ei ne sitä itselleen saati muille myönnä ikinä.

Vierailija
169/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein raskaat pullasudit silmien päällä peittävät silmät ja tekevät ilmeestä raskaan ja alakuloisen. Ei siis jatkoon.

Mies, projektipäällikkö 

Vierailija
170/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää, että joku nainen käy täällä sissisotaa muiden naisten "laittautumista" vastaan ja generoi tänne "laatumiesten" kommentteja ei lisukkeille -hengessä.

Vierailija
171/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa olla haluttava eli naitava, haluttavampi kuin muut, mutta ei ne sitä itselleen saati muille myönnä ikinä.

Tulee ehkä sulle yllätyksenä, mutta pyrkimys hyvään ulkonäköön liittyy muuhunkin kuin miesten miellyttämiseen. Ulkonäöllä on iso merkitys lähes kaikessa, työelämässä, ihmissuhteissa, siinä millaista palvelua saa jne. Seksikäs pukeutuminen on myös eri asiaa kuin hyvä ja huoliteltu pukeutuminen. Joskus on tietenkin kiva olla myös seksikkään näköinen. Mutta se että pukeudun naisellisesti tai seksikkäästi, ei tarkoita, että haluaisin, että juuri sinä haluat minua. Siinäkin tärkeintä on hyvä fiilis, joka itselle tulee. Ja se on kohdistettu niihin miehiin tai mieheen, josta itse on kiinnostunut, ei kaikkiin miehiin. Toisiin naisiin se ei liity millään tavalla, tilanteeseen kylläkin. 

Vierailija
172/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää, että joku nainen käy täällä sissisotaa muiden naisten "laittautumista" vastaan ja generoi tänne "laatumiesten" kommentteja ei lisukkeille -hengessä.

Sama tuli itsellenikin mieleen, koska mulla on se vaikutelma, että täällä ei käy kovinkaan paljon koulutettuja miehiä. Sen sijaan "dilpomi-insinöörejä" on vaivaksi asti, jostain syystä se on palstan miehille jotain aivan erityisen hienoa?

Vierailija
173/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli itsellenikin mieleen, koska mulla on se vaikutelma, että täällä ei käy kovinkaan paljon koulutettuja miehiä. Sen sijaan "dilpomi-insinöörejä" on vaivaksi asti, jostain syystä se on palstan miehille jotain aivan erityisen hienoa?

Mulle myös tuli mieleen. Esimerkiksi minun mieheni, joka on diplomi-insinööri sekä liikennelentäjä ei kyllä taatusti täällä palstalla käy ja mitään tänne kirjoittele. Voisin syödä vaikka hattuni, jos niin kävisi :)

Vierailija
174/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Ovat järkyttävän näköisiä. Psyk.sh.

Vierailija
175/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös tuli mieleen. Esimerkiksi minun mieheni, joka on diplomi-insinööri sekä liikennelentäjä ei kyllä taatusti täällä palstalla käy ja mitään tänne kirjoittele. Voisin syödä vaikka hattuni, jos niin kävisi :)

Jos olet lääkäri niin saatan tuntea sut😁 

Vierailija
176/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lääkäri niin saatan tuntea sut😁 

En ole. Olen KTM. Mieheni kollegoiden joukossa on aika moni DI + lentäjä. 

Vierailija
177/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkän peruskoulun käynyt työtön mutta en silti pidä tekoripsistä tai tekokynsistä, ankkahuulista tai silareista puhumattakaan. Tatuoinnit kuuluvat samaan kastiin.

Vierailija
178/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole. Olen KTM. Mieheni kollegoiden joukossa on aika moni DI + lentäjä. "

Uskon, ja onhan insinöörikin yleinen miesten ammatti. Mutta jotenkin vain tuntuu, etteivät kaikki palstan insinöörit ole sellaisia, ainakaan "dilpomi"sellaisia.

Vierailija
179/186 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaunista ketään. T. Mies, alempi keskiluokka 

Vierailija
180/186 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se täysin mahdollista, mutta vähän huolestuttavaa että ensireaktio siihen, että jos gallup ei tuottanut haluamiasi tuloksia, on todeta kommenttien olevan tekaistuja.

Tietty hyvä pitää internetin anonymiteetissä vähän epäilystä mukana. Tämän pitää päteä tosin myös niihin asioihin joista itse on samaa mieltä. Asiat on harvoin mustavalkoisia ja erityisesti tämän päivän mediavirta tarjoaa sinulle juuri sellaista katsottavaa mitä haluat nähdä.

Kommenteista voinee yhteenvetona koota sen, mitä kaikki jo tiesi: yleisesti ottaen miehet ei välitä ripsenpidennyksistä tai kynsistä ja se ns. naapurintyttö-look vetoaa. Niitä sometyrkkyjä monet kuolaa, mutta jos sellaisen "omakseen" saisivat niin jättäisivät varmasti nuo pois jos saisi valita. Miehenne kehuvat kyllä jos olet käynyt salongilla, koska haluavat olla mukavia. Poikkeuksiakin on ja joillakin jopa fetissejä näihin liittyen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme