Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta Porvoosta asuinpaikkana?

Vierailija
22.11.2025 |

Tuli sitten työtarjous tuolta päin ja täytyy myöntää, että Porvoo on minulle kaupunkina täysin vieras. Joten kertokaapas kaupungista jotain tietävät (ja ennenkaikkea siellä asuneet/asuvat), että mitä on syytä tietää, kun sinne muuttoa harkitsee.

Esimerkiksi kiinnostaa näin autottomana, että millaiset julkiset liikenneyhteydet on kaupungin sisällä sekä myöskin muualle Suomeen. Etenkin mietityttää tuo junayhteyden puute, että onko tuolla jotenkin "jumissa" vai pääseekö busseilla kulkemaan helposti pääkaupunkiseudulle ja muualle

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri muuttamassa Porvooseen. Katsoin että julkisia kulkee säännöllisesti ja jos sekä asunto että työpaikka sattuu olemaan reitillä, ihan kätevä kulkea niillä. Ajattelin omat matkani kulkea kuitenkin autolla. Kiinnostaa myös kokemukset!

Vierailija
2/3 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 52 tuhannella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri muuttamassa Porvooseen. Katsoin että julkisia kulkee säännöllisesti ja jos sekä asunto että työpaikka sattuu olemaan reitillä, ihan kätevä kulkea niillä. Ajattelin omat matkani kulkea kuitenkin autolla. Kiinnostaa myös kokemukset!

Jos asuu vielä sopivammin niin ei tarvitse kyytiä lainkaan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi