"Mun ei tarvitse hakea enää miesten huomiota", sanoi ystäväni kun menimme pikkujouluihin
Olikohan piiloviesti minulle?
Olen nätti ja simpsakka, musta on ihana kun saan pikkujouluissa vähän näyttää treenattua kroppaani.
Kommentit (64)
Aloittajan ystävä antaa kaikille kysymättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänen tarvitsi aikoinaan kärttää miesten huomiota? Jos ei, niin eihän olisi mitään järkeä sanoa noin.
Hän varmaan vain totesi että nyt hänen ei enää tarvitse hakea miesten huomiota, ennen hän koki tarvitsevansa miesten huomiota mutta ei enää.
Nuorena haetaan toisen sp huomiota automaatiolla. Myöhemmin ei tarvitse. Silti voi pukeutua kuten juhlan perinteisiin kuuluu.
Näin koki myös apn työkaveri, että hänen tarvitsi nuorena saada miesten huomiota. Muiden puolestaan kumpikaan teistä ei voi puhua, vain omasta puolestanne.
Onneksi en käy pilkujouluissa. Ahdistaa ajatuskin että joku olisi siellä itseään esittelemässä ja kuvittelisi että minä olen laittanut farkut jalkaan siksi että hän voi kyylätä takapuoltani. Yök.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko joskus ollut pikkujouluissa?
Meillä on paljon naisia töissä ja kaikki laittautuvat pikkujouluihin. Myös miehet tuoksuvat hyvältä jne. Ihan normaalia. ap
Teilläkö normaalisti haistaan pahalta? 🤢
Taas idiootti vastaus.
Itse olen mies. Olen treenannut itselleni hyvät pakarat. Tykkään käyttää pikkujouluissa hyvin istuvia farkkuja, joissa hyppyritarakkani näkyy ja myös etumuksen pullotus. On mukavaa, kun naiset katsovat niitä.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on hyvä pylly ja kivat tissit, jotka jäävät aina työvaatteissa piiloon. Kapeaa vyötäröäni esittelin kyllä tällä kertaa. ap
Minkälaiset on kivat tissit? Ja minkälaiset on sitten ilkeät tissit? Hieman nyt jäi auki tämä asia.
Jos ap:n työkaveri ei halua miesten huomiota, mitä ihmettä se sinulle kuuluu lainkaan? Ja haluat itse miesten huomiota? Minulle riittää itselleni vain yhden miehen huomio, jota rakastan ja hän minua tai ihastunut minuun ja toisinpäin. Mutta oliko tämä aloitus taas jonkin miehen provo aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en käy pilkujouluissa. Ahdistaa ajatuskin että joku olisi siellä itseään esittelemässä ja kuvittelisi että minä olen laittanut farkut jalkaan siksi että hän voi kyylätä takapuoltani. Yök.
M40
Tosi moni on. Ihan todella säälittävää ihmisyyttä, mutta aikansa kuva.
Saahan sitä pukeutua miten tykkää. Yleensä ne on kyllä naisia meidän pikkujouluissa, jotka vaatteita kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Aikasi kun esittelet itteesi niin kohta olet työpaikan naurun aihe😆 sitäkö sillä esittelyllä haet vai ootko muuten vaan vähän yksinkertainen.
Mitä ne nämä on, jotka ottaa kaiken itsensä esittelynä? Ihan kaiken. Iltajuhlapukeutuminen kuuluu kulttuuriin ja se siitä. Ps. jos joku haluaa esitellä niin esitelköön. Ja saa pitää myös tuulipukujuhlat jos kutsussa niin toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Tosi moni on. Ihan todella säälittävää ihmisyyttä, mutta aikansa kuva.
Tämä.
Konservatismi on nousussa, ja sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Tod.näk puhui Vain itsestään eikä liittynyt sinuun siis mitenkään.
Jos puhui itsestään, se oli ylpeilyä, miten hänellä on nyt miesystävä
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen lause naiselta, joka lohduttaa jo etukäteen itseään, jos jää seinäruusuksi tai jolla on joku orastava suhde tms. Ei sisällä mitään piiloviestiä.
Mä ymmärsin tuon niin, että hän on ennen sinkkuna hakenut huomiota, nyt on varattu eikä hae enää.. Mutta ap on huonompi koska ei ole varattu
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko joskus ollut pikkujouluissa?
Meillä on paljon naisia töissä ja kaikki laittautuvat pikkujouluihin. Myös miehet tuoksuvat hyvältä jne. Ihan normaalia. ap
Tarkoittaako laittautuminen automaattisesti sinulle sitä, että haet miesten huomiota?
Tällä palstalla voi saada sen käsityksen, että useimmille naisille miesten huomio on tärkeää. Omassa tuttavapiirissä on yksi sellainen nainen, eikä hänellä ole mennyt kovin hyvin. Paljon muuta tärkeämpää on jäänyt, kun hän on keskittynyt miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on hyvä pylly ja kivat tissit, jotka jäävät aina työvaatteissa piiloon. Kapeaa vyötäröäni esittelin kyllä tällä kertaa. ap
Minkälaiset on kivat tissit? Ja minkälaiset on sitten ilkeät tissit? Hieman nyt jäi auki tämä asia.
Semmoset, jotka sanoo, että pidä käpäläsi kurissa tai lyön tissillä.
Ystävän kommentti oli mielestäni outo. Hän ei ollut edes meikannut. Väsyneen ja valjun näköinen.
Mulla oli uusi paljettimekko ja kävin jopa kampaajalla, koska olimme ravintolassa.
Kivat tissit hieman esillä, hameenhelma polveen, vyötäröllä vyö! Siisti meikki ja hymy huulessa olin, mulla oli hauskaa ja haettiin tanssimaan niinku toivoinkin. ap
Ps. Mulla on aviomies
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähänkin ketjuun taas tulee näitä katkeran kuuloisia voi luoja auta näitä itsensäesittelijöitä sun muuta sontaa. Jos joku tykkää omista tisseistään ja pitää itseään hyvännäköisenä niin eikö se ole hyvä asia?
On, mutta en minä silti ole niitä tyrkyttänyt näytille edes pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin saattaisin jollekin v:mäiselle huomiota hakevalle juuri noin sanoa. Itse olen ollut vakituisessa parisuhteessa 17 vuotiaasta lähtien ja juhlinnassa ei ole koskaan ollut miesten/naisten huomion hakemisesta kyse.
Miksi pitää mennä juhlimaan, jos on suhteessa? Itse en ainakaan koskaan suhteessa ollessani koe tarvetta mennä juhlimaan.
Tää.. helposti tuollainen huomionhaku jää negatiivisena luonteenpiirteenä mieleen