Rehellinen mielipiteesi seksistä?
Kommentit (82)
Nuorena kerran kokeilin ja oli kamalaa
Yliarvostettua ja nykyään koko ajan puhutaan vaan seksistä.
Hyvää seksiä olen saanut yhdessä suhteessa. Muuten seksi on ihan surkeaa. Kunhan saan erottua nykyisestä niin en enää suhteeseen mene.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää seksiä olen saanut yhdessä suhteessa. Muuten seksi on ihan surkeaa. Kunhan saan erottua nykyisestä niin en enää suhteeseen mene.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että vika voi olla myös sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v nainen. Voisin harrastaa seksiä joka päivä. Harmi vaan, että en halua fwb juttua ja kaikki miehet on nykyään niin laiskoja parisuhteessa.
Tässä puhutaan seksistä, ei parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa vertailukohdaksi syöminen.
1. Syöt joka päivä samaa kotiruokaa tai
2. Käyt edellisen lisäksi silloin tällöin hampurilaisella tai muussa pikaruokapaikassa tai
3. Käyt vähintään kerran viikossa huippuravintolassa kolmen ruokalajin illallisella.
Tätä viimeistä vertaan laadukkaaseen kimppaseksiin vailla vertaa. Sitten jaksaa taas arkijyystöä.
Miehet ovat kyllä kertakaikkisen surkeita otuksia jos kuolevat ilman parittelua. Surullisia, joku jumalan virhe kenties?
En ole koskaan ollut parisuhteessa... yhden illan jutut ei anna mitään. Naiset ovat sängyssä hyvin passiivisia. Maataan vain selällään ja odotetaan että mies hoitaa hommat. Jalkoja levitetään juuri ja juuri sen verran, että paneminen onnistuu.
Isoja rintoja on kiva hyväillä. Muuten yliarvostettua koko touhu.
Jos löytyisi ihana nainen jota rakastaa, ehkä.seksi olisi parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että vika voi olla myös sinussa?
Miten se voisi olla? Tylsinkin parittelu on turhanpäiväistä. Sama kuin kävisit joka päivä ravintolan eteisessä haistelemassa ruokia syömättä mitään. Miksi ihmeessä joku haluaa vuodesta toiseen paritella? Oletteko älyllisesti kehitysvammaisia?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut parisuhteessa... yhden illan jutut ei anna mitään. Naiset ovat sängyssä hyvin passiivisia. Maataan vain selällään ja odotetaan että mies hoitaa hommat. Jalkoja levitetään juuri ja juuri sen verran, että paneminen onnistuu.
Isoja rintoja on kiva hyväillä. Muuten yliarvostettua koko touhu.
Jos löytyisi ihana nainen jota rakastaa, ehkä.seksi olisi parempaa.
Joo, kiva pumpata tissejä kuten vauva konsanaan, että tulee enemmän maitoa. Olette te miehet kyllä tragikoomisia tapauksia. Ja sitten ihmettelette, kun eivät parisuhteet onnistu kun ette edes itse tiedä mitä teette, vaan pumputtelette maitorauhasia ja siitätte naista vailla päämäärää 10 000 kertaa. Hah hah
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa vertailukohdaksi syöminen.
1. Syöt joka päivä samaa kotiruokaa tai
2. Käyt edellisen lisäksi silloin tällöin hampurilaisella tai muussa pikaruokapaikassa tai
3. Käyt vähintään kerran viikossa huippuravintolassa kolmen ruokalajin illallisella.
Tätä viimeistä vertaan laadukkaaseen kimppaseksiin vailla vertaa. Sitten jaksaa taas arkijyystöä.
Eipä otetakaan sillä ilman ruokaa kuolee, ilman seksiä pärjää vaikka koko elämänsä. No, sukupuuttoon voi kuolla jos ei yhtään kertaa siemennä onnistuneesti, mutta seksillä taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
N48. En aktiivisesti ajattele seksiä. Tulen vallan mainiosti toimeen ilman. Parisuhteessamme sitä ei ole ollut yhteisestä sopimuksesta vuosiin. Nuorena kuvittelin, että seksiä olisi kiva olla maailman tappiin, mutta olin väärässä. Läheisyyttä, yhteyttä ja intohimoa voi olla ilman mitään varsinaisia seksiaktejakin.
N48 jatkaa vielä. Ärsyttää, miten seksiä tuputetaan joka tuutista ja annetaan se mielikuva, että seksittömyys on huono juttu. Paljon suhteita päätetään vain sen takia että seksi ei toimi. Väitän, että loppupeleissä kaduttaa.
No rehellisesti se ei kuulu ykkösasioihin mikä minua elämässä kiinnostaa. Keksin niin paljon muuta kiinnostavampaa. Toisaalta se tuntuu hyvältä ja rentouttavaa kun siihen puuhaan ryhtyy. Helposti se vaan jää arjen kiireiden keskellä. Toki sitten kun sitä on, niin mielialakin on positiivisempi ja tuntee yhteyttä kumppaniin enemmän.
Tällä hetkellä meillä on myös perheen perustaminen ajankohtaista, joten siitäkin syystä sitä tulee nyt enemmän harrastettua...Vaikka ei se niin ihmeellistä mielestäni ole mitä hehkutetaan joka paikassa. Toki mielipide voisi olla toinen jos sitä ei olisi ollenkaan..?
Seksi on parasta tutun kumppanin kanssa. Kun tietää mistä toinen pitää.jne.
Sinkkumiehenä todellakin haluaisin löytää vakipanon jostakin naisesta. Mutta mistä löydät?
Nuorena miehen ja naisen halut eivät kohtaa. Keski-iässä naisilla paras aika, miehillä joku muu mielessä.
Parasta, mitä voi tehdä ilman vaatteita. Tärkeämpää kuin harrastukset ja kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Parasta, mitä voi tehdä ilman vaatteita. Tärkeämpää kuin harrastukset ja kaverit.
Kyllä! Toki miehellä voi olla vaatteensa päälläänkin.
Seksi erottaa toisistaan parisuhteen ja kaverisuhteen. Ilman seksiä kumåpanit ovat vain toistensa kavereita.
M52, joka antaa naiselleen orgasmin aina
Rehellinen mielipiteeni on että joskus runkatessa laukeaminen on parempi ja intensiivisempi kokemus kuin yhdynnässä laukeaminen.
Seksi on ällöttävää. Minua inhottaa seksi ja itkettää, kun pitää tehdä seksiä. Ne miehet pakottavat ottamaan vaatteita pois päältä ja pistävät pimppiä suuhun. Miehet pitävät pitkään suussa pimppiä. Minua itkettää ja tulee suuhun pissaa miehen pimpistä.