Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa, että ihastun ihmisiin, joihin ei pitäisi. Todella kiusallista. Mitä teen?

Vierailija
23.11.2025 |

Tätä tapahtuu välillä enkä ymmärrä miksi ihastun joihinkin ihmisiin. Siinä on jokin yhteys, joka saa minut sitten ihastumaan enkä pidä siitä tunteesta. Se alkaa hävettämään ja tekee oloni kiusalliseksi. Olen hermostuneempi ja ajatukset eivät pysy kasassa.

Minä en myöskään tahtoisin näihin ihmisiin ihastua koska yleensä ne ovat juuri työpaikalla olevia ihmisiä enkä tahdo työpaikkaromansseja tai kiusallisia asioita sinne. 

Mitä ihmettä itsensä kanssa voi tehdä? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävakaa persoona. Hakeudu mielenterveyspalveluiden piiriin.

Vierailija
2/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen johon olen nyt vähän ihastunut ikävä kyllä, niin sekin tapahtui ihan hetkessä enkä ymmärrä edes miksi. Ei minulla ollut alkuun mitään vaikeuksia mutta ihan ykskaks, jokin hänen olemuksessaan sai minut reagoimaan. En tiedä oliko se jokin katse, rentous, hauskuus, keskustelu. Ykskaks hermostoni päätti alkaa sekoilemaan enkä pidä tästä lainkaan.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tunne. Menee ohi. 

Vierailija
4/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese suu saippuallasi kun noin kiroat.

Vierailija
5/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa ihastumisessa? Etkö voi edetä? Oletko varattu?

Vierailija
6/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitse himosi, hallitse tunteesi. 

Vierailija
7/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa ihastumisessa? Etkö voi edetä? Oletko varattu?

En ole varattu mutta en minä tahdo mitään työpaikkaromanssia tai muutenkaan kiusallisia tilanteita. Oma elämä sitten erikseen. Ehkä tämä tästä menee ohi. Yritän selittää itselleni järjellisesti tilanteen ja että miksi nyt täytyy ryhdistäytyä, josko menisi nopeammin ohi. -Ap

Vierailija
8/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillitse himosi, hallitse tunteesi. 

Ei se nyt ihan näin mene. 

Vierailija
9/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet epävakaa persoona. Hakeudu mielenterveyspalveluiden piiriin.

Sinulla on harhaluuloisuushäiriö tai jokin muu vastaava ja taitaa Dunning Kruger-efekti myös vaivata kun diagnosoit tuiki tuntemattomia ihmisiä. Hakeudu hoidon piiriin mikäli et jo ole. Tsemiä ja jaxuhalit. 

Vierailija
10/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihan mukavaa. Tulee vähän säpinää tylsiin työpäiviinkin.

Vierailija
11/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen johon olen nyt vähän ihastunut ikävä kyllä, niin sekin tapahtui ihan hetkessä enkä ymmärrä edes miksi. Ei minulla ollut alkuun mitään vaikeuksia mutta ihan ykskaks, jokin hänen olemuksessaan sai minut reagoimaan. En tiedä oliko se jokin katse, rentous, hauskuus, keskustelu. Ykskaks hermostoni päätti alkaa sekoilemaan enkä pidä tästä lainkaan.

-Ap

Oletteko tunteneet pitkään? Mitä olitte tekemässä kun koit ykskaks reagoivasi häneen eri tavalla kukn yleensä?

Jospa se siitä palaa aiempiin uomiinsa jos et aiemmin ollut häneen ollenkaan ihastunut. Toisaalta löytäähän ihmiset parisuhteita töistäkin eikä siinä mitään pahaa minusta ole.

Vierailija
12/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Oletteko tunteneet pitkään? Mitä olitte tekemässä kun koit ykskaks reagoivasi häneen eri tavalla kukn yleensä?

Jospa se siitä palaa aiempiin uomiinsa jos et aiemmin ollut häneen ollenkaan ihastunut. Toisaalta löytäähän ihmiset parisuhteita töistäkin eikä siinä mitään pahaa minusta ole.

Ei olla eikä siitä mitään tulisi. Tämä on vain omassa päässäni joku juttu joka toivottavasti menee pian ohi. Johtuu varmaan siitä, että olen ollut jo aika pitkään yksin ja käynyt todella ison henkisen ja fyysisen muutoksen läpi. Olen taistellut itseni tilanteeseen jossa olen nyt ja voin paljon paremmin. Niin nyt pitkästä aikaa kun joku ihminen osoittaa uteliaisuutta minua kohtaan olemalla läsnä, katse - ja keskustelukontaktissa enemmän kuin muut niin se herättää minussa jotain mitä sisimissäni kaipaan mutta myös kiellän itseltäni vielä tässä vaiheessa. Ehkä se on yhteys toiseen ihmiseen. Eli mistään romanttisesta tässä ei oikeastaan ole kyse. - Ap

Vierailija
13/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan siitä on kun olet seurustellut viimeksi?

Vierailija
14/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei olla eikä siitä mitään tulisi. Tämä on vain omassa päässäni joku juttu joka toivottavasti menee pian ohi. Johtuu

Miksei muka tulisi? Tylsää että noin lyttäät heti itsesi ja mahdollisuutesi. Ajattele nyt vähän enemmän itsestäsi hyvä ihminen. Luonnollista tietenkin ehkä alkaa muodostaa jotain kiintymistä jos joku pitkästä aikaa osoittaa että olet kiinnostava ja aidon huomion arvoinen. Rakkauskin kai pohjimmiltaan on sitä aidon yhteyden etsimistä, löytämistä ja kokemista toiseen ihmiseen.

Vierailija
15/15 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei olla eikä siitä mitään tulisi. Tämä on vain omassa päässäni

En vain tahdo sekoittaa elämääni enkä ole valmis vielä suhteisiin. Olen vielä aika hauras kaiken jälkeen ja täytyy suojella itseään. Hän on myös kai varattu ymmärtääkseni eikä sellainen sovi omaan moraalikäsitykseeni myöskään. - Ap