KULTAINEN 60-LUKU VKO16-LOPPUVIIKON TURINAT...
Aattelin laittaa uuden pinon kun taitaa edellisessä pinossa jo olla puolentoista viikon juttuja..
Iltavuoroon olen menossa ja kun virtaa tänään on niin käytänpä sen hyödykseni ja pyykkään ja laitan paikat kondikseen ennen töihin menoa.. aamulla oli kyllä niin oksettava olo kun pimuja eskariin saattelin että hetken jo mietin että mitä tää taas on ???
Tasan viikon päästä on se kauankaivattu eka ultra ja jos siinä kaikki on ok niin sen jälkeen rupean laittamaan rv.t nimimerkin jälkeen mutta oikein sydänalasta pelko puristaa ja päiväpäivältä mitä lähemmäs ultra tulee niin möykky kasvaa...
on se kumma miten sitä noissa kolmessa ekassa raskaudessa otti ihan rauhallisesti eikä pienessä mielessä edes käynyt että kaikki ei olisi ok...
PELTIMETSURILLE oikein paljon onnea plussasta ja vaaviliima ym tykötarpeita yhteiselle matkallenne mukaan !!
Uusille ( sorry en muista nickejä) tervetuloa mukaan !!
Mä en nyt muista mitä mun piti kommentoida kun ne jutut on tuolla vanhassa pinossa ja tämä " domestos" on ammattitauti !!
Aurinkoista päivää ja alkakaahan kirjotella että saadaan tämäkin pino pitkäksi !!
Isotikru
Kommentit (57)
Olipas nopeet sormet lähti käsistä tuo ensimmäinen.
Yritin laittaa tietojani tuohon Pinkertonin esittelyviestiin mutten niitä siihen saanut. Jos joku fiksumpi voisi ne tästä vaikka kopioida.
Minä siis 39v., mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidoilla ( 2v. ja 5 v.), ja nyt kolmosta kuumeillaan. Josko vaikka luomusti onnistuisi, aika näyttää.
Nyt tarvii juosta, piru että tulikin näin kiire, palataan illalla, mami_69 tsemppiä kaiken kokemasi jälkeen,
se on siskot perjantai,
pippuri
Mamille pahoittelut ikävästä kokemuksesta:-( Onneksi täältä on saanut lukea niitä onnistumistarinoita: myös vaikean kohdunulkoisen ja munanjohtimen poiston jälkeen on tärppi käynyt! Hyvä, että pääsette jo näin pian yrittämään uudestaan!
Mitähän tässä muuta piti sanomani, en muista. Joten palaan myöhemmin.
..lähden tästä päikkäreille. Kun vaan saisi tuon pikkulikan innostumaan samasta hommasta..
wemppa
Johan kelin lykkäs :o Varsinaisia jalkarättejä tulee taivaan täydeltä ja maa on valkoinen (ja märkä). Hyvä syy pysyä sisällä tämä päivä :)
Mamille pahoittelut kohdunulkoisen johdosta!! Viestistäsi oli kuitenkin haviattavissa positiivista mieltä, joten jätän suuremmat surkuttelut sikseen. Onnea oikein paljon tulevaan hoitoon :))
Wemppa: mää täältä olen kyllä kaffelle tulossa ja voisin ottaa noi luutahilta kamat mukaan :)) Mulle ei eilisestä kylläkään jäänyt mitään kauheita siivouskiksejä päälle, mutta tulenpahan ainakin tsifonettia vähän näyttään :)) Olet sä aika sissi, jos vielä viikon maltat olla testaamatta. MUTTA ymmärrän hyvin edellisen kiertosi huomioon ottaen. Viikkojen vaihto Pinkertonin kanssa on hyvä diili: toisella countdown alkaa ja toisella loppuu :)) Ja verikokeesi tulos oli hyvä!! BRAVO!! Ja kiitos kysymästä, siistiä tuli... ja meni. Aamulla oli sen näköistä kuin mitään en olisi tehnytkään *mmrr*
Pippuri: mikäs on tilanne? Toivottavasti tätituhru on pysynyt poissa!!! Mä en muista alkuraskauden oireista mitään mainitsemisen arvoista, PÖH. Oireet tuli heti sitten kun r-testi näytti lussaa. Noista puikuloista ;) Mulla on normaalistikin D-E kupin varustus, eikä se raskauksien/imetyksen aikana juurikaan muuttunut. Terhakkkuus on kaukana, joka aamu saa kerätä nää limput liiveihin :))
Senniinalle lähetän uuden satsin nukkumatin hiekkaa, mutta vasta yöksi.. ettet ala töissä nuokkumaan :)) Koita jaksaa!!
Ja Pinkerton pääsee autokauppaan :)) Sun mieli taitaa olla kuin lapsella joka tietää pääsevänsä lelukauppaan :)) Toivttavasti löydät sopivat verhot ja että puutarhaliikkeestäkin jää käteen muutakin kuin lumilapio (täällä sitä ainakin nyt tarttis..). Mukava kuulla että olosi on parempi. Massun kanssa on (mun mielestä) sen jälkeen hiukan hempompi olla kun se on laskenut jo alas.
Pikkulikka simahti jo klo 11, tuntuu aika nuhaiselta, mistä lie taas senkin taudin imuroinu, PÖH. Ovis taitaa olla tuloillaan, massua on pari päivää juilinu oikeelta ja nuo fluiditkin alkaa olla lisääntymään päin. Tuo ukko tuntuu taas niin stressaantuneelta töiden takia, että persiilleen taitaa mennä taas.... tuossa mielentilassa sitä on turha houkutella pelikentälle. *huokaisee yhtä syvään kuin Pinkerton*
CU arvon naiset :)
ANI
kivaa saada kahviseuraa, kun ei päikkäreistäkään tullut mitään. Minä varmaan torkahdin pariksi minuutiksi, mutta vieruskaveri höpisi koko ajan " saako jo nousta.." Mutta pieni lepokin teki terää.
Ja sissi olen, ja myös varma, ettei viikon päästä ole testiin aihetta. On vaan niiiiin mukavaa piinailla ja elätellä toiveita. Kun muuten käy elo liian masentavaksi.
No mutta kaadan sitä kahvia nyt...
wemppa
Olen pysytellyt pari viikkoa pois näiltä sivuilta. Vai olikohan se viikon vai...? *naurua* No, nyt alkaa taas nimittäin hermoilu pikkuhiljaa. Oviksen tienoilla pupuiltiin miehen kans ja saa nähdä saatiinko jotain aikaiseksi...
Ennen mul oli todella säännöllinen kierto. Ei päivääkään lipsunut ja nyt on ollut parin päivän heittoja siinä, joten saa jännittää pidempään. Sunnuntaina olis kp 28, mutta viimeistään tiistaina on kyl sitten jo selvää, ett tädillä on puhjennut rengas tai se on ajanut ohi ;) Todennäköisesti su on kaikki taas ohi... kunnes taas... *syvä huokaisu*
Välillä tuntuu siltä, ett oisko se parempi luovuttaa vaan ja mennä laittaa se hormonikierukka sitten paikalleen. Käsitin, ettei se mun endometrioosikaan tällä lailla ainakaan parane vaan pahenee, kun ei sitä raskauttakaan tuu. Joka kierron lopussa olen aivan kauhea hermoraunio. Haluan vauvan, en halua, haluan... Argh! Kivaa itsekidutusta! ;) Ja joka kerran kun täti saapuu, niin ajattelen ett no, jos viel kokeillaan tää kuukausi ja sitten EI ENÄÄ...
Vuoden eka virus vaivaa ja taitaapa ne menkka oireetkin kiristää mieltä... Suonette anteeksi omanapaisuuden?! Tervetuloa uudet kuumeilijat ja päivänjatkoja kaikille :D
angeliq1: Hyvää ja tuottoisaa piinailua sinulle. Ties vaikka tärppi olisi käynytkin kun kerran hommat osui oikeaan aikaan. Ja hermoilu kunniaan. Sitä samaa se on täällä...
Missäs te kaikki tänään luuraatte, kun minä kerrankin olen ollut paikalla?
Ihanaa viikonloppua kaikille, vai joko mä olen toivottanut..?
wemppa
Ruokatuntia tässä vietän ja kohta taas jatkan työn raskaan raatamista..
Olotila on ollut pari päivää ihan pe..stä ja syvältä sieltä, palaleltaa, kuvottaa, päätä särkee, joka paikka on kipeenä, väsyttää ja metrinenkin meinaa tulla matkaseuraksi...
Onneksi on perjantai ja tämä iltavuoroviikko on takana. Sen verran on ollut rankkaa, etten ihan heti aio koko viikkoa iltaa tehdä !
Huomenna makoilen sängyssä iltapäivälle asti ja sitten lähetään kamujen muksun 4-v syndeille..onneksi tänään kauppareissulla löysin lahjaksi legginsit ja paidan Kapp ahlin aleista ja yhteensä maksoi abut 5 euroa kun alehinnoista oli vielä puolet pois..
Piinailijoille oikein paljon plussasädetystä...ja mami_69.lle pahoittelut kokemastasi !!
Nyt on pakko jatkaa töitä mutta palailen illalla ??kun kotiudun ??
Isotikru
jaksamista töihin ja muutenkin voimia pahan olon kanssa.
Kyllä se oli jossain vaiheessa helpottuu...
wemppa
sateisesta K-Suomesta. Paska ilma tänään. Otin tuossa pienet tirsat ja yritän toipua pikkuhiljaa. Olen aina päikkäreitten jälkeen tosi pitkään ihan pökkyrässä..sama se toisaalta, kunhan joskus saa edes nukuttua. Viime yökin meni ihan ok, mutta aina jää unet kesken.
Sen kummempaa asiaa mulla ei ollut, kunhan tulin horisemaan, jos joku ois linjoilla. Hiljaiselta näyttää, joten palaan sohvaperunaksi. Kohta tulee niitä läskinlähdetysohjelmia.
Sitä piti kysymän teiltä raskautetuilta, että ymmrätääkö teidän ukot koko ajan ihan täysillä, että rakas emäntä ei raskaana ollessaan käy ihan täysillä? Tarkoitan sekä henkisesti että fyysisesti. Meillä mies on toisaalta huolissaan mun voinnista. Toisaalta tuntuu, että se ei käsitä ollenkaan, miten väsynyt ihminen voi olla. Väsyneenä en jaksa mitään, en kotitöitä, en puhua, en kosketella, en pelailla, en yhtään mitään. Ahistaa välillä se sen kyltymättömyys, kun viikonloppusin se koko ajan kysyy, että joko joko joko. Kai se olis vaan puhuttava asiasta ukon kanssa, mutta piti päästä tännekin marmattamaan ja kyselemään muitten kokemuksia..
Joo, kyllä se vähän niin on, että mies on aina ollut ymmärtävinään, mutta ei se aina mun mielestä ole ymmärtänyt. Ainakaan pelikentällä.
Mutta täytyy kyllä sanoa, että km:ja koettuamme, hän on aina uusien plussien jälkeen ollut ehdottelematta mitään makkarissa. Kai sitä on pelko tarttunut mieheenkin, että jopa seksillä voisi keskenmenon aiheuttaa.
Mulla on muuten sama juttu, kun nukun päivällä, menee kaikki ihan sekaisin. Siis jos oikein nukun, nykyään onnistun vaan torkahtamaan kun tuo pikkulikka ei enää meinaa nukkua. Mutta silloin kun saan tunnin tai enemmänkin nukuttua, menee pitkään ennenkuin edes tajuan mikä päivä on menossa.
wemppa
viime yö oli LOISTAVA, vauva nukkui kuin pieni hellantelttu-uskomattomia 3-4h pätkiä ja syöttöjenkin aikana nukahti syliin ilman sen suurempia kommentteja. Meillä on vauva edelleen vierihoidossa, mutta omaakin sänkyä on kokeiltu ja hyväksi havaittu, mutta syötöt teen muualla kuin sängyssä, koska itselleni kävi muutaman kerran niin, että torkahdin, ja tämä tissipetohan on ahne, joten jos en kerkeä puklauttamaan niin kaikki tuleekin sitten sängylle, ja vaarallistakin se on jos torkahtaa, joten aina nousen syötöille sängystä pois. Tänäänkin on ollut ihana päivä, me ollaan otettu lungisti, saatu levätä, ja pelata omia pelejämme ;-))
Senniina, meillä molemmat on niin kovia pelimiehiä, että väsymys katoaa sen siliän tien jos alkaa tekemään mieli pelikentille. Mutta, itse jos sanon EI, se myöskin on ei, vaikka mies yrittää ja yrittää, mutta se on turhaa yrittämistä :-)) Raskauden aikana mies ymmärsi hyvin, ettei loppuaikana oikein inspiroinut, siis vaikka mieli olisi tehnytkin niin tuo fyysinen puoli ei oikein tykännyt hyvää sellaisesta jumpasta. Asiasta kantsii keskustella !!!
Mamille pahoittelut kurjasta kohdun ulkopuolisesta !! Koita jaksaa ja elä lopeta yrittämistä !!! Nyt vain hoidat itsesi kuntoon niin henkisen kuin fyysisenkin ja taas on mukava yrittää.
Anqeliguelle toivotaan täälläkin tärppiä !!!
Ja sitten oli uusi immeinen XImona (menikö oikein?) Luin kirjoituksesi, ja haluan vain sanoa, että 40v ei ole ikä eikä mikään, mehän ollaan kaikki hieman alle tai hieman yli 40v ja paljon syntyy kultaisia vauvoja tänne meidänkin ' nuorekkaille' kuuskymppisille :-)) Siis missään tapauksessa et ole mummo!!! Hui hui hui, vaan juuri hyvän ikäinen äidiksi, jos siltä tuntuu !!! Ja mitä tulee noihin muihin asioihin niin eihän raskaus ole poissuljettu ylipainoisilta, vaikka aina puhutaan siitä, että paino olisi este raskautumiselle, mutta kuten sanoit, olit onnistunut pudottamaan jo 10kg ja siitä on hyvä jatkaa, jos itse koet sen tarpeelliseksi. Ja paheisiin, tupakanpolttokin on sellainen asia mikä varmasti unohtuu kun raskaudut ja voithan yrittää vaikkapa jo nyt vähentää, ja ostaa niitä kaikenmaailman korvikeita ;-)) Ei muuta kuin hyvin mielin vauvaa yrittämään, jollet ole jo raskaana (?) Käyhän kertomassa onko tätsy tullut.
Pippuri tervetuloa !!!
Ani ja wemppa kahvittelivat sitten yhdessä, mäkin olisin mielelläni ottanut osaa :-))
Mitä Levinialle kuuluu ??
No niin nyt katsomaan tellua, ja odottamaan, että kananliha kypsyy uunissa. t. emmi ja tiinuliinu 16pv
Kaikenlaista aina muille tapahtuu plussa testejä ym. mulle vain ei mitään kivaa ikinä.
Kävin tänään gynellä foliikkeliultrassa ja tilanne on aika kinkkinen.
Siellä oli 2 kohtalaisen isoa rakkulaa ja sit 5 pienempää.
Lääkärin kanssa mietittiin miten jatketaan. Päädyimme että jatketaan noiden rakkuloiden stimuloimista hyvin pienellä Puregon annoksella ja toivotaan että vain 2 (maximissaan 3) rakkulaa kasvais isoiksi. 7 on aivan liikaa ja jos näin käy ,et noita rakkuloita on seuraavassa ultrassa (to) liikaa on hoito keksytettävä tämän kierron osalta siihen (eli niitä ei voi irroittaa).
Nyt vain toivon et noi rakkulat ois tarpeeksi fiksuja ja ymmärtäis kasvattaa vain muutaman.
PCO:n kirous on siis yhä ylläni. Mutta jospa tästä kierrosta päästäis edes piinailemaan. Ovis ois sitten viikon päästä,jos siihen asti päästään.
Eipä tänne muuta. Kipiä olen ollu koko viikon mahatauti ja päälle flunssa. Kuumetta piisannu ja olo on edelleen aika naatti.
Neidin sain juuri nukkumaan ja taidan siirtyä alakeraan tv:ääreen jotain filmiä katsomaan. Ihana arauhallista ,kun mies lähti laivalle ja ikilikkuja on nukkumassa tai ainakin sängyssänsä.
Hyrysysy: Kyllä sullekin vielä tapahtuu jotain kivaa ja ihanaa, usko pois!! Mä pidän peukkuja, että munikset " toimii" sun toivomalla tavallasi.
Meilläkin on rauhallista, mies lähti minuutti sitten serkkunsa kanssa reissuun (tulee huomenna) ja isommat tytöt ovat leirillä. Ovat olleet jo eilisestä. Minä siis kuopuksen kanssa kaksin.
Emmi: Eli tuosta rauhallisuudesta johtuen, voisin keitellä tänäänkin kahvit. Tervetuloa jos vaan pääset. Ja pikkuinen tiinuliinu mukaan ehdottomasti!!! Tosi mukavaa kun noin pitkästi jo nukkuu yöllä.
Minä täällä vaan jatkan hermoiluani. Vuoto pysyy edelleenkin poissa, siitä on jo 4vrk kun ne parit punaiset pongasin paperista. Sen verran nyt tingin, että en odota lauantaihin vaan testaan jo keskiviikkona, jos enää aihetta.
Ei mulla ole mitään oireita, mutta eihän se nyt vielä mitään merkkaa. Eihän...?
wemppa
Itkut on nytten itketty, tosi vedet tulee silmiin kyllä aika helposti vieläkin !
Pakko mennä eteenpäin !
Vähän pelottaa seuraava hoito, mitä jos taas tulee kohdun ulkoinen ??
Se riski kai on otettava, jos sitä lasta kovasti halutaan.
Mennään miehen kanssa grillejä katsomaan, uutta tekisi kovasti mieli...
Mukavaa viikonloppua kaikille !
T:mami
Täällä paistaa aurinko että ilman puolesta voisi olla
itsekin hyvällä mielellä, mutta ei,
tätituhru ei pysynyt pois vaan kurvasi takavasemmalta kylään.
Se siitä piinailusta ja vauvahaaveesta tällä kertaa.
No, olisin toisaalta ollut hyvin ihmeissäni jos plussa olisi tullut, nyt
vaan uuteen yritykseen ja kesää kohti.
vm69 toivottavasti täti ei teille tuu kylään ja saat kohta nähdä
ne ihanat kaksi viivaa testissä, niin ja kaikille muillekin piinailijoille plussatuulia.
Nyt taidan kumminkin vetäytyä lasten kanssa päikkäreille ja nukkua pois tän huonon fiiliksen.
Mukavata lauantain ehtoota kaikille,
pippuri
Pippuri04: Kiitos!! Olen pahoillani, että se akka sitten parkkeerasi sinne. Toivottavasti päiväuni vie mukanaan pahimman harmituksen ja huonon fiiliksen. Ei tässä vauvakuumeessa muuta voi kun toivottaa onnea seuraavaan kertaan. Täällä ei ole aurinkoa näkynytkään tänään, tasaista harmautta ja tihkusadetta koko päivän.
mami_69: Itku vapauttaa, joten anna kyynelten tulla aina kun siltä tuntuu. Mä tarjoan virtuaalisen olkapääni tarpeen vaatiessa. Kovasti toivon, että pelko helpottaa ja lähdet positiivisin aatoksin seuraavaan hoitoon. Kyllä sunkin vuoro tulee onnistua! Halaukset!!
Mukavaa lauantain jatkoa kaikille!!
wemppa
..kun jatkuvasti vahtaan, onko tullut uusia kirjoituksia. Teillä muilla taitaa olla enemmän elämää kuin mulla tänään. Mutta on niin outoa, kun kuopuksen kanssa ollaan kaksistaan... todella hiljaista ja rauhallista.
Ei voi edes mennä ulos, kun vettä vaan sataa ja sataa...
wemppis
Just kotiudutiin syndeiltä ja ihan ekaks lääkekaapille ja Rennietä napaan, mä oon huomannut että jos juon kylässä kahvia niin mua alkaa närästää mutta kotona juodessa tuota ongeklmaa ei oo !!
Tänään onkin muuten ollut vähän siedettävämpi olotila, tosin en oo kyllä mitään tehnytkään, aamulla nukuin pitkään ( yhdeksään asti ) ja sitten kaupoille ja kotiin syömään ja sen jälkeen kyläilemään !!
Kaikki pimut ovat pihalla vesisateesta (tihkusta) huolimatta ja poju jossain kamullaan ja me täällä isukin ja koirulin kanssa vaan kotosalla..
on ihan samat fiilikset kun Vm.llä että on ihan liian rauhallista ja hiljaista !!
Pippurille pahoittelut tädin saapumisesta mutta eikun häntä pystyyn ja kohti uutta taistelua kohti !!
Mami itke vaan ne kaikki kyyneleet pois, sen jälkeen helpottaa ja ihan syksyisestä kokemuksesta voin sanoa että jonain päivänä ne kyyneleet loppuu ja joka päivä helpottaa vähäsen vaikkei se ihan nyt siltä tuntuisikaan, eipä silti minäkin just yhtenä päivänä mietin ja itkin että jos kaikki olisi mennyt niinkuin piti aloittelisin nyt mammalomaa !!
Nyt taidan ottaa kirjan hyppysiini ja painua lukemaan...palailen taas hetken päästä kurkkimaan, että mitä tänne kuuluu ??
Isotikru
Voi miten ikävää... Olen pahoillani, siitä mitä olet joutunut kokemaan.
Kaikesta huolimatta viestisi oli positiivisen oloinen.
Toivotaan, että onnistumistarinan saat sinäkin joskus tänne kirjoittaa!!
wemppa