Miksi alle 10v. pikkutyttö on Normalissa ostamassa kasvomaskeja IRTORIPSET silmissä???
Semmonen 120 cm , joo ja oli lapsi, ei lyhytkasvuinen aikuinen henkilö. Kattokaa niiden lapsukaistenne perään, että minkä näköisenä ne ulos lähtee ja mihin rahansa käyttää!
Kommentit (7)
Jospa hänellä on ollut joku baletti- tms. esitys. Ei nyt ihan joka asiasta tarvitse pillastua, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt lapset saa leikkiä?
Ei mielellään kosmetiikkateollisuuden kemikaaleilla ja myrkyillä.
Jospa ne oli magneettiripset ja kyllä mäkin antaisin 10v. tytön käyttää kasvomaskeja. 00-luvulla kaikilla 2.luokkalaisilla oli huulikiiltoa, eli vähän sama juttu kun jotkut kasvomaskit. Normalista saa sitä paitsi ihan hyviä korealaisen kosmetiikan kasvomaskeja alle 2e. Sisältää hoitavia ainesosia ja käytän itse lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne oli magneettiripset ja kyllä mäkin antaisin 10v. tytön käyttää kasvomaskeja. 00-luvulla kaikilla 2.luokkalaisilla oli huulikiiltoa, eli vähän sama juttu kun jotkut kasvomaskit. Normalista saa sitä paitsi ihan hyviä korealaisen kosmetiikan kasvomaskeja alle 2e. Sisältää hoitavia ainesosia ja käytän itse lähes päivittäin.
Ainiin, mä sain ekan permanentin hiuksiini 8-vuotiaana. Ajatus tuli kun mun vuotta nuoremmalla kaverilla oli permanentti. Siitä parin vuoden päästä tuli buumi, kun kaikki värjäsi hiuksiaan niillä kevytväreillä. Mun silloin 8v. kaveri värjäsi räikeän punaiseksi. Tää 00-luvulla. Kyllä mun mielestä nykyään ollaan jotenkin paljon tarkempia.
Helvetistäkö me se tiedetään? Olisit kysynyt siltä tytöltä jos sinua noin saatanasti kiinnostaa.
Kai nyt lapset saa leikkiä?