Mitä 76+ äideille joululahjaksi?
Ideoita? Mielellään paketissa jotain. Ei tyyliin kampaaja käynti.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kaikillekko meinasit?
Ajattelin jos joillakin muillakin on äiti vielä elossa.
En tunne äitiäisi enkä tiedä hänen mieltymyksiään, joten en voi auttaa. Sinun luulisi tietävän ja tajuavan laittaa niitä aloitukseen vinkiksi.
Minä olen vasta 75v, toivoin joululahjaksi Burberryn olkalaukkua. Vein miehen Kapteenskan ikkunan taakse ja näytin lahjatoiveeni. Otti valokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hän tykkää?
Ei kerro koskaan. Harrastuksissa on tarpeeksi välineitä. Mitään tietoa ei saa hänestä irti.
Vierailija kirjoitti:
Kuusamon uistimen vuosi uistin.
Minulla on aika monta vuosiuistinta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne äitiäisi enkä tiedä hänen mieltymyksiään, joten en voi auttaa. Sinun luulisi tietävän ja tajuavan laittaa niitä aloitukseen vinkiksi.
Ei ole railakas tyyppi, eikä mitään turhaa kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole railakas tyyppi, eikä mitään turhaa kaipaa.
Älä osta mitään, jos hän ei turhaa kaipaa. Minä en enää kaipaa lahjoja, tykkään katsella, kun muut aukaisevat.
Parasta on, kun hakevat minut aattona kylään, saa käydä saunassa ja olla perheen kanssa. äiti ja mummon 78v
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on kohdellut sinua?
Jos huonosti, tuskin ap tässä kyselisi lahjaideoita. Joillakin voi olla hyviä äitiä.
Hyväntuoksuista käsi- ja jalkavoidetta, suklaata, keksejä kauniissa rasiassa tms. budjetin mukaan.
Näitä aika yleisiä joululahjoja:
Jos hänellä ei ole, niin jotkut lämpimät ja kivan näköiset tohvelit, torkkuhuopa.
Mielimusiikkia tai kirja, maun mukaan.
Lehtitilaus, yöpaita, kukka, likööripullo. Jotain, mitä käytetään eikä täytä kaappeja. Tavaraa on ikäihmisillä tarpeeksi.
Miksi ei teatterireissu sinun kanssasi?
Tuon ikäinen ei kaipaa tavaroita, vaan paras joululahja voi olla, että poikeat hänen luonaan ja viet vaikka kukan ja kortin hänelle.
Käsi-/jalkarasva, näille on aina käyttöä
Käsineet/rukkaset, kumpia käyttääkään
Ohuita merinovillasukkia, esim. North Outdoor tai Partioaitta
Jos ulkoilee, niin merinovillakerrasto. North Outdoor on parhaillaan black friday -tarjoukset
Herkkukori
Jos tekee käsitöitä, niin niskalamppu
Juoko hän mieluummin kahvia vai teetä? Paketti tai parikin hyvää kahvia ja lisäksi esim. mukava lajitelma keksejä ja pikkuleipiä. Tai lajitelma laadukkaita teepaketteja, siis teelehtiä, ei pussiteetä, ja pikkuleipiä ja keksejä, myös suolaisia ja ehkä pala jotain hänen lempijuustoaan. Jos hän on diabeetikko, niin makeiden tilalle jotain terveellisempää. Lukeeko hän? Jos, niin ota selvää ellet tiedä, millaisista kirjoista hän pitää ja hanki hänelle luettavaa. Äänikirjakin voisi olla hyvä vaihtoehto. Jos ei ole rahasta kiinni, niin joku lehden vuositilauskin voisi olla kiva.
Minun äitini toivoo ja saa lahjakortin jalkahoitoon.
Kaikillekko meinasit?