Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mun ei tarvitse hakea enää miesten huomiota", sanoi ystäväni kun menimme pikkujouluihin

Vierailija
22.11.2025 |

Olikohan piiloviesti minulle?

Olen nätti ja simpsakka, musta on ihana kun saan pikkujouluissa vähän näyttää treenattua kroppaani.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat tissit ? Millaiset on kivat tissit ?

Kivat tissit. No omani ovat pyöreät, vaaleanpunainen nänni kivasti melko keskellä rintaa. C-kuppi ja sellaiset hieman kohti kainaloita menevät, jää kolo rintojen väliin. Pyörittelen tissejäni itsekin huvikseni aina välillä. ap

Tämä selvä, Marko.

Miksi nainen ei saisi tykätä omista tisseistään? Ne on kivat ja siinäpä se. ap

Vierailija
22/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat tissit. No omani ovat pyöreät, vaaleanpunainen nänni kivasti melko keskellä rintaa. C-kuppi ja sellaiset hieman kohti kainaloita menevät, jää kolo rintojen väliin. Pyörittelen tissejäni itsekin huvikseni aina välillä. ap

No sepä kivaa, huvinsa kullakin.. no niin.eiköhän tämä täysin keksitty ketju ollut tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähänkin ketjuun taas tulee näitä katkeran kuuloisia voi luoja auta näitä itsensäesittelijöitä sun muuta sontaa. Jos joku tykkää omista tisseistään ja pitää itseään hyvännäköisenä niin eikö se ole hyvä asia?

Vierailija
24/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä, Marko.

Miksi nainen ei saisi tykätä omista tisseistään? Ne on kivat ja siinäpä se. ap

Tissit on vauvojen juttu - kirjaimellisesti. Yritä päästä ylitse omasta libidostasi ja kehostasi. Molemmat ovat merkityksettömiä - kuten sinäkin ihmisenä kunnes kasvat.

Vierailija
25/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen shokissa, että tisseistään pitävä nainen olisi automaattisesti huomiohoro. 

Vierailija
26/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hyvä Jorma,kyllä noita kelpaa esitellä

Vierailija
27/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokisin tuon lauseen piilov1ttuiluna, vastaisin ehkä "ei minunkaan tarvitse, mutta haluan". Ja siihen vieno hymy perään.

Vierailija
28/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen tarvitsi aikoinaan kärttää miesten  huomiota? Jos ei, niin eihän olisi mitään järkeä sanoa noin.

Hän varmaan vain totesi että nyt hänen ei enää tarvitse hakea miesten huomiota, ennen hän koki tarvitsevansa miesten huomiota mutta ei enää.

Vierailija
29/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä ei ole kukaan miestä nähnytkään, ehkä elokuvissa.

Ei, se 29 vuotias parralla miehekkyyttä hakeva Joonas, joka pelaa pleikkaa ja käy kavereiden kanssa kaljalla sählyn jälkeen, ei ole mies.

Leggingsit vaan persvakoon ja instaan, beibit.

Vierailija
30/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Keskustelu siirtyi tisseihin, mutta olen itse ihan sinut sen asian kanssa, että esittelen pikkujouluissa hieman myös paljasta pintaa hyvän maun rajoissa ja NAUTIN siitä, kun joku näkee mun viehättäviä puoliani. Miehelleni tämä on ok, hän on ylpeä hyvännäköisestä vaimosta.

Ja olen iloinen kropastani. Teen joka päivä töitä sen eteen. Huomio tuntuu hyvältä ja huomaan tottakai myös miesten panostuksen (esim. hyvä tuoksu tai farkkupeppu). ap

Vierailija
31/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä, miksi vilautella kroppaa duunipaikan tylsille miehille. Niidenkö huomio hivelee?

Mitä vikaa on duunipaikan miehissä?

Sekö on parempi että laittaa instassa herutuskuvia jotta tulee tuhansia "i luv uu" "will uu marri mee" viestejä lihavilta pakeilta ja intialaisilta??

Vierailija
32/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko joskus ollut pikkujouluissa?

Meillä on paljon naisia töissä ja kaikki laittautuvat pikkujouluihin. Myös miehet tuoksuvat hyvältä jne. Ihan normaalia. ap

Ei aina tartte ottaa pariutumis tai parinhakuareenana jos laittautuu eri tavalla kuin arkena.  Juhlistaa se.

Vierailija
33/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä, miksi vilautella kroppaa duunipaikan tylsille miehille. Niidenkö huomio hivelee?

Mitä vikaa on duunipaikan miehissä?

Sekö on parempi että laittaa instassa herutuskuvia jotta tulee tuhansia "i luv uu" "will uu marri mee" viestejä lihavilta pakeilta ja intialaisilta??

Tietysti, muutama duunipaikan mies auttamattomasti häviää kommenttikenttien sadoille ja tuhansille pajeeteille ja kamelikuskeille 😆

Vierailija
34/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hyvä Jorma,kyllä noita kelpaa esitellä

Naiset saa esitellä valttejaan, miehet ei saa...

Vierailija
35/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseen: todennäköisesti oli jonkinlainen piiloviesti jos aiheesta ei ollut muuten puhetta. 

Vierailija
36/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala armahda näitä itsensä esittelijöitä. He eivät tiedä mitä tekevät.

Ilmeisesti ne tietää jotka piilottavat itsensä. Sama ajatus siinä.

Vierailija
37/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai voi olla olematta. Liekö tuolla väliä? Ei ap:ta varmaan hetkauta, yleensä itsensä esittelijät ei tuollaisista mielipiteistä paljon perusta? Vai onko kyse siitä että töykeää kaverilta?

Vierailija
38/38 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasi kun esittelet itteesi niin kohta olet työpaikan naurun aihe😆 sitäkö sillä esittelyllä haet vai ootko muuten vaan vähän yksinkertainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi