Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ikäisenä olet luopunut toivosta saada

Vierailija
21.11.2025 |

puolisoksesi unelmien prinssi/lentäjäkirurgi ja olet tyytynyt ottamaan jonkun "ihan kivan"?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies minkä ikäisenä olet luopunut toivosta sada unelmiesi leikellyn, turbohuulisen, pitkätukkaisen,ampiasvyötäröisen parturikampaaja-prinsessan? Joka ei ole liian äkykäs ja haasta.

Ihan yhtä tyhmä kysymys.

Paljon tyhmempi kysymys, koska miehet inhoavat leikeltyjä turbohuulia. Harva mies toivoo naiselta tuollaisia negatiivisia ominaisuuksia.

M44

Harva nainen toivoo lentäjakirurgia.

Vierailija
42/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ja nyt olen viestitellyt ihanan amerikkalaisen kirurgin kanssa, on rikas leski ja 58v, minä 65.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tai 30v, ja ikisinkkuus käy. En etsi kirurgia.

Vierailija
44/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tyytyä. Ilman miestä elämä voi olla kivempaa kuin miehen kanssa, vaikka mies olisi komea ja rikas.

Only the best or go without.

Vierailija
45/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies minkä ikäisenä olet luopunut toivosta sada unelmiesi leikellyn, turbohuulisen, pitkätukkaisen,ampiasvyötäröisen parturikampaaja-prinsessan? Joka ei ole liian äkykäs ja haasta.

Ihan yhtä tyhmä kysymys.

Paljon tyhmempi kysymys, koska miehet inhoavat leikeltyjä turbohuulia. Harva mies toivoo naiselta tuollaisia negatiivisia ominaisuuksia.

M44

Mulla olis hihassa yks lentäjäpörssimeklari. Lentolupakirja löytyy, yksityiskonetta valitettavasti ei. Multimiljardööri, mutta pihein tuntemani tyyppi. Tosi mukava, mutta pelkän kaverikortin sai, vaikka vaimoksi pyysi.

Vierailija
46/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoivatko naiset lentäjistä tai kirurgeista?

Unelmien prinssistä unelmoinnin ymmärrän, sellaisesta itsekin unelmoin nuorena. Ja sellaisen sain. 35 onnellista yhteistä vuotta takana, toivottavasti vähintään yhtä paljon vielä edessä. 

Vierailija
47/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unelmoin ihan erilaisista miehistä

Vierailija
48/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäisenä. Nain jo 22-vuotiaana pitkän, komean ja hyväpalkkaisen miehen. Saatiin pari lasta. Valitettavasti mies osoittautui ihan saatanan tylsäksi mänspleinaajaksi. Olin älykkäämpi kuin hän ja jätin hänet. Nyt hän on kuollut.

Vierailija
49/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä tyhmä kysymys.

M44

Mulla olis hihassa yks lentäjäpörssimeklari. Lentolupakirja löytyy, yksityiskonetta valitettavasti ei. Multimiljardööri, mutta pihein tuntemani tyyppi. Tosi mukava, mutta pelkän kaverikortin sai, vaikka vaimoksi pyysi.

Hups, miljonääri, ei sentään miljardööri. 

Vierailija
50/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taidettu ennenkin sanoa, että nämä leuat ja lääkärilentäjät ovat paljon enemmän miesten kuin naisten ihanteita. Prinsseistä, esim. Englannin,  kannattaa julkisuudessa olleiden tietojen mukaan pysyä mahdollisimman kaukana.

Mutta ettehän te palstamiehet tätäkään usko.

Vierailija
51/51 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kymppisenä totesin, että äijä saa lähteä. Siihen asti olin tyytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä