Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tekevät naisen orgasmin eteen

Vierailija
21.11.2025 |

Muuta kuin vain omaksi ilokseen panevat

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet valinnut vääriä miehiä. Itse tehnyt vaimoni eteen kohta 50v vuotta kaiken, jotta hän on saanut orgasminsa kun meillä ollut seksiä.  On saanut eläissään niin monta tuhatta että tietää saaneensa.

Vierailija
2/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnut vääriä miehiä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tehdyn kyselyn mukaan 90% tekee kaiken mahdollisen ja mahdottoman. 10% oli sitä mieltä että pillua ei aleta räpläämään saati nuolemaan. Seuraava kysymys.

Vierailija
4/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osunut väärään 10% kerta toisensa jälkeen. Ks edellinen.

Vierailija
6/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on naisen asema sun mielestäsi? Eli käyt läpi 100 miest. jolloin  olet se mitä ei täällä saa sanoa. Tai vaikka et löydä ja jatkat etstinöäsi... 

Vierailija
7/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä merkeistä sen hyvän tunnistaa? Helvetti.

Vierailija
8/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, en osaa miehenä sanoa. Ja ne naiset, jotka tietävät eivät varmaan tunne tarvetta tulla tälle palstalle. Tai on paikalla niin kertokaa toki.

Vierailija
9/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi naisystävän luona ollessani hieroin hänelle orgasmin, kun ei halunnut menkkojen takia yhdyntää. Minä kyllä tykkään tosi paljon, kun saan kissan kehräämään ja mirrin märäksi. Ex-vaimo ei antanut muuta kuin panna itseään, joten eron jälkeen minulle on uusien naisten kanssa avautunut ihan uusi maailma seksissä.

M52

Vierailija
10/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, ettei mies ole se ylimielinen narsisti . 

Vierailija
11/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailen mitä toivotaan ja minkä osaan. Käytän siihen tarvittaessa paljonkin mielikuvitusta ja aikaa. Naisen nautinto on todella merkittävä osa omaa nautintoani. M45

Vierailija
12/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, ettei mies ole se ylimielinen narsisti . 

Tämä on huomattu. Mitä enemmä itseään ja omaa munaansa täynnä, sitä paskempi sängyssä.

Vierailija
13/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi olisi kiva kuulla, mitä naiset tekevät oman orgasminsa eteen?

Vierailija
14/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihteeksi olisi kiva kuulla, mitä naiset tekevät oman orgasminsa eteen?

Teen paljonkin. Hakeudun sellaiseen asentoon jonka orgasmiin tarvitsen. Liikutan itseäni tavalla joka johdattaa minua orgasmia kohti. Jännitän niitä lihaksia joita minun täytyy jännittää saadakseni orgasmin. 

Ja ennen kaikkea valitsin sellaisen miehen jota kiinnosti myös minun nautintoni seksissä. Itsekästä tai välinpitämätöntä en olisi valinnut, tässäkään asiassa. 

Vierailija
15/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee muualle ulisemaan!

Vierailija
16/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies varmistaa joka kerta, että minäkin saan. Koska ikää alkaa olla niin välttämättä hän ei itse saa, mutta pitää huolen että minä en jää ilman.

Vierailija
17/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kato. Riivinrauta taas haastamassa riitaa.

Tiedättekö, että sillä menee viikonloppu reisille, jos ei kerta viikkoon pääse miehiä haukkumaan. Pillukin kuivuu sen seurauksena. Sitten kun se on haukkunut viikonlopun miehiä, se raivo runkkaa itelleen orkun.

Vierailija
18/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa tyydyttää sinut HETI kun etenette seksiin! Hänellä on fantasioita, seksi on hänelle tärkeää ja hän haluaa puhua siitä toisen ihmisen kanssa. Seksi ei ole hänelle pelkkä yksinäisen itsekeskeinen suoritus jossa toinen on väline. 

Hän todella HALUAA koskea sinuun ja on utelias että mistä tykkäät, naisen orgasmi kiihottaa häntä. Jos hän ei ole teknisesti taitava hän oppii sellaiseksi nopeasti. 

Sanon tämän vain muutaman (neljän) pojan/miehen kokemuksella jotka menevät todella 50/50. He kaksi jota olivat ja ovat varmasti taitavia naisen kuin naisen kanssa, olivat sitä omasta tahdostaan vaikka muuten hyvin erilaisia keskenään. Ne kaksi joista ei tullut mitään, toisesta huom pitkässä suhteessakaan millään opastuksella, eivät yksinkertaisesti välittäneet naisen nautinnosta. Olin ja olen toiselle hänen elämänsä rakkaus josta hän ei pääse yli että moti oli teoriassa kunnossa, mutta kun ei opi eikä ymmärrä niin minkäs teet. 

Jos mies on kuitenkin valmis kohteliaisuuttaan tuottamaan naisellekin nautintoa ikäänkuin vastapalveluksena voi sekin toimia joskus. Minulle ei, haluan intohimoisen miehen joka oikeasti pitää naisista muunakin kuin konseptina ja objektina. 

Jos miehelle on ok tyydyttää itsensä vähän jännittyneeseen eikä vielä mukaan ehtineeseen naiseen niin ei siitä usein enää mihinkään hyvään seksiin nousta. 

Vierailija
19/19 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkeni, että munani saa orkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi