Onko teillä proppuja nielussa ? Mä lypsin eilen viimeksi. (ov)
Kommentit (23)
yööök oksennus tulee...
mutta valaiskaa miten se tehdään? :)
ronkin niitä pois. Tosi ällöä mutta niin on se hajukin ällö...
oikein pullahtaa isoja klönttejä. yöks !
Samalla tulee hoidettua kätevästi painoa kun poistaa proppuja?
Mä pyörittelen hetken, kerään kaikki isoon kasaan ennenkuin huuhtelen pois kämmenen päältä.
Siis siten, että harja menee ruokatorveen asti muutaman sentin.
vaikka lapsena nielu ja kitarisat poistettu korvaongelmien takia!?
jotka haisevat pahalle. Mutta sinulla ei ole niitä, muuten tietäisit.
ne on nielurisojen koloihin ja onkaloihin jäävaa töhnää, joista muodostuu pikkuisia pahanhajuisia palleroita, jotka välillä pullahtavat sieltä suuhun. Ne koostuu varmaan ruuantähteistä, plakista, yms. Niillä, joiden risat on poistettu, ei ole tätä ongelmaa.
mulla loppu, kun olen lopettanut tupakoinnin. ?????
keuhkoahtauman välttämiseen kyllä :)
oon huomannu että jos kielen raapii puhtaaksi pruppuja ei tarvii niin usein lypsää. ilmeisesti töhnä kielen päältä kulkeutuu nielurisoihin. mulla on oikein semmonen kielenpuhdistaja.
inhottava, mä huomasin vasta tänään,että mulla on suussa niitä proppuja...
Alkoi kun olin masentunut enkä jaksanut hoitaa hampaitani. Vaan ei ole loppunut vaikka nyt hampaita hoidankin... =(
En mä kuitenkaan mihinkään leikkaukseen proppujen takia menis. Vaikka on se ikävää kun hengitys haisee.
Pitää sanoa, että tosi ällö puheenaihe=)
Nyt ei ole proppuja enää. Vaan olipa jumaliste kipeä kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen!
ja sillon ku alkaa painelemaan nielua niin johan alkaa pallosia pulpahtelemaan nielusta, hyi yäk!
Enkä voi nyt raskaana ollessa poistaakaan niitä kun oksennus tulee heti kun yrittää ottaa niitä pois... Jeba-jee..