Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei enää kiinnosta seksi avovaimon kanssa kun hän on raskaana, nainen ulisee tuosta kovasti

Vierailija
23.11.2025 |

5kk raskaana nyt, ja ei ole enää kiinnostanut seksi sen jälkeen kun ulkoiset merkit muodostuivat raskaudesta. Jotenkin biologiani haraa vastaan, ja tuntuu että "tehtävä on jo suoritettu", tai muuta sellaista.

Nainen on kovasti ottanut itseensä, vaikka olen antanut luvankin hakea seksiä muualta jos se on niin tärkeää...Silti ulinaa joka päivä asiasta. Tuntuu että en enää jaksa.

Mikä neuvoksi tässä tilanteessa?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi ajattelit että kun tulet tänne valittamaan kun raskaana oleva puolisosi *ulisee* seksiä, mutta sinä et halua antaa kun raskausvatsa ällöttää, niin olisit täältä jotain sympatiaa saanut? Luepa tuo aloituksesi uudelleen ja kuvittele hetki että olisit itse ollut joskus raskaana ja sun puolisosi puhuisi susta noin. Jos olisit lähestynyt aihetta vähän järkevämmällä tavalla, m

Myönnän, että olisi kannattanut käyttää jotain toista ilmaisua kuin ulisee, mutta olin huonolla päällä ja avovaimon jatkuva painostaminen ärsytti. Muuten aloitukseni oli asiallinen, mutta olen saanut lähinnä vain syyllistäviä vastauksia ja suoranaista kiusaamista. 

AP

No mä toivon että joku päivä sun terveytesi kokee kolauksen ja sen seurauksena sun fyysinen ulkomuotosi muuttuu hieman ja tämän seurauksena sun kumppanisi ei halua sua enää ja saat tietää miltä se tuntuu kun kumppanisi torjuu sut juuri kun tarvisit häntä eniten. 

Vierailija
62/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas raskaana oleva nainen on tosi haluttava, huoh ja lääh puuh. Lisäksi anaali seksi on raskaana olevan naisen kanssa uskomattoman upeaa 😍

Niin, ihmiset ovat erilaisia. Jotenkin tuntuu kommenttien perusteella, että minua pidetään keskenkasvuisena kusipäänä, koska en halua seksiä raskaana olevan avovaimoni kanssa. Ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne ollenkaan, olen vaan enemmän pettynyt itseeni.

AP

Ei ne miesten halut ole mikään maailman napa. Olet tulossa isäksi, keskity kasvamaan siihen. 

Ei nyt ole kyse minun haluistani vaan avovaimon. Olen todella innoissani isäksi tulemisesta. Olemme suunnitelleet käyttävämme vanheimpainvapaat puoliksi ja olen lukenut paljon vanhemmuusohjeit

Oletko täysin kokematon rakastaja? Hoida vaimosi käsin tai suulla, ellei sulla seiso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä haluja voi pakottaakaan. Tuo vaan on sellanen asia joka tulee vaikuttamaan teidän väleihin jatkossakin ja tulette ennen pitkää eroamaan. 

Vierailija
64/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet vaimosi pannut raskaaksi, nyt ällöttää panemisen luonnollinen lopputulos. Siis se sun oma lapsesi siinä. Ei sua voi edes sääliä. 

Synnytyksen jälkeen uskot että kaikki tulee olemaan okei. Kuule synnytyksen jälkeinen vaihe on semmoista menoa, että sun kannattaa miehistyä ja terästäytyä siihen ja ruveta paremmaksi mieheksi ja isäksi.

Synnytyksen jälkeen seksiä ei pysty harrastamaan n. 6 viikkoon, pidempäänkin voi olla jos vuotoa on, paikat tulehtuneet, leikattu väliliha ei parane, keisarinleikkaus tms. Lisäksi nainen voi olla sekä pahassa hormonimyrskyssä, synnytyksen jälkeisessä masennuksessa, ja muuten vaan uupunut kun lasta pitää imettää yötä päivää, vauvalla on koliikki, vauva ei nuku tai muuta tai all of the above.

Sä et ole edes tajunnut minkälaisten haasteiden edessä olet ja mitä sun vaimosi kokee, sua selvästi kiinnostaa vain oma heppisi.

Jos sä rupeat tuossa itsekkäästi tunkemaan sitä kapulaasi jonnekin, niin useimman naisen tekee mieli vaan leikata se helvatan nakki katki. 

Sorry siitä että kerroin totuuden.

Ei minua ällötä oma lapseni, vaan raskausmaha. Tiedän, että synnytyksen jälkeen voi mennä monia kuukausiakin kunnes nainen on valmis seksiin. Eikö olisi tällöin vaan reilua, että minäkin voisin olla harrastamatta seksiä muutaman kuukauden ilman syyllistämistä ennen synnytystä?

Miten minua kiinnostaa muka vain oma heppini? Sen perusteella, kun mieleni ei tee harrastaa seksiä raskausmahaisen kanssa? 

AP

Vierailija
65/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä toivon että joku päivä sun terveytesi kokee kolauksen ja sen seurauksena sun fyysinen ulkomuotosi muuttuu hieman ja tämän seurauksena sun kumppanisi ei halua sua enää ja saat tietää miltä se tuntuu kun kumppanisi torjuu sut juuri kun tarvisit häntä eniten. 

Mikä sinua vaivaa, kun tälläistä toivot? Olet sairas.

Vierailija
66/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä uliset nyt täällä ettet halua naista joka kantaa sinun lastasi. 

Vasektomiaa suosittelen. 

Vierailija
67/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja se hankeen!

Vierailija
68/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan exä halunnut. Ei myöskään synnytyksen jälkeen. No löytyi kyllä mies joka halusi ja haluaa edelleen. 

Onneksi olkoon. Olet löytänyt miehekkään miehen. Lapsen saamisessa miehellä on monessa vaiheessa tärkeä tehtävä. Aluksi siittäminen. Sitten raskaana olevan naisen hyvänä pitäminen. Sitten raskauden loppupäivinä ja -tunteina supistusten kivun lievitys ja kohdunsuun pehmittäminen ja rentouttaminen synnytystä varten. Toki näihin tehtäviin löytyy innokkaita miehiä ja hyvä niin. Kunhan heillä ei ole sp-tauteja niin vaikka useampia. 

Vierailija
69/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet vaimosi pannut raskaaksi, nyt ällöttää panemisen luonnollinen lopputulos. Siis se sun oma lapsesi siinä. Ei sua voi edes sääliä. 

Synnytyksen jälkeen uskot että kaikki tulee olemaan okei. Kuule synnytyksen jälkeinen vaihe on semmoista menoa, että sun kannattaa miehistyä ja terästäytyä siihen ja ruveta paremmaksi mieheksi ja isäksi.

Synnytyksen jälkeen seksiä ei pysty harrastamaan n. 6 viikkoon, pidempäänkin voi olla jos vuotoa on, paikat tulehtuneet, leikattu väliliha ei parane, keisarinleikkaus tms. Lisäksi nainen voi olla sekä pahassa hormonimyrskyssä, synnytyksen jälkeisessä masennuksessa, ja muuten vaan uupunut kun lasta pitää imettää yötä päivää, vauvalla on koliikki, vauva ei nuku tai muuta tai all of the above.

Sä et ole edes tajunnut minkälaisten haasteiden edessä olet ja mitä sun vaimosi kokee, sua selvästi kiinnostaa vain oma heppisi.

Älä viitsi rinnastaa näitä kahta aivan eri asiaa. Nainen ei voi harrastaa seksiä synnytyksen jälkeen koska hän on juuri puskenut ihmisen vaginastaan ulos ja hänellä on lisäksi kämmenen kokoinen avohaava kohdussaan. Nainen voi lisäksi olla haluamatta seksiä koska hän on valvonut putkeen 3kk koliikkisen lapsen itkua kuunnellen ja ollen lapselle läsnä 24/7.  

Sinä et halua harrastaa seksiä koska et tykkää siitä miltä naisen yksi ruumiinosa tällä hetkellä näyttää (ja vielä oman toimintasi seurauksena).

Ai niin. Joskus syy sille miksi nainen ei halua seksiä synnytyksen jälkeen on se, että tuli kumppaninsa hylkäämäksi aikana jolloin on olisi kaivannut hänen tukeaan kaikista eniten. Sellainen kokemus muuttaa suhdetta ja sitä miten kumppainsa näkee. Siitä on vaikea päästä yli kun tietää että kumppani kokee sut vastenmieliseksi.  

Vierailija
70/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko täysin kokematon rakastaja? Hoida vaimosi käsin tai suulla, ellei sulla seiso.

Avovaimoni on ainoa seksikumpanini. Kyllä minä erektion saan ja avovaimoni ei tykkää suulla tai käsillä tyydyttämisestä. Kerran harrastin seksiä raskausmahan selkeästi näkyessä avovaimon mieliksi ja jälkeenpäin oli pettynyt olo.

Vierailija
71/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä haluja voi pakottaakaan. Tuo vaan on sellanen asia joka tulee vaikuttamaan teidän väleihin jatkossakin ja tulette ennen pitkää eroamaan. 

Kiitos asiallisesta viestistä. Luuletko todella, että tämä vaikuttaa suhteeseemme vielä raskauden jälkeenkin? Pitäisikö minun mielestäsi vaan harrastaa nyt seksiä vaikka siitä minulle paha olo tuleekin? Rakastan avopuolisoani, enkä halua suhteemme päättyvän.

AP

Vierailija
72/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avovaimoni on ainoa seksikumpanini. Kyllä minä erektion saan ja avovaimoni ei tykkää suulla tai käsillä tyydyttämisestä. Kerran harrastin seksiä raskausmahan selkeästi näkyessä avovaimon mieliksi ja jälkeenpäin oli pettynyt olo.

Suosittelen kokeilemaan terapiaa. Ymmärrän kyllä sen että ehkä se viimeisillään raskaana oleva nainen ei välttämättä ole se maailman seksikkäin näky, mutta se, että koet oman kumppanisi kanssa rakastelemisen jotenkin hajoittavana kokemuksena ja vatsan noin vastenmielisenä että heti kun se on alkanut näkymään, koet seksin lähes traumatisoivana on suorastaan aika outoa. Monet ihmiset jatkaa seksielämäänsä vaikka kumppani lihoo tai kaljuuntuu jne ja vaikka se vanhempi versio ei ole ehkä niin kuuma kuin 15v sitten, rakkauden ja kumppanuuden kautta hänet kuitenkin kokee seksikkääksi läpi elämän. Tämä ei oikeasti lupaa teille hyvää jatkoa ajatellen, sillä raskaus on vasta se todellisen koetuksen lämmittelyvaihe. 

Vierailija
73/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole kenenkään pakko harrastaa, mutta et voi myöskään estää kumppaniasi harrastamasta seksiä.

Vierailija
74/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kokeilemaan terapiaa. Ymmärrän kyllä sen että ehkä se viimeisillään raskaana oleva nainen ei välttämättä ole se maailman seksikkäin näky, mutta se, että koet oman kumppanisi kanssa rakastelemisen jotenkin hajoittavana kokemuksena ja vatsan noin vastenmielisenä että heti kun se on alkanut näkymään, koet seksin lähes traumatisoivana on suorastaan aika outoa. Monet ihmiset jatkaa seksielämäänsä vaikka kumppani lihoo tai kaljuuntuu jne ja vaikka se vanhempi versio ei ole ehkä niin kuuma kuin 15v sitten, rakkauden ja kumppanuuden kautta hänet kuitenkin kokee seksikkääksi läpi elämän. Tämä ei oikeasti lupaa teille hyvää jatkoa ajatellen, sillä raskaus on vasta se todellisen koetuksen lämmittelyvaihe. 

En usko terapian auttavan tähän. Ei minua myöskään luultavasti haittaisi kumppanin lihoaminen, kaljuuntuminen tai vanheminen. Se on vain se raskausmaha joka ällöttää. 

Mielestäni on outoa, että minua kohtaan hyökätään näin jyrkästi, koska pidän raskausmahaa luotaantyöntävänä. Koko suhde tuomitaan epäonnistuneeksi tästä yhdestä syystä. Kyllä miehilläkin on oikeus kieltäytyä seksistä, ei se ole mikään naisten etuoikeus.

AP

Vierailija
75/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on provo, mutta valitettavasti tälläisiä miehiä on oikeastikin, mukaan lukien oma mieheni. Ja voin kertoa että ei ole kivaa. Sitten tämän takia petti minua raskausaikana.

Vierailija
76/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta viestistä. Luuletko todella, että tämä vaikuttaa suhteeseemme vielä raskauden jälkeenkin? Pitäisikö minun mielestäsi vaan harrastaa nyt seksiä vaikka siitä minulle paha olo tuleekin? Rakastan avopuolisoani, enkä halua suhteemme päättyvän.

AP

Melko varmasti se vaikuttaa. Raskaus on niin kokonaisvaltainen tila että silloin mikä tahansa negatiivinen kokemus voi traumatisoida todella pitkäksi aikaa.

Susta on tulossa isä, sulla tulee olemaan pahoja oloja ja pettymyksiä edessä monessa muussakin asiassa. Ei tietenkään ole pakko harrastaa seksiä jos ei halua. Mutta se tosiaan voi olla asia joka vie teidät eroon. Ja ehkä hyvä niin. 

Vierailija
77/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko terapian auttavan tähän. Ei minua myöskään luultavasti haittaisi kumppanin lihoaminen, kaljuuntuminen tai vanheminen. Se on vain s

Ei tietenkään ole pakko harrastaa seksiä. Mutta jos oma mies olisi lopettanut seksin siksi koska koki minut raskaana ollessani vastenmieliseksi, niin se olisi kyllä ollut iso kolaus suhteelle ja laskenut omaa käsitystäni hänestä todella paljon.

Oliko sulla muuten jo ennen raskautta fiilis siitä, että kokisit kumppanisi raskaana vastenmieliseksi? Varoititko häntä?

Vierailija
78/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltäni hävisi halut heti, kun raskaus alkoi näkyä. Itselläni olivat himot huipussaan etenkin loppuraskaudesta. Oli kädellä kovasti töitä. En ikinä kävisi vieraissa enkä varsinkaan raskausaikana, kun taudit voivat vaikuttaa vauvaan.

Ja lapsiahan meille tuli kolme. Ovat jo isoja, ja seksiä riittää edelleen. Mutta tässä täytyy olla naisella hyvä itsetunto ja kyky erottaa asia omasta egosta.

Vierailija
79/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Melko varmasti se vaikuttaa. Raskaus on niin kokonaisvaltainen tila että silloin mikä tahansa negatiivinen kokemus voi traumatisoida todella pitkäksi aikaa.

Susta on tulossa isä, sulla tulee olemaan pahoja oloja ja pettymyksiä edessä monessa muussakin asiassa. Ei tietenkään ole pakko harrastaa seksiä jos ei halua. Mutta se tosiaan voi olla asia joka vie teidät eroon. Ja ehk

Luinko mä oikein? Sun mielestäsi on ehkä hyvä asia, jos raskaudenaikainen haluttomuus ajaa pariskunnan eroon jo ennen lapsen syntymää? 

Vierailija
80/95 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen käveli minua vastaan eilen kadulla. Hän pysähtyi juttelemaan kanssani niitä näitä.

Yhtäkkiä hän käänsi todella hyvännäköisen farkkupeppunsa minua päin ja päästeli todella polttavaa ja pahanhajuista kaasua pepustaan kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovalla äänellä rutisten.

Minä lamaannuin täysin ko. Kaasupäästöstä ja putosin maahan puoli tajuttomana. Nainen riisui nopeasti peppunsa paljaaksi ja työnsi sen minuun kiinni. Hän käski minun ryömiä hänen suolistoonsa peppureiän kautta. No, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin totella. Tein työtä käskettyä ja ryömin naisen suolistoon. Nyt asun täällä suolistossa. Nautin polttavista kaasuista, piehtaroin ihanissa ulosteissa ja syön ruoakseni maukasta ulostetta. Asiani ei voisi olla paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi