Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi en kosketa juuri oma-aloitteisesti puolisoani

Vierailija
22.11.2025 |

En halua palkita häntä hänen lihomisestaan. En voi sanoa sitä hänelle suoraan. Hänen pitäisi tajuta asia itse.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.

En tietenkään ole, koska sitten puolisoni joutuisi tyytymään lihavaan myös, jos joutuisi uutta etsimään. Mutta toivoisin kyllä, että vaihtoehdot ovat joko että minut jätetään tai laihdutetaan.

Mitäs sinä sen tiedät??

Ties minkälaisen adoniksen vaimosi nappaisi sinun jälkeesi.

Olen nähnyt sellaisia pariskuntia yllättävän paljon tulevan vastaan.

Myös "James Bondin" vaimo on aika lihava, muttei mies ole muita huolinut, koska pitää vaimoaan parhaana ja rakastaa häntä. 

Ei kai sitä Bondin pään sisälle pääse, mitä oikeasti ajattelee.

Vierailija
22/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta uikutat täällä, että ero tuli ihan puskista ja muutaman viikon päästä, että miksi en saa tykkäyksiä Tinderissä BUHUUUUU, naiset vaatii mahdottomia.

Mutta hyvähän se on sinunkin palata maan päälle omasta "tasostasi". Vaimosi ei taida enää tyytyä sinuun, kun on kerran eroon päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pidät kosketustasi palkintona :D  Anna mun kaikki kestää! 

Niin se vain  menee, että naisten on helppo löytää se koskettaja muualta. Vieläpä sellainen, jota ylipaino ei haittaa.

Luuletko, että se koskettaminen tuolloin tapahtuu miehen puolelta minkään muun kuin seksin saamisen takia: Voin kertoa että juu ei. Monesti itsekin hempeästi silitellyt yhden illan jutuissa jotain traanikasoja ihan vain, koska tietää että sen jälkeen saa tussua eikä tarvi mennä kämpille vetämään händyyn :D En ois suorastaan edes halunnut koskea, pelkästään vain nussia ja se siitä.

Kyllä ihminen on jo vajonnut aika alas, jos haluaa työntää surkean pippelinsä johonkin mitä pitää oksettavana? Noinko heikko on miehinen itsetuntosi?

Vierailija
24/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties päivisin kotona ja oppinut tämän koulutustaktiikan jostain Koiraperheet käytöskoulussa -ohjelmasta?

Vierailija
25/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vain  menee, että naisten on helppo löytää se koskettaja muualta. Vieläpä sellainen, jota ylipaino ei haittaa.

Luuletko, että se koskettaminen tuolloin tapahtuu miehen puolelta minkään muun kuin seksin saamisen takia: Voin kertoa että juu ei. Monesti itsekin hempeästi silitellyt yhden illan jutuissa jotain traanikasoja ihan vain, koska tietää että sen jälkeen saa tussua eikä tarvi mennä kämpille vetämään händyyn :D En ois suorastaan edes halunnut koskea, pelkästään vain nussia ja se siitä.

Kyllä ihminen on jo vajonnut aika alas, jos haluaa työntää surkean pippelinsä johonkin mitä pitää oksettavana? Noinko heikko on miehinen itsetuntosi?

Pikkumiehen pitää pelata niillä korteilla, jotka on saanut. Ne riittää ilmeisesti ällöttävään ihrakasaan, mutta se on silti saatava. Sellainen on pikkumies. Häpäisee muita, häpäisee itsensä.

Vierailija
26/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoiptti:

Pikkumies ei pysty jättämään, kun pelkää pahoittavansa toisen mielen niin pahoin.

Vierailija
27/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse aikamoinen läskiperse. Ne mielenterveyslääkkeet lihottavat.

Vierailija
28/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.

En tietenkään ole, koska sitten puolisoni joutuisi tyytymään lihavaan myös, jos joutuisi uutta etsimään. Mutta toivoisin kyllä, että vaihtoehdot ovat joko että minut jätetään tai laihdutetaan.

Heh heh. Minä olen ylipainoinen nainen ja minulla on normaalipainoinen mies ollut jo vuosikausia. 

Vierailija
29/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kosketa miestäni, koska mies pitää sitä lupauksena seksistä. Helpompi vain vältellä koko ukkoa ja koskettaa silloin, kun itseäni haluttaa.

Vierailija
30/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Minä olen ylipainoinen nainen ja minulla on normaalipainoinen mies ollut jo vuosikausia. 

Sittenhän meitä on kaksi. Mutta noin yleisesti olisi mielenkiintoista tietää, mitä teemasta tuumaa esim. parisuhdeterapeutit. Onko hyvin poikkeuksellinen vai hyvin yleinen aihe tällainen minkä kuvasin. 

ap

Vierailija
31/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä sen tiedät??

Myös "James Bondin" vaimo on aika

lihava, muttei mies ole muita

huolinut, koska pitää vaimoaan

parhaana ja rakastaa häntä. 

Vierailija
32/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä sen tiedät??

Myös "James Bondin" vaimo on aika lihava, muttei mies ole muita huolinut, koska pitää vaimoaan parhaana ja rakastaa häntä. 

Pierce Brosnanin vaimo? Googletin hänet ja kuvat mitä löysin, niin en lihavaksi sanoisi. 

Ap

Vierailija
33/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerää käytöstä. Itse en tuollaisessa tilanteessa ymmärtäisi mistä on kyse, koska exäni ovat tykänneet kropastani ja olen pyöreä. Kellään ei ole velvollisuutta käyttäytyä noin epäselvästi ja olettaa että mystisesti ymmärtäisi mitä juuri Sinun päässä liikkuu. 

Vierailija
34/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit lähteä ihan itse senkin pikkusieluinen ällötys. Vai pitääkö vaimon tehdä sekin sinun puolesta, sinä saamaton vätys?

Vierailija
35/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä aloittajaa. Ei ne liikakilot lisää kenenkään viehätysvoimaa. 

Vierailija
36/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo! Naimisiin mennessä luvataan rakastaa myötä- ja vastamäessä!

Entä jos ei ole mäkiä ollenkaan? Aakea laakeaa Pohjanmaa?

Vierailija
37/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkita? Kosketus parisuhteessa ei ole palkinto, vaan osa sitä parisuhdetta. 

Ihan mielenkiinnosta, onko puolisosi ylipainoinen vai onko vain muuttunut laihasta normaalipainoiseksi?

Vierailija
38/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavan sairauden takia laihtuu, ei liho.

Tämän tietää ihan jokainen jolla on vakava sairaus ollut. Tai läheisellä.

Vierailija
39/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen huono tila luultavasti vain pitää yllä lohtusyömistä ja jaksamattomuutta. Itseään ruokkiva kehä. :) Vähän kuin päättäisi, että minä ja vaimo emme ikinä enää aio olla onnellisia. Kaikin keinoin aiomme olla onnettomia ja ponnistelemme sen eteen.

Vierailija
40/72 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kosketa miestäni, koska se on saanut niin paljon ryppyjä ja sen alakerta on alkanut roikkua.

Kyllä sen pitäisi tajuta itse.

Ei kait se aiemmin oo koko ajan napaa tuijottanu 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän