Syy miksi en kosketa juuri oma-aloitteisesti puolisoani
En halua palkita häntä hänen lihomisestaan. En voi sanoa sitä hänelle suoraan. Hänen pitäisi tajuta asia itse.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.
Vakavan sairauden takia laihtuu, ei liho.
Tämän tietää ihan jokainen jolla on vakava sairaus ollut. Tai läheisellä.
Ei ihan noinkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.
En tietenkään ole, koska sitten puolisoni joutuisi tyytymään lihavaan myös, jos joutuisi uutta etsimään. Mutta toivoisin kyllä, että vaihtoehdot ovat joko että minut jätetään tai laihdutetaan.
Voit lähteä ihan itse senkin pikkusieluinen ällötys. Vai pitääkö vaimon tehdä sekin sinun puolesta, sinä saamaton vätys?
Siltä se tällä hetkellä näyttää, että pitää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Palkita? Kosketus parisuhteessa ei ole palkinto, vaan osa sitä parisuhdetta.
Ihan mielenkiinnosta, onko puolisosi ylipainoinen vai onko vain muuttunut laihasta normaalipainoiseksi?
Muuttunut ylipainoiseksi. Eihän tässä muuten mitään vaateita olisikaan, jos olisin alunperin valinnut lihavan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyl ihmiset on sekasin
Totta, ylipaino johtuu aina mielisairaudesta.
Kuvitellaan että naimisissa voi elää kuin pellossa ja lihoa holtittomasti.
Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä. En minäkään halua koskea miehiä, jotka ovat mielestäni epämiellyttäviä.
Siksi olenkin mennyt yhteen miehen kanssa, jonka kanssa arvomme kohtaavat.
Rakennamme elämää tiiminä, eikä meitä horjuta kropanmuutokset, sairaudet tai muutkaan hankaluudet.
Pelkästään työelämäsdä joudumme kohtaamaan paljon ongelmia ja hankalia ihmisiä.
Siksi meillä on tiimi, joka pitää yhtä ja tekee kaikkensa sen eteen, ettei niitä hankalia ihmisiä ole kotona.
Tuokin kannattaa käydä läpi ennen kuin parisuhteeseen ryntää.
Varmasti löytyy naisia, jotka vaativat timmiä kroppaa sinultakin, tai kosketus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan että naimisissa voi elää kuin pellossa ja lihoa holtittomasti.
Miksi sinä niin ajattelet? Tuskin kukaan kumppani tuollaista touhuasi katselee.
Naimisiin kannattaa mennä silloin, kun suhteen molemmat osapuolet jakavat samat arvot ja ovat kyvykkäitä ja halukkaita toimimaan tiiminä, tuli vastaan mitä tahansa.
Pelkkää pöljyyttä on naisenkaipuussa kelputtaa kuka tahansa. Epätoivosta ei mitään hyvää seuraa. Ota opiksi.
j
Pitääkö +20kg lihominen parisuhteessa hyväksyä, entä +40kg, entä +60kg.
Luulen että kritisoijat alkaisi nikottelemaan jos oma puoliso lihoisi +80kg, helppo sivusta huudella.
Tutustu itseesi ja selkeytä arvojasi.
Olet jostain syystä mennyt parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka ei jaa samoja arvoja.
Seuraava parisuhde voi onnistua paremmin, kun kerrot rehellisesti mitä siltä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties päivisin kotona ja oppinut tämän koulutustaktiikan jostain Koiraperheet käytöskoulussa -ohjelmasta?
😂😂😂
ja ap vaan ajattelee ettei tolla seniilillä miehellä oikeen seiso
ja että se on tylsä
Vierailija kirjoitti:
Tosi typerää käytöstä. Itse en tuollaisessa tilanteessa ymmärtäisi mistä on kyse, koska exäni ovat tykänneet kropastani ja olen pyöreä. Kellään ei ole velvollisuutta käyttäytyä noin epäselvästi ja olettaa että mystisesti ymmärtäisi mitä juuri Sinun päässä liikkuu.
Ap on varmaan mun exä uudessa suhteessa 😂
Edellisessä suhteessa se ei koskenut myöskään ja välillä vaan mökötti istuen selkä minuun päin. Olen tosin hoikka niin en tiedä mistä johtui.
Aloituksessa ei sukupuolista puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kritisoijat alkaisi nikottelemaan jos oma puoliso lihoisi +80kg, helppo sivusta huudella.
Ei se oikeuta henkistä väkivaltaa. Silloin sanotaan miten asiat on ja liikutaan elämässä eteenpäin. Kohta olet jo vanha pappa etkä ole tehnyt mitään elämälläsi paitsi narissut.
Sano sille puolisollesi ap vaikka alkuun, että "nyt ei ole asiat hyvin". Siitä se kommunikointi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Sinä saat ihan itse päättää kenen kanssa olet parisuhteessa. Kukaan ei pakota sinua olemaan suhteessa lihovan kumppanin kanssa.
Varmasti on niitä, jotka jättävät lihovan kumppanin. Toisaaltan on myös niitä, joille se ei ei merkitse mitään.
Ketä ja missä muuten ovat nämä kritisoijat, joista puhut? Minä olen jättänyt miehiä monestakin syystä, eikä kukaan ole kritisoinut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kosketa miestäni, koska se on saanut niin paljon ryppyjä ja sen alakerta on alkanut roikkua.
Kyllä sen pitäisi tajuta itse.
Eli miehesi on ikääntynyt. Alkaahan sinunkin rinnat roikkua ja pimpsa lörttönee.. Ylipaino on oman kehonsa turmelemista ja laiskuutta sekä silkkaa välinpitämättömyyttä
Ei se jäppinenkään loputtomiin seiso.