Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-LUKU VKO16-LOPPUVIIKON TURINAT...

19.04.2007 |

Aattelin laittaa uuden pinon kun taitaa edellisessä pinossa jo olla puolentoista viikon juttuja..

Iltavuoroon olen menossa ja kun virtaa tänään on niin käytänpä sen hyödykseni ja pyykkään ja laitan paikat kondikseen ennen töihin menoa.. aamulla oli kyllä niin oksettava olo kun pimuja eskariin saattelin että hetken jo mietin että mitä tää taas on ???

Tasan viikon päästä on se kauankaivattu eka ultra ja jos siinä kaikki on ok niin sen jälkeen rupean laittamaan rv.t nimimerkin jälkeen mutta oikein sydänalasta pelko puristaa ja päiväpäivältä mitä lähemmäs ultra tulee niin möykky kasvaa...

on se kumma miten sitä noissa kolmessa ekassa raskaudessa otti ihan rauhallisesti eikä pienessä mielessä edes käynyt että kaikki ei olisi ok...

PELTIMETSURILLE oikein paljon onnea plussasta ja vaaviliima ym tykötarpeita yhteiselle matkallenne mukaan !!

Uusille ( sorry en muista nickejä) tervetuloa mukaan !!

Mä en nyt muista mitä mun piti kommentoida kun ne jutut on tuolla vanhassa pinossa ja tämä " domestos" on ammattitauti !!

Aurinkoista päivää ja alkakaahan kirjotella että saadaan tämäkin pino pitkäksi !!

Isotikru

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitos Isoteelle uuden pinon avaamisesta! Olihan tuo edellinen jo pitkänlainen. Se " vika" tässä tietty on ettei dementianappulasta ole yhtään hyötyä, eli pitää luottaa omaan muistiinsa (sehän on tunnetusti hyvä mutta lyhyenlainen :) )

Wempalle ja Ankkikselle jaksuja töihin. Kurjaa jos on niin rankkaa että on kotiin tullessa ihan finaalissa.

Tervetuloa uusille, taisi olla pippuri ja ximona :) Molemmilla taitaa olla piinapäivät käsillä joten peukutuksia plussille :)

Kiitos emmille ja ullrikelle myötätunnosta :) Te tunnutte tietävän miltä musta tuntuu. On mulla ennenkin ollut tämmöinen olo, mutta nyt tää tuntuu olevan niin syvemmällä kuin ennen. Kiitos ystävät rakkaat :)

Ja emmulin tiinuska on näyttänyt itsestään jo ne parhaimmatkin puolet. :) Toivottavasti masuvaivat alkavat olla ohi ja olette saaneet niihin apua. Oletko emmi muuten huomannut tiinalla sen ilmeen kun hän on tissillä ja " hymyilee" itsekseen siinä imuttaessaan ja taukoa pitäessään?? Se on aivan ihana ilme :)))) VOIH... vauatuoksua tänne ja äkkiä!!!

Pikkulikka nukahti joten palaan perinteisen torstaihommani ääreen :)

Palataan!

ANI

Vierailija
2/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsoTee: Tuttu juttu - kolme ekaa raskautta oli niin huolettomia...

Ani: Mä just aamulla ajattelin, että tänään Ani siivoo...

Mä tulisin mukaan urakoimaan, mutta ei kyllä nyt töistä ehdi...

Salaa taas täällä kurkkimassa. Eikä ole vuoto vieläkään jatkunut.

wemppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee viikonloppu ja voi puuhailla kaikkea mukavaa koko

perheen voimin.

ON: Nyt ne oireet sitten hävisi ihan tyystin...mä en oikein tiedä että onko hyvä vai huono juttu??? Tässä vaiheessa kyllä normaalisti mulla on jo menkkatuntemuksia mutta ei ole niitäkään nyt.

Ei auta kun odotella ja toivoa parasta....tää on just niin tätä...jos tekisin päätöksen olla ajattelematta asiaa...hih, ei onnistu kyllä tällä pääkopalla.

Täällä sataa vettä ja tästä työnteosta ei kotona oikein tule mitään,

päinvastoin ryhdyin minäkin siivoamaan, ainakin koti kiiltää jos ei muuta.

Nyt lounastamaan ja jos sen jälkeen saisi työinnon päälle,

ja kiitos tsempityksestä, ollaan kuulolla

pippuri

Vierailija
4/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa wemppa,ihan tuli tippa silmään kun luin viestisi. Minä pidän tiukasti sulle peukkuja että tipat ja tuhrut pysyisi poissa ja sulla olisikin matkustaja kyydissä. Kuinka sinun olo muuten? Odotellaan kuulumisia...

Isotikru,niin en minäkään kahdessa ekassa osannut ajatella että MINULLE jotain voisi sattua. Km:t sattuu jollekin muulle mutta ei minulle. Nyt ei osaa nauttia tästäkään vaikka ultrassa käyty. Jotenkin on niin epätodellinen olo voiko tämä olla vielä totta ja mahdollista. Vapun jälkeen torstaina on np-ultra joten jos siellä on kaikki hyvin niin sitten nautin täysillä joka ikisestä minuutista. Kuinkas sinun olo on? Vieläkö on pahoinvointia?

Ani, voi kun osaisi auttaa sinua. Jos olisit lähempänä niin juttuseuraa saisit tällaisesta upisavolaisesta. Itsekkin kaipaan aika-ajoin ihan vaan juttuseuraa. Vaikka tuo mies ihana onkin niin ei se naisten juttujen päälle ymmärrä yhtään mitään.

Tervetuloa uusille turisemaan joukkoon.

Itsellä olo ehkä vähän parempi. Ainoastaan illalla etoo. Äsken jopa ruokatunnilla join muutaman hörpyn maitokahvia mutta maistui suussa tosi pahalle. Ja muutenkin suussa maistuu kaikki ihan oudolle. Jogurttikin maistuu ihan hirveelle. Ja ekan aikana veden purkki tolkulla hedelmäpommijogurttia ja nyt ei mene sen maun takia. Jopa vichy-vesi maistuu pahalle jota yleensä juon tosi paljon. Väsymys on aika voimakasta näin puolesta päivästä iltaan,aamut ovat hyviä. Vanhat housut menee jalkaan mutta nappi on auki. meinasin kärvistellä sinne np-ultraan saakka ennen kuin uusia housuja ostan(lievästi taikauskoinen).

Nyt on pakko tehdä työhommia,pomo painaa niskaan.

-pietu-

Vierailija
5/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppa: hah hah.. hyvin jo minut tunnet ja " rutiinini" :)) Kiva varmaan kun kasvoton kuuskytlukulainen ja hänen askareensa tulee jo heti aamulla mieleen :)) Vai ei sulla ole vuoto jatkunut *kääk*. En taaskaan sano ääneen SITÄ, mutta kaikki kakskyt pientä ääreisuloketta on pystyssä :))))

No mihis ne pippurin oireet hävis?? Mitkäs koopeet sulla on.. meinaan vaan josko voisit testata?? Tuommoinen etätöiden teko kotoa käsin ei istuis mun pirtaani ollenkaan.. arvaatte varmaan miksi :) Ei tulis hommista yhtään mitään, kun ei välillä tule kotiäidin hommistakaan yhtään mitään :))

Nyt päiväkaffelle :)

ANI

Vierailija
6/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olosi alkaa olla kohenemaan päin. Ymmärrän, että haluat vielä " varmistusta" raskauteen np-ultralla, koska km:ja on takana. Hyvin siellä masukki kasvaa ja niin alkaa näköjään kasvaan mamman massukin :))

Meikäläisen kirjoutustaito kun on mitä on, niin lukihäiriökin taitaa olla.. luin nimittäin viestisäsi että jogurtti maistuu ihan hirvelle. Ajattelinkin että no jo on pietun makunystyrät menneet omituisiksi :)

No joo.. sama pää kesät talvet niin lopputulos on tää :))

Nyt mä ihan oikeesti häivyn!!

A

Vierailija
7/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa, lähin napa :)

Väsyttää, päätä särkee, mahassa kiertää ja se (maha) toimii liukkaasti. Onpas se myös kivikova.... Ellei viikkoja olisi jo 36+ ja juuri neuvolassa kaikki hyvin päivä-pari sitten, luulisin raskausmyrkytyksen iskeneen..... Vauva tuntuu alhaalla, mutta ei tämä vielä synnytystä lupaa.... se on erilaista kipua.

Vierailija
8/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani: Juu, kyllä mua huvitti ajatukseni itseäkin. Hyvä etten miehelle sanonut, että pitäisköhän meilläkin siivota tänään...

Pietu: Kiitos ajatuksistasi. Tosi mukavaa kuulla, että sulla jo hiukan olo helpottunut.

nyt kotiin!!

wemppa

Vierailija
9/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään en varmaan kyllä jaksa. Onneksi pomo on tämän päivän jossain muualla, niin on paljon rauhallisempaa, mutta työongelmat ei vaan ratkea millään.

Wemppa toivottavasti vuoto ei jatkukaan. Täti löysi vihdoinkin tiensä tänne tänään, joten ei sen nyt joka paikkaan pitäisi keretä. Ensi viikolla pitäisi sitten varmaan aloittaa taas piikittelyrumba alusta. Se vaan on inssinkin onnistumis% niin kurjan pieni, mutta ehkä sentään parempi kuin luomuna.

Vierailija
10/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia

syystoive

Pietu

Isotikru

Peltimetsuri

Vierailija
11/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo esittelyt matkaan ja sori, kun uudet puuttuu. Ei ole kauheesti jaksuja poimia tietoja nyt, mutta jospa joskus tai jospa joku muu..

Koskas Talella muuten oli la? Olis mukava kuulla kuulumisia!

Eipä ihmeepiä tällä kertaa.

t. peräsnainen

Vierailija
12/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ani kysymästä, mulla omien laskujen mukaan kp 27, ja AINA ollut kierto tasan 28 ehkä joskus 29.

Normaalisti menkat alkaa tihrulla, mut nyt ei mitään!

Olen toistaiseksi pitänyt itseni kurissa ja en ole mennyt edes ostamaan

testiä/testejä. Meikäläisellä ne ei kauan nimittäin kaapissa homehdu, päinvastoin.

Pinkerton vois vaikka yrittää muistella miten ne alkuraskauden oireet tuli tai meni, miten se nyt kelläkin, on niin yksilöllistä.

Esikoisesta mulla kasvoi Pamelat B-kupista ainakin D-kokoon jo ensimmäisellä viikolla plussatestin tehtyä, kuopuksesta ei mitään!

No, jos nyt kasvais, mies varmaan arvaa heti mistä on kyse...heh,heh

on meinaan kahden imetyksen jälkeen nuo Pamelat..tiedätte varmaan

mitkä...no, ehkä enemmänkin ruispuikulat.

Nyt kuuluu taas sellaista sisarusrakkauden huutoa meitin lastenhuoneesta, että lähdenpä tästä tuomariksi,

rauhallista iltaa kaikille,

pippuri

Vierailija
13/57 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu kyseli päivällä mun olostani... sehän on ihan kuin raskaana olisi.. väsyttää, huimaa, päätä särkee välillä... mutta EN OIKEESTI usko näin nopeaan tärppiin. On vaan taas niin kiva piinailla... Mies pyysi eilen olemaan rauhallinen ja unohtaa koko " juttu" . Voi kun olikin niin helposti noudatettava neuvo.

Lääkäri soitti tänään kiirastorstaina otetun verikokeen tuloksen, arvo oli 0,1. Eli kaikki edelliseen km:n liittyvä on poistunut varmuudella.

Ani: Tuliko teillä siistiä?

Ankkis: Niinpä, ei luulisi sen eukon joka huusholliin parkkeeraavan, joten pidetään nyt vielä olematonta toivoa yllä. Tsemppiä sulle uusiin piikityksiin.

pippuri04: Mulla ihan sama menkkojen kanssa. Alkavat aina pienellä tuhruvuodolla. Mulla homehtuu yksi testi kaapissa!! Tällä kertaa aion malttaa, varsinkin kun km oli viime kuussa ja en voi olla varma kierron pituudesta.

Eli siis kaikille muillekin, testaan aikaisintaan lauantaina 28.4. Tosin olen melko varma, että menkat alkaa ennen sitä. Mutta jos ei, haluan varmistaa asian, koska silloin menen risteilylle. Ja saatan juoda muutakin kuin limua...

huomiseen!

wemppa

Vierailija
14/57 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA uusille!!

WEMPPA; sovitaanko että " vaihdetaan vapuksi tuuria" eli minä pullautan ulos ja sinä alat kantamaan sisälläsi? No, toki siis raskaus olisi kohdallasi aiemmin alkanut ja niin poispäin, mutta ajattelin, että sinä voisit alkaa laskea viikkoja, kun minä siitä hommasta luovun ;)

[Suom. huom. Tuuri ei sitten tarkoita onnea vaan vuoroa ;) ]

PIPPURI kyseli oireita. Ei niitä ollut. Kakkosesta tiesin olevani raskaana (mystisesti) ja se tunne oli oikea. No, ehkä se kohdunnapukka on olut minulla se varmin ennen vuotoa. Ei ole pehmentynyt. Jaa, mistä tiedän? Jouduin sörkkimään Lugeja.....

OMA OLO on huomattavasti parempi, kiitos 9 tunnin yöunen :) No paremmin ehkä 8 tuntia, jos lasketaan yksi iltahuuto ja yksi yöhuuto.... Mutta maate mentiin klo 20.30 koko perhe ja minä heräsin klo 6.00 Ruhtinaallinen olo!

Talvisiin näkymiin, maa valkoinen!

Vierailija
15/57 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.

Pippuri04

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia

syystoive

Pietu

Isotikru

Peltimetsuri

Vierailija
16/57 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkerton: Sovitaan vaan, että vaihdetaan. Olisipa se mukava vaihto, mutta katsotaan nyt mitä tässä tapahtuu. Mulla olisi tänään kai kp 29/26-27, mutta kun oli tuo keskenmeno, niin ei oikeen voi olla varma kierron alusta. Toisaalta jos en viimeksi olisi testaillut niin ajoissa, en olisi tiennyt olevan raskaana ja menkat olisi silloin olleet viikon myöhässä. Eli voisin sanoa, että kiertokin voi venyä 35 päivään.

Kylläpä menee nyt jos/vaikka pähkäilyksi... Mies on ehdottomasti sitä mieltä, että mun kroppa vaan on mennyt vähän sekaisin ja nyt pitää vaan rauhassa odotella menkkojen alkua. Ja ikävä kyllä, oikeassahan hän on, mutta ärsyttää silti, kun toinen pystyy olemaan noin tyynenä.

Mä olen tänään kotona, tulkaahan kahville!!

wemppa

Vierailija
17/57 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

WEMPPA; ei se vahdinvaihto ole nyt niin päivän päälle, että ihan rauhassa katsellaan kiertoa ja mistä tietää, jos se on se toukokuun kierto, jolloin se vahdin vaihto tapahtuu.... Jos olenkin vaikka laitoksella vasta 28.5. *syvä, hyvin syvä huokaus* ;)

Täytyy kehasta, etten varmaan kerkee kahveelle :) Mies puhui siihen suuntaan, että jos tänään mentäis katselemaan sitä meidän autoa.... Tarvitaan viispaikkainen ja molemmat tykästyneet Toyota Corolla Versoon (no ei ainoa vaihtoehto, mutta tuntuu kivalta). Ja autoreissu tarkoittaa reissua isompaan kaupunkiin :) Josko jäisi muutakin käteen.....rauta/puutarhakauppa; sinne miehen voisi saada.... Ja onhan tuo jo painokkaasti puhunut, että emännän tarttis laittaa uudet verhot tupaan, kun rakkaat rasavillit repivät (jep, jep) edelliset tuossa noin syys-talvella. En ole vain ruokakaupasta ohimennen löytänyt, enkä ole jaksanut etsiä ja vielä vähemmän ommella lasten kanssa....

Vierailija
18/57 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei jaksaisi alkaa siivousurakaa... Ani, olen siis päivän myöhässä, mutta ollaanhan me vielä kimpassa luutiemme ja moppiemme kanssa.

Emmille en ole aikoihin sanonut mitään... mutta aivan ihanaa, kun Tiinuskan kanssa olette aloittaneet arjen. Lähetä mullekin tänne vähän sitä ihanaa vauvantuoksua, jos se vaikka pitäisi multa menkat poissa.

Vettä tulee kaatamalla. Väheän helpottaa siivoomisen suhteen, ei tarvitse viedä mattoja ulos.

wemppa

Vierailija
19/57 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oltiinpas samaan aikaan, en ehtinyt lukea sun viestiä ennen kuin kirjoitin omaani. No hyvä, ettei ole niin päivän päälle tuo vaihto. Mutta pidetään sitä nyt kuitenkin jo sovittuna. Siitä ei livetä!!

Okei, sulla on hyvä syy, ettet jouda kahveelle, mites muut?

wemppa

Vierailija
20/57 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille !

Olin maanantaista-keskiviikkoon naistenklinikalla, mulla todettiin maanantaina kohdun ulkoinen raskaus ja vatsaontelossa n. 400 ml verta.

Leikkauspöydälle pääsin tiistai-iltana ja kotiin keskiviikkona, naistenklinikkalla oli tosi hyvä hoito ja palvelu. Mulle tehtiin laparoskopia ja toinen munajohdin vietiin. Olemme muutenkin lapsettomuushoidoissa ja lääkäri sanoi, että seuraavaan kiertoon voi taas yrittää.(meillä pakastealkion siirto).

Mukava lueskella teidän muiden kirjoituksia ja varsinkin näitä onnistumistarinoita ! Antaa uskoa taas huomiseen !!!

T:mami