Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi en kosketa juuri oma-aloitteisesti puolisoani

Vierailija
22.11.2025 |

En halua palkita häntä hänen lihomisestaan. En voi sanoa sitä hänelle suoraan. Hänen pitäisi tajuta asia itse.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun alla on kuulema sallittua lihoa.

Vierailija
62/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki erot perustuu lihomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitäisi itse tajuta" joo, suurin osa ihmisistä yrittää opettaa puolisoistaan ajatustenlukijoita siinä koskaan onnistumatta. 

Siksi en hämmästele avioerotilastoja ja pahoinvointia suhteessa. Siis puhu!

Vierailija
64/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhdessä jos etsit hoikkaa. Ei tilanne tuolla parane. Osa ihmisistä pysyy tukevana.

Vierailija
65/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.

En tietenkään ole, koska sitten puolisoni joutuisi tyytymään lihavaan myös, jos joutuisi uutta etsimään. Mutta toivoisin kyllä, että vaihtoehdot ovat joko että minut jätetään tai laihdutetaan.

Eli olet saamaton lälläri jolla ei ole rohkeutta tehdä mitä haluaa eikä edes keskustella ikävistä asioista. Säälittävä reppana.

Vierailija
66/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti puolisosi jättää sinut nopeasti ja etsii jonkun paremman kuin moukan jolle kumppani on vain oikean muotoinen kasa kudoksia.

Vierailija
67/72 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti puolisosi jättää sinut nopeasti ja etsii jonkun paremman kuin moukan jolle kumppani on vain oikean muotoinen kasa kudoksia.

TikTok on täynnä läskiviha kommentteja ja niiden tykkäyksiä, jos vähänkään ylipainoisempi näyttää itseään esim bikineissä.

Vierailija
68/72 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan jonkun painavamman?

Vierailija
69/72 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.

En tietenkään ole, koska sitten puolisoni joutuisi tyytymään lihavaan myös, jos joutuisi uutta etsimään. Mutta toivoisin kyllä, että vaihtoehdot ovat joko että minut jätetään tai laihdutetaan.

Mitäs sinä sen tiedät??

Ties minkälaisen adoniksen vaimosi nappaisi sinun jälkeesi.

Olen nähnyt sellaisia pariskuntia yllättävän paljon tulevan vastaan.

Myös "James Bondin" vaimo on aika lihava, muttei mies ole muita huolinut, koska pitää vaimoaan parhaana ja rakastaa häntä. 

Pierce Brosnanin vaimo on kaunis. On isompi kuin menneinä vuosina mutta kaikille kilot eivät ole kauhistus ja todennäköisesti siinä parisuhteessa rakastetaan ihmistä, ei (pelkkää) ulkomuotoa. Sitäpaitsi: Kaikki on kaunista mitä aktsotaan rakkauden silmin. Ja on vuodet jättäneet jälkeensä Bondiinkin.

Vierailija
70/72 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

brosnanin ensimmäinen vaimo kuoli suht. nuorena munasrajasyöpään. vasta kymmenen vuotta myöhemmin Brosnan avioitui nykyisen vaimonsa kanssa ja ovat olleet jo 23 vuotta naimisissa. hän taitaa alkaa suhteisiin ja mennä naimisiin vain rakkaudesta, oikeasta rakkaudesta. mutta toki suomi"adoniksilla" on syytä ja varaa inhota vaimojaan lihomisen takia.

Vierailija
71/72 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki erot perustuu lihomiseen.

No ei. En eronnut miehestäni siksi että hän lihosi vaan käsittelemättömien lapsuustraumojen ja muiden ongelmien takia, henkisen, fyysisen ja taloudellisen väkivallan sekä pettämisten takia. Lihomisella ei ollut mitään merkitystä. Nyt minulla on jo vuosia ollut ihana mies jolla iso maha. Terveysasiat välillä mietityttävät mutta hän on kiltti, hyvä ja hauska. Juuri oikea minulle.

Vierailija
72/72 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni lihoo ikääntyessään vaikka kuntoilisikin ja söisi järkevästi. Ne keille on suotu hyvät geenit eivät ole itse hoikkuuttaan "ansainneet". Minä olen kohta 60 ja samoissa mitoissa kuin lukiotyttönä, paino yhä 55 kiloa, pituus 168cm. Ja todellakin syön hyvin ja herkkuja ja liikunta on minulle suurin piirtein kauhistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä