Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on puolisonne ärsyttävin pikku piirre?

Vierailija
19.04.2007 |

Meillä saan hepulin aina kun mies lakaisee rikkalapiolla ja -harjalla ja jättää kaikki roskat siihen lapioon. Sitten seuraava käyttäjä (yleensä minä) ei huomaa sitä ja tiputtaa roskat lattialle josta saa ne taas lakaista pois.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö keksiä ärsyttävällä tavalla.

Hankaa varpaitaan yhteen.

Käy välillä vessasa niin että, ovi on auki.

Hukkaa tavaroitaan (kotiin), ja mun pitäis tietää missä ne on. Äksyilee kun ei löydä niitä.

Vierailija
22/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuu p....lla vessan ovi auki.

Syö aina tv:n ääressä, ei koskaan keittiössä.

Todella hidas lähtemään minnekkään. Minä olen valmis meikkausten kanssa noin 15 min - puoli tuntia ja hänellä kestää valmistautuminen jopa tunnin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä:

- Ei työnnä likapyykkiä pyykkikoriin asti vaan jättää ne kannen päälle, josta seurauksena tyhjäpyykkikori ja kaamee kasa sen päällä pyykkiä.

- Valittaa siivouksesta, eikä tee elettäkään, että itse ottaisi imurin käteensä. Ja sitten kun harvoin ottaa, niin sitä sitten mainostaa, että on HIRVEESTI siivonnut, ja että vois joku muukin joskus täällä siivota...

- Unohtelee asioita, joita on hälle kerrottu, esim. muuttuneista lasten kouluun lähtö ajoista, ja jos olen pyytänyt mittaamaan aamulla kuumeen lapsesta, niin ei varmasti muista, ellei ole muistilapulle laitettu

Vierailija
24/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas kiva lukea teidän kommentteja..

Mun listan voitte lukea plussaamalla 8,9,15,17 ja 18 kommentit yhteen.

En tiedä mikä noista on raivostuttavinta. Ehkä se vielä ettei vie koskaan likasia vaatteita pyykkikoriin eikä löydä vaatteitaan mistään koskaan...

Eikä vaadi lapsiltakaan siisteyttä esmes vaatteiden suhteen tai astioiden korjaamiseen pöydästä.

Välillä raivostuttaa :)

Mutta muuten oikein kelpo mies. Ja koulutus jo välillä puree :)

Vierailija
25/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikistä juttua pitää kysyä. Arvatkaa jaksanko vastailla..

Ja toinen on se, että jos esim. leikkele loppuu, jättää sen tyhjän rasian tiskipöydälle. Ei voi laittaa roskikseen. Tämä siis koskee kaikkia elintarvikepakauksia.

Ja kolmas se, että lähteminen on todella hidasta. Hänellä tosiaan menee kauemmin kuin minulla ja lapsilla yhteensä. Ja kun olemme jo päässeet autoon asti niin vielä pitää joku unohtunut homma hakea sisältä ja siinä sitten kestää kaaaaaaauan. Muu porukka repii jo pelihousut autossa.

Vierailija
26/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Ei työnnä likapyykkiä pyykkikoriin asti vaan jättää ne kannen päälle, josta seurauksena tyhjäpyykkikori ja kaamee kasa sen päällä pyykkiä.

Vierailija
27/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekanakin rötköttäminen sohvalla. Kotona ihan ok, miten siinä istuu tai makaa, mutta kylässä se ärsyttää kun ei osaa istua kunnolla.

Ottaa kaapista jotain syötävää ja jos esim. mehua kaatuu pöydälle niin se on siinä vielä viikon päästä, jos mä en sitä siivoa. Sama leivänmurujen ja muiden kanssa.

Piereskely ja röyhtäily ja niiden päälle nauraminen. Lapsi oppinut tämän. Kivaa...

Jne. Jne.

Vierailija
28/28 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukkani sun muut vaate kappaleet tuppaa ajeleen milloin missäkin, mikä on totta :)