Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat "kerran viikossa suihkuun" -ihmiset?

Vierailija
22.11.2025 |

Oletteko työelämässä?

Kommentit (923)

Vierailija
561/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni esimerksi. Pk-yrityksen toimitusjohtaja ja lemuaa perseelle. Toisaalta, ei kyllä liiku yhtään koko viikon aikana, autolla aina ovelta ovelle. 

Vierailija
562/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt niitä joille henk koht hygienia ei ole tärkeää. Minulla on pitkän elämäni aikana sika monta seurustelukumppania ja muutama mieskin. 1 ainoa tyyppi oli nuorena jota piti patistaa suihkuun ja ainakin että pese ne vehkees jos haluat minua naida. Hän daatto olla päivän rassaamassa autoja ja siis hiuksia myöten haisi jerrykannulta (bensalta), puseron hihat oli öljyssä ja farkkujen reidet aina ihan ruskehtavat. Joskus kunn kävi suihkussa ei pesdy hiuksia (paksut hiukset) vaikka ne oli ihan likaiset ja haisi auton slustalta. Minä, häntä 4v nuorempi opetin hänet peseytymään. Omg. Hän oli kuitenkin jo reilut parikymppinen, en ollut hänen ensimmäinen seurustelukumppani, hän ei ymmärtänyt yhtään ettei tytöt tykkää paskasista ja hieltä haisevista pojista. Oltiin yhdessä 1,5 v kunnes jätin hänet ihan muista syistä lähdettyäni lähikaupunkiin opiskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivakodin asukkaat pääsevät suihkuun kerran viikossa, pikaiset lappupesut päivittäin. Hiukset ovat rasvaiset, hiki ja lika haisee. Moni skippaa saunapäivän, vaikka tarjotaan aina mahdollisuutta. 

Vierailija
564/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2-3  kertaa viikossa on normaali ja terve suihkuväli. 

Neurootikoilla sitten 2-3 kertaa päivässä.

Vedäksä vaan uudet kuivat vaatteet päälle iltalenkin jälkeen? Hyi. 

Kaikki eivät käy lenkillä, tollo.

Vierailija
565/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni esimerksi. Pk-yrityksen toimitusjohtaja ja lemuaa perseelle. Toisaalta, ei kyllä liiku yhtään koko viikon aikana, autolla aina ovelta ovelle. 

Niin. Sitä voi haista perseelle vaikkei yhtään raajojaan sen kummemmin liikuta. Sitä ei täällä tunnuta ymmärtävän ja moni jättää peseytymättä tuon selityksen kera. "En minä liiku", just joo - likaantuu sitä silti. 

Vierailija
566/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät käy lenkillä, tollo.

Kaikki likaantuu silti, tollo. 

Vierailija
567/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy iltalenkillä eli ei ongelmaa. 

Ongelmaksi jää päivän likojen vieminen vällyjen väliin. Hyi. 

Mun nuoruudessa 2x viikossa oli normaalia. Pesen enemmän kuin mun lapsuudessa 

Ja moni muukin nykyään outo asia oli normaalia. Päivittäinen pesu ei ole liikaa keneltäkään vaadittu. Täällä osa yrittää kaikin keinoin olla menemättä päivittäin suihkuun jostain ihme syy

Oon käyny noin 50v ja käun lopun elämästäni myöskin

Vierailija
568/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käy silloin kun haluaa, se ei kuulu muille.

Työmiehiä käy ruokatunneilla kaupassa ja syömässä, sanotetteko heillekin että ensin suihkuun koska haisette?

Vierailija
569/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes liikkua. Riittää, että käy köntsällä eikä pyyhi kunnolla. Haju tarttuu sitten vaatteiden lisäksi sohvaan, tuoleihin ym.

Vierailija
570/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tulen nenänne eteen ette tasan tarkkaan pysty sanomaan kuinka usein käyn suihkussa.

Vierailija
571/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen käy silloin kun haluaa, se ei kuulu muille.

Työmiehiä käy ruokatunneilla kaupassa ja syömässä, sanotetteko heillekin että ensin suihkuun koska haisette?

Kuka on sanonut, että keskellä päivää pitäisi käydä suihkussa? Raavaat työmiehet kiitos heille, että pitävät paikkoja kunnossa ja taatusti likaantuvat sitä tehdessä - päivän päätteeksi toivottavasti hekin pitävät itsestään huolta peseytymällä ennen nukkumaan menoa. 

Vierailija
572/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä tulen nenänne eteen ette tasan tarkkaan pysty sanomaan kuinka usein käyn suihkussa.

Sinä itse tiedät ja niin tietää lakanasikin ja siinä asustelevat ölliäisetkin. 

Vierailija
573/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 tunnin antiperspirantti ja vessakäyntien yhteydessä bideellä alapää puhtaaksi. Hyvä kunto ettei hikoile liikoja, jos sattuu hikoilemaan, niin kainaloiden pyyhintä kosteuspyyhkeellä. Ei kai siinä loppujen louksi suihkua useammin tarvitse. Ehkä varpaiden välit voisi pyyhkäistä kerran päivässä kosteuspyyhkeellä. 

Vierailija
574/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes liikkua. Riittää, että käy köntsällä eikä pyyhi kunnolla. Haju tarttuu sitten vaatteiden lisäksi sohvaan, tuoleihin ym.

Eikö täällä joku valittanutkin sohvasta, joka haisee perseeltä? Se tulee siitä kun ei peseydytä kunnolla. Ja jos jättää päivänkin väliin, niin "sinne väliin" jää kyllä pastilli jos toinenkin rikastuttamaan kaikkia.  

Vierailija
575/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48 tunnin antiperspirantti ja vessakäyntien yhteydessä bideellä alapää puhtaaksi. Hyvä kunto ettei hikoile liikoja, jos sattuu hikoilemaan, niin kainaloiden pyyhintä kosteuspyyhkeellä. Ei kai siinä loppujen louksi suihkua useammin tarvitse. Ehkä varpaiden välit voisi pyyhkäistä kerran päivässä kosteuspyyhkeellä. 

Ei voisi vaan pitäisi. Jalat on pahimpia paikkoja jättää pesemättä. 

Vierailija
576/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesee kyllä perseensä bideellä, mutta viikon aikana alkaa ihan koko persevako haista ja pallit samoin. Nivuset hikoavat ja haisevat hirveälle. 

Vierailija
577/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitäisi aloittaa "Välttele suihkua" MM-kisat. Sopisi yhteen eukonkannon kylkeen. Voittaja löytyy varmuudella Suomesta. 

Vierailija
578/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesee kyllä perseensä bideellä, mutta viikon aikana alkaa ihan koko persevako haista ja pallit samoin. Nivuset hikoavat ja haisevat hirveälle. 

Niin. Silti "ei tarvii" ja "on liioittelua" käydä päivittäin suihkussa. 

Vierailija
579/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen bideellä vessakäynnin yhteydessä. Iltaisin tai tarvittaessa päivälläkin kainalot ja naaman lavuaarin yllä. Jalat ei hikoa. Noi on likaisimmat kohdat, sitten kun tukka alkaa näyttää likaiselta niin suihkuun. Ei ne käsivarret ja maha ja sääret yms. mitenkään erityisesti likaannu, että niitä tarvitsisi joka päivä pesellä.

Vierailija
580/923 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen bideellä vessakäynnin yhteydessä. Iltaisin tai tarvittaessa päivälläkin kainalot ja naaman lavuaarin yllä. Jalat ei hikoa. Noi on likaisimmat kohdat, sitten kun tukka alkaa näyttää likaiselta niin suihkuun. Ei ne käsivarret ja maha ja sääret yms. mitenkään erityisesti likaannu, että niitä tarvitsisi joka päivä pesellä.

Jälleen yksi "jalat eivät hikoa" -tyyppi. Jalat on päivän jälkeen ihan sontaiset ihan kaikilla. Muhineet jalat on syy jalkasienen yleisyyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän