"Mun ei tarvitse hakea enää miesten huomiota", sanoi ystäväni kun menimme pikkujouluihin
Olikohan piiloviesti minulle?
Olen nätti ja simpsakka, musta on ihana kun saan pikkujouluissa vähän näyttää treenattua kroppaani.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies. Olen treenannut itselleni hyvät pakarat. Tykkään käyttää pikkujouluissa hyvin istuvia farkkuja, joissa hyppyritarakkani näkyy ja myös etumuksen pullotus. On mukavaa, kun naiset katsovat niitä.
Mies, joka sanoo takalistoaan hyppyritarakaksi?
Vierailija kirjoitti:
No mulla on hyvä pylly ja kivat tissit, jotka jäävät aina työvaatteissa piiloon. Kapeaa vyötäröäni esittelin kyllä tällä kertaa. ap
Arvasin, olen seurannut katseellani jo pitkään. Miettinyt paitasi nostamista, käsin kylkesi sivelyä. Kuinka se ajautuu kaarelta toiselle, olet pehmeä ja lämmin ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies. Olen treenannut itselleni hyvät pakarat. Tykkään käyttää pikkujouluissa hyvin istuvia farkkuja, joissa hyppyritarakkani näkyy ja myös etumuksen pullotus. On mukavaa, kun naiset katsovat niitä.
Kuka toope menee pikkujouluihin farkuissa? Vai onko ne jossain varaston nurkassa. Otan osaa.
Sinä et ole mutta hän on ja mitä siitä sitten? Mikä siinä teitä kritisoijia haittaa?