Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat "kerran viikossa suihkuun" -ihmiset?

Vierailija
22.11.2025 |

Oletteko työelämässä?

Kommentit (923)

Vierailija
601/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta porukkaa, kukaan normaalijärjellä varustettu tolkullinen ihminen ei todellakaan ole sitä mieltä, että suihkussa käynti harvemmin kuin kerran päivässä riittää. Kertoisiko joku jonkin syyn tälle suihkun välttelylle? Ainoa jonka voin jotenkinkaan jollian tasolla ymmärtää, on ihon kuivuminen jos kärsii erityisen herkästä ihosta. Muussa tapauksessa en mitenkään. 

Vaikka että sitä itse haistakaan, niin kyllä te haisette. 

Ellei harrasta päivittäin liikuntaa tai hikoile epätavallisen paljon, suihkussa käynti päivittäin on tarpeetonta. Kahden tai kolmen päivän välein on suurimmalle osalle riittävän usein. KVG, jos et muuten usko.

HVJ, jos et itse usko. 

Vierailija
602/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta porukkaa, kukaan normaalijärjellä varustettu tolkullinen ihminen ei todellakaan ole sitä mieltä, että suihkussa käynti harvemmin kuin kerran päivässä riittää. Kertoisiko joku jonkin syyn tälle suihkun välttelylle? Ainoa jonka voin jotenkinkaan jollian tasolla ymmärtää, on ihon kuivuminen jos kärsii erityisen herkästä ihosta. Muussa tapauksessa en mitenkään. 

Rahan säästö

Mikä säästö? minuutin suihku ei ketään vie perikatoon. Ei yhtäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei harrasta päivittäin liikuntaa tai hikoile epätavallisen paljon, suihkussa käynti päivittäin on tarpeetonta. Kahden tai kolmen päivän välein on suurimmalle osalle riittävän usein. KVG, jos et muuten usko.

Kahden-kolmen päivän liat mukana pehkuihin? Ei kiitos, hyi helvata. 

Vierailija
604/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan piheyspäissään suihkusta kieltäytyvä laskenut, mitä suihku maksaa, vaikka siellä käy joka päivä? En ole laskenut minäkään, ja tuskin maksaa juuri mitään, mutta vaikka maksaisi paljonkin niin en ilkeäisi olla käymättä päivittäin. Kuvottava ajatuskin. 

Vierailija
605/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt miten likaisia ja haisevia osa suomalaisista ovat. Itse vaihdan ja pesen kaikki vaatteet joka päivä lukuunottamatta päällystakkia. Suihkussa ja saunassa käyn joka päivä. 

Niin minäkin. Vaihdan myös petivaatteet ja desinfioin kotini kaikki pinnat joka päivä.

Etkä vaihda etkä desinfioi. Suihkussa tuskin käyt päivittäin vaikka pitäisi.  

Ehkä en, eikä maailmani silti kaadu. Minulla on hyvä työpaikka, puoliso, aktiivinen sosiaalinen elämä. Kuinka moni tässäkään keskustelussa voi sanoa samaa? Himosuihkuttelu päivittäin ei korjaa muita ongelmianne.

Vierailija
606/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ketju! Ihmiset ylentää itseään, kun kertoo peseytyvänsä usein. Samat tyypit varmaan käyttää kaiken maailman hajusteita ja hajuvesiä puhtaan kehonsa päälle suihkuttaen. Enemmän nämä ko. tyypit minua ahdistaa, kuin ns. liian harvoin suihkussa käyneet ihmiset.

No, jos ei muuta kehumista ole, niin sitten voi keksiä tällaisenkin syyn... Vähän sama kuin kehua sillä, ettei koskaan katso telkkaria. 

Samat ihmiset istuvat illat pitkät telkkarin ääressä eivätkä viitsi käydä suihkussa - voi jäädä joku 700 kertaa nähty mainos välistä. Suomi nousuun tarkoittaa kirjaimellisesti nouskaa sohvilta ja suihkun kautta ulos. 

Vierailija
607/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt miten likaisia ja haisevia osa suomalaisista ovat. Itse vaihdan ja pesen kaikki vaatteet joka päivä lukuunottamatta päällystakkia. Suihkussa ja saunassa käyn joka päivä. 

Niin minäkin. Vaihdan myös petivaatteet ja desinfioin kotini kaikki pinnat joka päivä.

Ehkä en, eikä maailmani silti kaadu. Minulla on hyvä työpaikka, puoliso, aktiivinen sosiaalinen elämä. Kuinka moni tässäkään keskustelussa voi sanoa samaa? Himosuihkuttelu päivittäin ei korjaa muita ongelmianne.

Päivittäinen suihku ei ole himosuihkuttelua. Mutsillas himosuihkutti. 

Vierailija
608/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mutta terveellistä se kyllä olisi. Ihon omat mikrobit suojaa monelta ja vastustuskykykin paranee kun ei nillitä bakteerien kanssa. Bakteerit kuuluvat elämään ja ovat tarpeellisia. 

Keitä ovat ne ihmiset, jotka elävät ihmisille epätyypillisen suojatussa elinympäristössä, välttävät eläinkontakteja, ja luulevat olevansa parempia ihmisiä. Minun ympäristössäni pilkunviilaajat ovat sairastuneet syöpään. 

Vierailija
609/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan säästö

Miten peset itsesi minuutissa? Ei se nopea suhku puhdista, ainoastaan jos oikeasti pesee itsensä.

Vierailija
610/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä en" = "Haisen pahalle, eivätkä muut kehtaa siitä huomauttaa." 

Vierailija
611/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mutta terveellistä se kyllä olisi. Ihon omat mikrobit suojaa monelta ja vastustuskykykin paranee kun ei nillitä bakteerien kanssa. Bakteerit kuuluvat elämään ja ovat tarpeellisia. 

Keitä ovat ne ihmiset, jotka elävät ihmisille epätyypillisen suojatussa elinympäristössä, välttävät eläinkontakteja, ja luulevat olevansa parempia ihmisiä. Minun ympäristössäni pilkunviilaajat ovat sairastuneet syöpään. 

Älä edes aloita eläimistä - nuuhkivat toistensa ulosteita ja pyllynreikiä ulkona ja tulevat sitten päälle hyppimään ja nuolemaan paikkoja. Ja ne, jotka eivät käy päivittäin suihkussa, tarjoavat mukavammat aromit koirien haistella. Nam. Voitte olla keskenänne "rapsakoissa" lakanoissa. 

Vierailija
612/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ketju! Ihmiset ylentää itseään, kun kertoo peseytyvänsä usein. Samat tyypit varmaan käyttää kaiken maailman hajusteita ja hajuvesiä puhtaan kehonsa päälle suihkuttaen. Enemmän nämä ko. tyypit minua ahdistaa, kuin ns. liian harvoin suihkussa käyneet ihmiset.

Eiköhän nämä "jätän nyt taas pesun väliin, niin sipaisen hajuvettä sumuverhoksi" ole yleisempiä. Hygieniastaan huolta pitävät taitaa olla useinmiten myös maltillisia eri hajusteiden suhteen. Likaiset ihmiset taas yrittävät peittää hajuja, kuten ammoisina aikoina Keski-Euroopassa. Täit ja luteet kiittivät kaikesta. 

Pyh, joka toinen päivä käydään suihkussa meillä, mies taitaa tosin käydä vielä harvemmin jotain kolme kertaa viikossa, lapsilla kolme ei ole ikinä ollut täitä, päiväkodin epidemiassa nuorimmainen (poika) tais olla olla niitä ainoita harvoja, jotka säästyi tältä, tosin sitä apteekin täin estosuihketta laitoin kyllä hiuksiin ulkovaatteisiin ja pipoon päivittäin silloin. Muutenkaan ei sairastella usein.

Vierailija
613/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan säästö

Miten peset itsesi minuutissa? Ei se nopea suhku puhdista, ainoastaan jos oikeasti pesee itsensä.

Täällä valitetaan veden kalleudesta (tirsk). Minuutin veden valuttamisen voi välissä katkaista ja olla vaikka tunnin siellä suihkussa. Saippuointi ei tarvitse veden valuttamista. Minuutissa saippuoidun kehon ja shampoon saa huuhdeltua pois, jos vesi kerran maksaa enemmän kuin kaviaari. 

Vierailija
614/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan piheyspäissään suihkusta kieltäytyvä laskenut, mitä suihku maksaa, vaikka siellä käy joka päivä? En ole laskenut minäkään, ja tuskin maksaa juuri mitään, mutta vaikka maksaisi paljonkin niin en ilkeäisi olla käymättä päivittäin. Kuvottava ajatuskin. 

Samat ihmiset ovat varmaankin suurimman osan päivästä pimeässä asunnossa säästääkseen sähkövalaistuksesta.

Vierailija
615/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä himosuihkuttelijat pitävät saastaista Koiraa kotonaan.

Hyi helv...Yök

Vierailija
616/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan säästö

Minuutin suihku?

Vierailija
617/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen bideellä vessakäynnin yhteydessä. Iltaisin tai tarvittaessa päivälläkin kainalot ja naaman lavuaarin yllä. Jalat ei hikoa. Noi on likaisimmat kohdat, sitten kun tukka alkaa näyttää likaiselta niin suihkuun. Ei ne käsivarret ja maha ja sääret yms. mitenkään erityisesti likaannu, että niitä tarvitsisi joka päivä pesellä.

Hyi. Haiset taatusti. Jalat tulee pestä päivittäin, samoin ihan koko alakerta mitä et saa mitenkään bideellä pestyä navasta reisiin saakka. 

Jos alapääsi likaantuu päivittäin navasta reisiin saakka, niin pelkkä suihku ei vielä auta siihen ongelmaan.

Vierailija
618/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En käy suihkussa, koska vesi maksaa, ja se on muutoinkin tuhlausta." Onko sama henkilö parhaillaan omalla lanttupellolla nostamassa routaisesta maasta päivän ruoka-annostaan? 

Vierailija
619/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan säästö

Minuutin suihku?

Minuutti = 60 sekuntia. Valutapa 60 sekuntia vettä, ja mieti mitä kaikkea sillä ehtii pestä - tai valuta 60s edestä vettä vaikka saaviin. Niin moni nillittää, ettei voi käydä päivittäin suihkussa, koska se maksaa liikaa. Minuutissa saa valutettua tarpeeksi vettä vaikka suolihuuhteluun vartalonpesun lisäksi. 

Vierailija
620/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kukaan ei voi päättää itse tuoksuvansa hyvältä, koska nenä tottuu pahoihinkin hajuihin todella nopeasti. Vaikka et itse haista itseäsi, niin muut voivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan