Minua ei enää kiinnosta seksi avovaimon kanssa kun hän on raskaana, nainen ulisee tuosta kovasti
5kk raskaana nyt, ja ei ole enää kiinnostanut seksi sen jälkeen kun ulkoiset merkit muodostuivat raskaudesta. Jotenkin biologiani haraa vastaan, ja tuntuu että "tehtävä on jo suoritettu", tai muuta sellaista.
Nainen on kovasti ottanut itseensä, vaikka olen antanut luvankin hakea seksiä muualta jos se on niin tärkeää...Silti ulinaa joka päivä asiasta. Tuntuu että en enää jaksa.
Mikä neuvoksi tässä tilanteessa?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö keskenmenoa vai mitä?
En pelkää keskenmenoa, mutta en saa seksistä raskaana olevan avovaimon kanssa mitään tyydytystä, päinvastoin huonon olon.
Älä ulise, sun on pakko nyt olla mies ja tyydyttää vaimo.
Pistä silmät kiinni ja ajattele isänmaata, niinhän naisia on käsketty satojen vuosien ajan.
Ei munkaan exä halunnut. Ei myöskään synnytyksen jälkeen. No löytyi kyllä mies joka halusi ja haluaa edelleen.
Homojen ongelmat, osa 7006. Tsemppiä sinne. SeTa ry auttaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas raskaana oleva nainen on tosi haluttava, huoh ja lääh puuh. Lisäksi anaali seksi on raskaana olevan naisen kanssa uskomattoman upeaa 😍
Niin, ihmiset ovat erilaisia. Jotenkin tuntuu kommenttien perusteella, että minua pidetään keskenkasvuisena kusipäänä, koska en halua seksiä raskaana olevan avovaimoni kanssa. Ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne ollenkaan, olen vaan enemmän pettynyt itseeni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan exä halunnut. Ei myöskään synnytyksen jälkeen. No löytyi kyllä mies joka halusi ja haluaa edelleen.
Näinhän se tulee menemään Ap:llakin. Nainen ei ole enää nainen, vaan Äiti, riippuvine rintoineen ja raskausarpineen. Mieti mitä synnytyksessä mukana oleminen tekee Ap:n psyykelle. Kun näkee mihin hommaan vagina on suunniteltu. 😂 No mutta toivottavasti seuraavan miehen pää kestää nämä lisääntymishommat paremmin.
Erektio ongelmia todennäköisesti muulloinkin. Onneksi minun miestäni ei koskaan haitannut, vaikka olen ollut neljä kertaa raskaana. En tiedä, voisiko olla suurempaa loukkausta raskaana olevalle, kuin kehottaa hakemaan seksiä muualta. Hän ei varrmaankaa halua riskeerata omaansa tai lapsen terveyttä, mutta toivottavasti tuo lupa on voimassa myöhemminkin, koska todella luulen, että tuo erektio-ongelma tulee jatkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se tulee menemään Ap:llakin. Nainen ei ole enää nainen, vaan Äiti, riippuvine rintoineen ja raskausarpineen. Mieti mitä synnytyksessä mukana oleminen tekee Ap:n psyykelle. Kun näkee mihin hommaan vagina on suunniteltu. 😂 No mutta toivottavasti seuraavan miehen pää kestää nämä lisääntymishommat paremmin.
En usko, että minulla on ongelmaa seksin kanssa, kun lapsi on syntynyt. Voit lopettaa tuon naureskelun.
AP
Koskaan ei ole vaimoni ollut niin kuuma kuin raskaana. Lapset ovat jo teinejä, mutta edelleen muistan lämmöllä. Varmaan on myös kyse siitä kuinka raskaus vaikuttaa naisen haluihin. Omani oli kestokiimassa raskauksien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Erektio ongelmia todennäköisesti muulloinkin. Onneksi minun miestäni ei koskaan haitannut, vaikka olen ollut neljä kertaa raskaana. En tiedä, voisiko olla suurempaa loukkausta raskaana olevalle, kuin kehottaa hakemaan seksiä muualta. Hän ei varrmaankaa halua riskeerata omaansa tai lapsen terveyttä, mutta toivottavasti tuo lupa on voimassa myöhemminkin, koska todella luulen, että tuo erektio-ongelma tulee jatkumaan.
Ei ole erektio ongelmia. Kerran harrastin avovaimon kanssa seksiä, kun raskausmaha näkyi selkeästi ja silti sain erektion vaikka siihen vähän kauemmin menikin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas raskaana oleva nainen on tosi haluttava, huoh ja lääh puuh. Lisäksi anaali seksi on raskaana olevan naisen kanssa uskomattoman upeaa 😍
Niin, ihmiset ovat erilaisia. Jotenkin tuntuu kommenttien perusteella, että minua pidetään keskenkasvuisena kusipäänä, koska en halua seksiä raskaana olevan avovaimoni kanssa. Ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne ollenkaan, olen vaan enemmän pettynyt itseeni.
AP
Ei ne miesten halut ole mikään maailman napa. Olet tulossa isäksi, keskity kasvamaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ihanko tosissasi ajattelit että kun tulet tänne valittamaan kun raskaana oleva puolisosi *ulisee* seksiä, mutta sinä et halua antaa kun raskausvatsa ällöttää, niin olisit täältä jotain sympatiaa saanut? Luepa tuo aloituksesi uudelleen ja kuvittele hetki että olisit itse ollut joskus raskaana ja sun puolisosi puhuisi susta noin. Jos olisit lähestynyt aihetta vähän järkevämmällä tavalla, mutta tuollainen "Yhyy, eukko ulisee ja vollottaa kun halua koskea siihen ptkällä tikullakaan, mutta mua ällöö sen iso maha (joka on iso koska siellä kasvaa minun lapsi), hyi, niin sanoin että menköön naapuriin. Voi mua ressua, elämä on raskasta". Laita päähäsi ämpäri ja juokse päin seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että minulla on ongelmaa seksin kanssa, kun lapsi on syntynyt. Voit lopettaa tuon naureskelun.
AP
No katsotaan sen jälkeen kun olet nähnyt kersasi pään puskemassa pimpistä ulos ja kakat lakanalla. Jos sun fiilis kuolee raskausmahaan, niin aika helposti se kuolee, noin niinku isossa kuvassa.
Olet oikeassa. Vauvaa kohden ei keppiä työnnöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei ne miesten halut ole mikään maailman napa. Olet tulossa isäksi, keskity kasvamaan siihen.
Ei nyt ole kyse minun haluistani vaan avovaimon. Olen todella innoissani isäksi tulemisesta. Olemme suunnitelleet käyttävämme vanheimpainvapaat puoliksi ja olen lukenut paljon vanhemmuusohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei nyt ole kyse minun haluistani vaan avovaimon. Olen todella innoissani isäksi tulemisesta. Olemme suunnitelleet käyttävämme vanheimpainvapaat puoliksi ja olen lukenut paljon vanhemmuusohjeit
Hyvä, kannattaa olla alusta asti aktiivisesti mukana, niin viikko-viikko -systeemi toimii sitten saumattomasti kun pienokainen menee kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi ajattelit että kun tulet tänne valittamaan kun raskaana oleva puolisosi *ulisee* seksiä, mutta sinä et halua antaa kun raskausvatsa ällöttää, niin olisit täältä jotain sympatiaa saanut? Luepa tuo aloituksesi uudelleen ja kuvittele hetki että olisit itse ollut joskus raskaana ja sun puolisosi puhuisi susta noin. Jos olisit lähestynyt aihetta vähän järkevämmällä tavalla, m
Myönnän, että olisi kannattanut käyttää jotain toista ilmaisua kuin ulisee, mutta olin huonolla päällä ja avovaimon jatkuva painostaminen ärsytti. Muuten aloitukseni oli asiallinen, mutta olen saanut lähinnä vain syyllistäviä vastauksia ja suoranaista kiusaamista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Itse olet vaimosi pannut raskaaksi, nyt ällöttää panemisen luonnollinen lopputulos. Siis se sun oma lapsesi siinä. Ei sua voi edes sääliä.
Synnytyksen jälkeen uskot että kaikki tulee olemaan okei. Kuule synnytyksen jälkeinen vaihe on semmoista menoa, että sun kannattaa miehistyä ja terästäytyä siihen ja ruveta paremmaksi mieheksi ja isäksi.
Synnytyksen jälkeen seksiä ei pysty harrastamaan n. 6 viikkoon, pidempäänkin voi olla jos vuotoa on, paikat tulehtuneet, leikattu väliliha ei parane, keisarinleikkaus tms. Lisäksi nainen voi olla sekä pahassa hormonimyrskyssä, synnytyksen jälkeisessä masennuksessa, ja muuten vaan uupunut kun lasta pitää imettää yötä päivää, vauvalla on koliikki, vauva ei nuku tai muuta tai all of the above.
Sä et ole edes tajunnut minkälaisten haasteiden edessä olet ja mitä sun vaimosi kokee, sua selvästi kiinnostaa vain oma heppisi.
Jos sä rupeat tuossa itsekkäästi tunkemaan sitä kapulaasi jonnekin, niin useimman naisen tekee mieli vaan leikata se helvatan nakki katki.
Sorry siitä että kerroin totuuden.
Olet tehnyt pahimman virheen, jonka mies voi tehdä parisuhteessa. Olet kertonut puolisollesi seksiin tai tunteisiin liittyvän asian jota nainen ei halua kuulla. Nainen ei tälläistä ikinä unohda. Seuraavassa suhteessasi tiedät paremmin.
Onhan se aika vastenmielistä että sen sisällä kasvaa limainen ötökkä, kuin joku parasiittinen alien. Yäk.